Část dvacata třetí

322 21 3
                                    



Klaus byl semnou sám v pokoji , bylo něco kolem jedenácté večer , konečně mohl rozhrnout závěsy a pustil do pokoje čerstvý vzduch .
Slyšela jsem hudbu která hrála z města , seděla jsem na posteli a on se na mě otočil ." Pomůžeš mi vrátit emoce " Řekl mi ." Jak ?" Zeptala jsem se , on se posadil ke mne a natáhl se blíž, uhla jsem a zavrtěla hlavou ." Ne!" Klaus zavrtěl hlavou a já jsem vstala z té postele a šla jsem na balkon , nadechla jsem se čerstvého vzduchu a koukla jsem se kolem sebe . Vrátit mu emoce , copak on je někdy měl , otočila jsem se směrem do pokoje . " Emoce ? Tys je někdy měl ? " Zeptala jsem se ho , on se na mě otočil a postavil se ." Ano k tobě " Odpověděl mi ." To byli emoce ? To že jsi mne chtěl zabit ? "
" Tvoje rodina ublížila té mojí !"
" A zas ta stejná pohádka , tvoje rodina ublížila té mojí , ty jsi z rodiny kterou tak nenávidím . To už je ohraná deska !!" Odpověděla jsem mu , on se na mne díval a mlčel ." Když jsem viděla jak si spal s tou čarodějkou nechtěla jsem se vrátit , radši bych se odevzdala ďáblu než tě opět vidět ! Ani jednou jsem si na tebe tam dole nevzpomněla a víš proč , nejsi nic ! Nikdy jsi nebyl , byla jsem hloupá "
Klaus se na mě díval a jeho oči měli vzápětí jantarovou barvu ." Vztek Klausi ?!" On kývl hlavou ." První emoce " On měl ruce u těla zaťaté v pěst ." Víš čeho nelituji ?" Řekla jsem mu a on zavrtěl hlavou že ne ." Když umřelo tvoje dítě byla jsem šťastná , mít fracka s tebou by byla nejhorší věc v mém životě " když jsem to řekla trhalo mi to srdce , on stál najednou u mě a zrychleně dýchal ." Zapni je !!" Zvýšila jsem na něho hlas , Klaus zavrčel a Chytl mě za paže ." Zapni je !!!" Křikla jsem na něho , vyškubla jsem se mu a dala jsem mu facku , jak jsem to udělala on mě Chytl pod krkem ." Spala jsem sním , každou noc co jsem byla tam dole . Sahal na mě , líbal mne !! " On sevřel v dlaních můj krk a já začala lapat po dechu ." Mi... Miluju .. Ho " Jak jsem tohle řekla , on mě pustil a udělal dva kroky dozadu , já spadla na zem a chytla jsem se za krk ." Zapni je !!" Řekla jsem mu a on se zády opřel o zeď a svezl se na zem , lehla jsem si na zadá a začala jsem kašlat.
Po čtyřech jsem došla k němu a on mne k sobě přitiskl ." Alexandro ? Klausi ?" Vešel do pokoje Elijah , rozhlédl se kolem a pak se koukl na balkon , když viděl Klause šel rychle za námi na balkón . " Je zpět ?" Zeptal se mne , kývla jsem hlavou..

......Aleon .......

Dostat se do světa lidi není nic těžkého , hodně času jsem tady trávil a hrál si s lidskou mysli . Bylo to dávno co jsem byl na zemi a dostal jsem slib od jistého muže , chtěl bohatsví , slávu , aby každý věděl kdo je . Dostal vše co si umanul ale já na oplátku chtěl jen jedno ,jeho novorozené dítě . Když to bude syn , usedne na můj trůn ale když to bude dívka usedne na trůn vedle mě jako má žena. Sliby se přece mají plnit , uběhlo dvacet let . A ano se konečně dostala až ke mne , nikdy nebude moci být zabita , nikdy ji nikdo nepřemůže , byla mi souzena . Alexandra, na půl člověk a ta druhá půlka ? Kdo ví , sám jsem nevěděl co opravdu je , proto jsi jdu pro tebe Alexandro aby si naplnila slib co jsem dostal od tvého otce ..

Pomstychtivý Král Kde žijí příběhy. Začni objevovat