Sabah olmuştu telefonumda 24 mesaj vardı bunlarda Roberttendi. Mesajlarda bu akşam 9'da balo olacağından bahsediyordu. Çok mutlu olmuştum hemen Robert'i aradım;
A-" Alo Rober akşam cidden balo mu var?"
R-" Evet güzelim ve sende benim baloda eşim olacağına göre çok güzel giyinmelisin."
A-" Tamam beni saat 20:40 da alırsın evden beraber gideriz."
R-" Tamam bebeğim, görüşürüz."
A-" Görüşürüz canım"
Çok heyecanlanmıştım anneme hemen söylemeye gittim annem mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. Beni farketmemişti
A-" Günaydınnnn"
C-" Ay kızım napıyosun korktum hem ne oldu yüzün fazla gülüyor. "
A-" Evet anne Robert bu akşam 9'da balo olacağını söyledi ve benide davet etti."
C-" Güzel ozaman kahvaltını yap şimdiden hazırlanmaya başla."
Kahvaltımı yapıp yavaş yavaş hazırlanmaya başladım hazırlanmam
saat ikiyi bulmuştu saat 19:30 da makyajımı ve saçımı yapıcaktım. Biraz daha oyalandıktan sonra saat 19:10 olmuştu tam makyaja başlıyacaktım ki Robert aradı;-A" Alo efendim Robert?"
-R" Canım hazır mısın?
-A" Tam makyaja başlayacaktım ki sen aradın aşkım."
-R" Tamam sen işin bitince arasın alırım seni evden güzelim."
-A" Tamam canım görüşürüz."
Hemen makyaja başladım makyajımın bitmesi buçuğa gelmişti hemen saçımı yapmaya başladım hızlı olmam gerekiyordu yoksa baloya geç kalacaktık. Saçımı yaptım ve çok güzel olmuştum
Hemen Robert'i aradım Robert'te 2 dakikaya gelmişti. Anneme haber verip hemen kapının önüne çıktım
Robert beni motorla bekliyordu, beni görür görmez süzmeye başladı. Çok heyecanlanmıştım ağzımdan hiç bir kelime çıkmadı, yutkunup duruyordum. Robert yanıma geldi ve yanağıma bir öpücük kondurdu.
-R" Adela sen gerçek misin gerçekten inanmıyorum bu ne güzellik böyle."
-A" Asıl sen gerçek misin ne bu yakışıklılık, her neyse geç kalmadan gidelim orda konuşuruz"
-R" Pekâla atla arkama güzelim."
Motora bindiğim an hızla gitmeye başladık, çok hızlıydı 5 dakikaya varırdık bile. Hem etrafa bakıyordum hemde Robert'in sırtına sarılıyordum.
Baloya varmıştık 20:30'a gelmişti, Robert elimi tutarak beni içeri götürdü. Balo başlamıştı herkes dans ediyordu Robert beni içeri doğru çekti ve dans etmeye başladık. Biraz daha dans ettikten sonra çok yorulmuştum;-A" Robert çok yoruldum bi dinlenme odası var mı burada?"
-R" Vardır gel."
Dinlenme odasını bulduk ben direk oturmuştum. Robert'ta yanıma oturdu, çok yanıma. ;
-A"Robert fazla yakın değil miyiz?"
-R" hayır." deyip benim dudağıma yapıştı.
-A" Robert napıyorsun?"
-R" Seni öpüyorum."
-A" Farkettim Robert. Her neyse artık gitsek mi başım ağrımaya başladı."
-R" Tabi gel çıkalım."