Sabah olmuştu Robert hâlâ uyuyordu bende elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim, kahvaltıyı hazırladım. Tam Robert'i uyandıracaktım ki tam arkamı döndüm Robert geldi.
-A" Günaydınnn aşkım."
-R" Günaydın bebeğim (yanağımdan öperek)"
Ben Robert'i hafifçe ittirerek sofraya oturdum, kahvaltı yapmaya başladık. Robert'le mutfağı toplarken kapı çaldı. Robert gitti ve bir kadın sesi geliyordu, bende hemen kapıya koştum (K kız demek)
-K" Merhaba benim sanırım şalterim attı ben yapamadımda siz bir bakar mısınız beyefendi?"
Kıskanmıştım Robert izin alıp gitti. 10 dakikadır yoktu bende hemen gidip kapıyı çaldım içerden ses gelmiyordu. Tekrar kapıya tekme attım kız kapıyı açtı Robert torna ile uğraşıyordu bende yanında durdum.
-R" Bitti alın şimdi karımla gidiyorum bişey olursa söylersiniz."
-K" Tamam sağolun."
Kızı hiç sevmemiştim. Eve girince Robert'e trip atmıştım.
-R" Noldu yavrum ya"
-A" Bişey yok işine bak sen"
-R" Güzelim o şalter mevzusuysa tamir ettim bişey yapmadım ki"
-A" Tamam."
-R" Ya aşkım (dudağımdan öptü)"
-A" Ben biraz yatıcam odadayım."
-R" Ayh benimde uykum geldi bende yatıyım."
Ben odaya giderken peşimden geldi ama ben kapıyı yüzüne kapattım kilitlemediğim için içeri girdi. Biraz konuştuk, barıştık. Öğlen olmuştu kapı tekrar çaldı bu sefer ben baktım, yine o kızdı.
-A" Ne var?"
-K" Ya şalter gine attı kocanı çağırır mısın?"
-A" Bu apartmanda tek benim kocam yok başkalarına sor."
-K" Sordum tabiki kimse yapamam dedi 2 dk lütfen."
-A"ROBERT!"
Robert geldi ve tekrar aşağı indi bu sefer yine 10 dakikadır yoktu, bende indim. Kapı açıktı, kızı Roberte asılırken duydum ama Robert ona susmasını, istemediğini söylüyordu. Daha sonra içeri daldım ve kıza tokat atıp Robert'i yukarı çıkardım.
-A" Aptal!"
Diyip odaya girdim. Ardından Robert sinirle odaya daldı.
-R" Saçmalama ben ona istemediğimi söyledim ve bunu duymuşsundur Adela!"
-A" Belki duymadım ne biliyorsun."
-R" O zaman kıza neden tokat attın?"
Susmuştum gelip yatağa, yanıma oturdu. Bana döndü yanaklarımı iki eliyle tuttu ve gözleri dudaklarıma yöneldi. Biraz daha baktı ve yapıştı, bende karşılık veriyordum. 2 dakika boyunca öpüştük, geri çekildim.
-R" Hâlâ kızgın mısın bana."
-A" Hayır, umarım bütün kavgalarımız böyle biter."
-R" Böyle biticek zaten bebeğim.."