Parkta numarasını aldıktan sonra bana daha sıcak davranmaya başladı, ama aklımdaki tek soru neden parkta? Biraz sonra yağmur yağmaya başladı ve Robert beni kaydırağın altına çekti ;
R-"Islanıyordun Adela."A-"Teşekkürler Robert.."
R-"Adela ben bu parkı çok severim her akşam buraya gelip müzik dinlerim, akşama kadar kalmaya var mısın?"
A-" Robert, çok isterim fakat annem buna izin verir mi pek bilmiyorum."
R-"Ara ve sor."
Annemi aradığımda zor olsada ikna etmiştim annemi, Robert ise çok mutluydu. Biraz sohbet ettikten sonra salıncağa koştum, Robert'te koşarak yanıma geldi. Çok hızlı sallanıyorduk ve okadar eğlendik ki zamanın nasıl geçtiğini anlamadık bile. Saat 18:43 olmuştu bile.
R-"Adela hadi koş."A-"Nereyee bekle beni"
R-"Takip et"
Robert bir banka doğru koşuyordu bende peşinden gidiyordum. Bir anda Robert durdu ve sırtına yapıştım;
A-"Oha çüşş"R-"Ay özür dilerim Adela"
A-"Sorun yok hadi müzik dinleyelim Robert sonuçta 1 saatimiz var."R-"haklısın."
R:-"En sevdiğin şarkı ne Adela?."
A-"Aşk Eski Bir Yalan" bu şarkı bana değişik hissettiriyor açarsan çok mutlu olurum Robert."
Robert şarkıyı açtı ve yanıma geldi;
R-"Adela benimle dans eder misin?"A-"aBiraz daha kibar ol (gülerek)."
R-"Pekâla Adela Hanım benimle dans eder misiniz?"
A-"Tabi ederim Robert Bey (gülerek)."
Robert benimle dans ederken çok mutlu görünüyordu. Beni kollarıyla döndürmesi içimde kelebek hissi yaratıyordu. Biraz sonra ikimizde yorulmuştuk. Telefona baktığımda annemden 3 cevapsız arama vardı, hemen annemi aradım.
A-" Alo anne beni aramışsın."
C-" Hadi eve gel."
A-" Tamam anne geliyorum."
Robert beni eve bırakıp oda eve geçti.