Robert'i kantine çağırdın ve soğuk bir ifadeyle benimle kantine geldi. Ona Violet'in neler anlattığını sordum zorda olsa söyletmeyi başarmıştım bana "Onu aldattığımı o yokken bi çocukla öpüştüğümü" gördüğünü söylemiş ve daha inandırıcı şeylerde söylemiş ve Robert hepsine inanmış;
-R" Adela seninle gerçekten çok eğlendim fakat bunlar bana çok koydu ayrılalım."
-A" 3 günlük birine inandıysan sana birşey demiyorum Robert, herşeyi zamanla öğreneceksin, görüşürüz."
Hemen kalkıp tuvalete gittim, tuvaletin kapısında Violet'in birilerine birşeyler anlattığını duydum;
-V" Bakın sakın kimseye çaktırmayın özellikle Adelaya ben gidicem Robert'in yanına yalanlar uydurucam sız ise bunlar gerçekten olmuş gibi tepkiler vericeksiniz okey?"
Kızlarda hep bir ağızdan evet,tamam gibi şeyler diyorlardı bende bu konuşma olurken telefonumdan ses kaydı alıyordum. Şuan hiçbirşey yapmayacaktım ikisi sevgili olana kadar bende birsürü deliller olacaktı ve en sonunda hepsini ikisinin yüzüne vuracaktım. Bu dakikadan sonra birşey olmamıştı. Akşam eve gitmek için okuldan çıktım, tek başıma gidiyordum,kulağımda kulaklık. Giderken Robert ile Violet'in beraber döndüklerini ve kahkaha attıklarını gördüm, istemsizce ağlamaya başlamıştım. Eve girdiğimde annem ağladığımı anlamıştı.
-C" Ne oldu kızım gözlerin kıpkırmızı?"
-A" Birşey yok anne ben aç değilim birsürü ödevim var ben odamdayım."
-C" Peki ısrar etmiyorum."
Odamda yatağa uzanıp instagram'da dolaşmaya başladım. Robert'in hesabına bakmaya karar verdim baktığımda bir fotoğraf atmıştı, Violetle beraber. Fotoğrafta Violet Robert'in yanağından öpüyordu üstelik bu fotoğrafı okul çıkışı çekmişlerdi. Çok sinirlenmiştim daha sonra ekrana bakmaktan uyuyakalmışım. Gözümü açtığımda saat 8'e geliyordu geç kalmıştım hemen giyindim ve annemin yaptığı poğaçadan bir tane aldım ve hızlıca evden çıktım. Okula geldiğimde ders başlamıştı, sınıfa girdiğimde herkes bana bakıyordu. Hocadan özür dileyip yerime oturdum derste Robert sürekli bana bakıyordu, bu bana niye bakıyordu ki ayrıldık biz?. Tenefüste Robert'i tuvalete giderken yakaladım ve kenara çektim.
-A" Sana ne oluyo derste bana bakmalar falan ayrıldın sen benden ve senin bir sevgilin var artık."
-R" Bakamaz mıyım göz benim ayrıca evet var sevgilim sanane."
-A" Baktığın kişide benim ona göre."
Diyip gidecekken beni kendine çekti ve dudağıma yapıştı.
-A" Napıyosun sen Robert!?"
-R" Birşey yapmıyorum sadece Violeti senden daha çok sevmiyorum, sevmedim."
Diyip yanımdan gitti ardından bende sınıfa gittim. Violet Robert ile konuşmaya çalışıyordu ama Robert soğuk davranıyordu. Ders boştu, kitap okumaya başladım. Roberte baktığımda oda bana bakıyordu, Violet arkadan çıldırıyordu. Tenefüs çalmıştı Violetin yanına kantine gittim.
-A" sevgilin benim dudağıma yapıştı ve seni sevmediğini söyledi tatlım her neyse görüşürüz."
-V" Ne hayır sana inanmıyorum."
-A" Hemen çağırayım herşeyi anlatsın."
Sınıfa gittim ve Robert'e "eğer bana hâlâ aşıksan beni öptüğünü ve Violeti sevmediğini söyle, kısacası gerçekleri söyle" dedim. Hemen kantine gitti bende peşinden gittim. Robert herşeyi anlattı Violet ağlamaya başladı ve ayrıldılar.