Ders başlamıştı Violet gözlerini Robert'in üzerinden çekmiyordu bende buna çok sinir olmuştum az sonra Violet tuvalet için izin alıp gitti bende 2 dakika sonra izin alıp gittim. Violet ellerini yıkıyordu, bir anda içeri girip onu kendime çektim.
-A" Hey sen ne yaptığını sanıyorsun Violet onu benden ayırarak iyi bok mu yapıyorsun?,seni boğarım. "
-V" Sakin ol külkedisi sadece bir intikam alacağım senden."
-A" Ne intikamı bu kendine gel."
-V" Ben bilmem artık her neyse tenefüste çaldı zaten ben biraz Robert'in yanına gideyim belki ona kantinden bir gazoz ısmarlarım, sonuçta Robert benim arkadaşım öyle değil mi Adela her neyse görüşürüz canım."
Violet tam giderken onun saçından tutup kendime döndürdüm;
-A" Eğer öyle birşey yaparsan artık ne bu okulda ne de sınıfta olursun denk düşmeyelim görüşürüz."
Tuvaletten çıkıp direk Robert'in yanına gittim Violet karşıdan bizi izliyordu Robert'in dudağına yapıştım, Violet çıldırıyordu. Daha sonra Robert ile kantine gittik ve bana gazoz ısmarladı. Az sonra sınıfa gittik,ders başlamıştı. Dersin ortasında öğretmen Violetin sınıfta olmadığını fark etti, benden onu aramamı istedi. Heryere baktım bir tek depo kalmıştı orayada baktım depoya girdiğim an beni duvara yapıştırıp boğazımı sıkmaya başladı ben tam çığlık atacakken boğazımı bıraktı;
-V" Kızım benimle uğraşma seni Robert'ten ayırmam çok uzun sürmeyecek."
-A" Evet bunu yapabilirsin ama o kadar çok korkuyorsun ki benim çığlık atmamdan korktuğun için boğazımı bıraktın senin gibi birinden ne beklenir acaba."
Diyip üzerine yürüdüm ve duvara yapıştırıp "Sana benimle denk düşmemeni söylemiştim." Diyip tokat attım, sınıfa gittim. Tenefüs çaldı ve Robert kantine gitti ben ise tuvalete, ama Violet ortada yoktu. Tuvaletten çıkınca Robert'in yanına kantine gittim Violet ona hızlı bir şekilde birşeyler anlatıyordu hiç birşey yapmadım ne de olsa dedikleri bir uydurmaydı, beni Robert'ten ayırmak için ona yalanlar uyduruyordu. Sınıfa gittim ve kitap okumaya başladım, nöbetçi öğretmen geldi ve dersin boş olduğunu söyledi. Bu benim için güzel bir fırsattı gidip Robert'e ne olduğunu sorabilecektim.