Měl jsem svoje emoce zpět, seděl jsem v knihovně a snažil jsem se uklidnit .
Konečně to bylo tady , to všechno co jsem cítil k Alexandře bylo opět venku a ne uzavřené hluboko ve mě ......Alexandra ......
Seděla jsem ve svém pokoji a Koukala jsem se před sebe . Pak jsem se podívala na svoje ruce , něco nebylo v pořádku , moje kůže začala blednout a žily mi byli vidět jak na rukou tak na krku .
" Aleone .." Řekla jsem potichu abych to slyšela jsem já , kolem mě se prohnal studený průvan , koukla jsem se směrem k balkonu a on stál u zábradlí . Rychle jsem se zvedla a vyšla jsem ven na balkon . Aleon se otočil a přiložil si ukazováček na rty .
Svraštila jsem obočí a on ke mne natáhl ruku , otočila jsem hlavu ke dveřím od pokoje a pak opět na Aelona ." Promiň mi to Klausi .." Věděla jsem že mě uslyší , musel mě slyšet . Natáhla jsem ruku k Aelonivi a v tom se otevřeli dveře od pokoje ." Alexandro !!" Křikl Klaus , Aelon mě rychle chytl a přitáhl k sobě ." Ne !! " Klaus mě Chytl za druhou ruku . " Klausi ... To nic ... To nic " Pustila jsem Aelona a obejmula jsem Klause ." To nic .. "
" Co to děláš ?"
" Ona se musí vrátit , umřela .." Řekl mu Aelon , chytla jsem Klause za tváře a usmála jsem se ." Koukni se na mě ."
" Tvoje kůže " Řekl mi Klaus vystrašeně ." To nic není ,nebolí to "
" Nic se ji nestane , je pod moji ochranou .. Pojď Alexandro " Natáhl ke mě ruku Aelon ." Za všechno se ti omlouvám Alexandro " Kývla jsem hlavou , stoupla jsem si na špičky a dala jsem Klausovi pusu na čelo . Do pokoje přišel i Elijah a když viděl Aelona rychle se rozběhl za Klausem , chytla jsem Aelona za ruku a on si mě opět přitáhl k sobě . Než stačil Elijah cokoliv udělat byla jsem pryč i s Aelonem ........Klaus ......
Posadil jsem se na zem , moje nohy mě neudrželi ani nevím proč . Elijah ke mě proběhl a položil mi ruku na rameno ." Kde je ? Nechal jsi ji odejít .."
" Je mrtvá .." Nevěděl jsem co mám na to říct, jediné co jsem měl v mysli byl strach který jsem nikdy předtím neměl .........Alexandra ........
Když jsme byli tam dole v Aelonově říši , on se posadil na svůj trůn a ukázal na trůn vedle sebe ." Posaď se broučku " Nadechla jsem se a udělala jsem co chtěl . Otočila jsem na něho hlavu a on se usmál ." Najdu způsob jak se dostat nahoru , vím co bys jim udělal kdybych nebyla tady "
" Nejsi hloupá broučku , tady budeš mít dost času na to aby jsi zjistila jak mě zabit a dostat se za tím kterého tolik chceš "
Otočila jsem hlavu opět před sebe a vydechla jsem , když jsem se Koukla na svoje ruce opět měli opálení , moje oblečení se zabarvilo do černé barvy . Aelon luskl prsty , otevřeli se obrovské kovové dveře a do sálu začali chodit monstra z lesa . " Ať žije král podsvětí , ať žije královna " Všichni křičela jeho a moje jméno . Nechat Klause nahoře , vidět jak trpěl byla i moje bolest , ale jeho emoce byli zapnuté a to bylo hlavní ...
ČTEŠ
Pomstychtivý Král
Hayran KurguOn touží po pomstě a ona po tom aby ji někdo miloval a bral konečně vážně . Příběh kde pomsta vyhraje nad láskou, i když oba dva od prvního pohledu vědí že bez sebe nedokážou být . ⚠️Milostné a erotické scény ⚠️ ⚠️15+⚠️