Sabah olmuştu Robert ile sarılarak uyuyorduk, nasıl olmuştu bu ikimizinde ayrı yatağı vardı ama ikimizde Robert'in yatağında uyuyorduk. Biraz kıpırdadım Robert'te uyanmıştı;
-R" Günaydın bebeğim de biz niye beraber uyuyoruz ki"
-A" Bende anlamış değilim henüz ama gecenin şeyiyle heralde beraber yattık."
-R" Olsun iyikide beraber yatmışız bizim içinde hazırlık oldu işte."
-A" Hı hı."
Kalkıp elimi yüzümü yıkadım, mutfağa geçtim ve kahvaltı hazırlamaya başladım. Robert geldi belimi sardı beni öptü. Bende menemen yapmaya başladım. Daha sonra kahvaltımızı yaptık ve üzerimizi değiştirip okula yol aldık, kaydımızı sildirecektik. Ders başlamıştı bizde hocamızı görelim diye içeri girdik. Violet Robert ile beni el ele tutuşurken görmüştü, çıldırıyordu bende göz kırptım.
-A" Merhaba hocam biz size birşey söyleyip okuldan kaydımızı sildireceğiz."
-H" Evet çocuklar dinliyorum."
-A" Hocam biz Robert ile kaydımızı sildirip işe gireceğiz zaten birlikte yaşıyoruz 20 yaşına basıncada evlenmeyi düşünüyoruz."
-H" Sizin adınıza çok sevindim çocuklar inşallah evlenirsiniz."
-A" Sağolun hocam biz artık gidelim sizede çok teşekkür ederiz herşey için."
-H" Ne demek çocuklar, görüşürüz."
Daha sonra kaydımızı sildirip bir iş aramaya başladık ve mc donald's'a iki kasiyer aranıyordu bizde hemen oraya gittik. Bizi işe almışlardı yarın gelip ikimizde çalışacaktık. Eve gittiğimizde annelerimiz kapıdaydı.
-A" Anne hoşgeldiniz iş buldukda ordan geliyoruz."
-C" İyi kızım hadi ağaç olduk aç kapıyı."
İçeri girdiğimizde annem ve Milan teyze direk evi gezmeye başladılar bende onlara kurabiye ve kahve hazırladım onları yiyip içtikten sonra gittiler. Robert bana yaklaşmaya başladı
-A" Robert napıyorsun gelmesene üzerime."
-R" Seninle hemen evlenmek istiyorum Adela şuan pek yanına öyle yaklaştırmıyosun ama evleninc-"
-A" Sus ya ben duş alıcam."
-R" Tamam bende alıcam."
-A" Benden sonra alıcaksın."
Kıyafetlerimi hazırlayıp duşa girdim Robert salonda film izliyordu sanırım ben duşumu alıp çıktım sonra Robert duşa girdi. Bende kendime meyve soyup koltuğa oturdum, saçlarım ıslaktı tarakta banyodaydı, havluyuda unutmuştum. Kapıyı tıkladım Robert hemen açtı, gözlerimi kapattım.
-R" Açabilirsin havlu var yavrum."
-A" Gözümü açtığımda üstü çıplak altında havlu sarılıydı, hemen girip havluyu aldım tarağı arıyordum. Bulmuştum tam çıkıyordum Robert kolumdan tutup beni kendine çekti, öptü.
-R" Ben tarayabilir miyim?"
-A" Tabi."
Robert çok yavaş ve nazik bir şekilde saçımı tarıyordu, benimde içimde kelebek hissi oluyordu. Saçımı taradı ve sırtıma havlu koydu.
Sonra üşüdüğüm için bir battaniye aldım ve salona geçtim, Robert'te yanıma geldi battaniyenin içine girdi ve film izlemeye başladık.