İNTİHAR GECESİ

76 9 7
                                    

Reyna, ailesi, çevresi ve tüm insanlar tarafından Dünya'ya kabul edilmeyen mutasyonlu bir kız çocuğudur.
Reynanın doğumu, sokağın köşesinde, fırtınanın tam ortasında meydana  gelmiştir. Reyna mutasyonlu doğduğu 5 yaşına kadar sevilmiş, iyi bakılmıştır. Ancak 5 yaşından sonra ailesine iftira atılarak ömür boyu hapis cezası verilmiştir. Reyna 5 yaşından itibaren sokakta yaşamaya çalışır. 8 yaşına girdiğinde mutasyonu ileri seviyede evrimleşir. Bu mutasyonun son evresi ona enteresan yetenekler verir. Bu yetenekler Reyna'ya birkaç yıl yaşamak için umut olur. Ancak zamanla o yeteneklerin kendisine pek faydası olmadığını ve sokakta kalıp yaşamanın bir anlamı olmadığını anlar. O an aklına  daha önceden yapması gerektiği ama yapmadığı intihar fikri gelir.

                   ŞİMDİKİ ZAMAN

Reyna, intihar etmek için yüksek bir gökdelenin zirvesine çıkar. Tam aşağı doğru sarktığında arkadan bir ses duyar.

Jett: Dur! Sakın burada intihar etmeye kalkışma.

Reyna: İntihar etmem seni neden bu kadar rahatsız etti? Yoksa sende mi onlardan birisin

Jett: Kimlerden bahsettiğini bilmiyorum. Sana dur dememin sebebi  şuan burada benim intihar edecek olmam.

Reyna şaşkınlıktan gülmeye başlar.

Reyna: Şimdi farkettim de en son 5 yaşında güldüğümü hatırlıyorum. Ömrümün sonunda birinin beni güldürmesi benim için çok anlamlı.

Jett: Sen ciddi misin? Bak ben buraya  kendimi sessizce yok etmeye geldim. Hemen ikilesen senin için en iyisi olur.

Reyna "Azlet" yeteneğini kullanarak görünmez bir şekilde Jett'in ensesine dayanır.
Reyna: Geldiğin yere geri dön. Artık kimseden emir almıyorum.


Jett birkaç saniye geriye doğru yürür. Reyna, Jett'in kaçtığını sanıp kendini intihar etmeye hazırlar. Jett kunailerini hedefler. Reyna intihar için eliyle oluşturduğu hiçlik enerji küresini beslemeye başlar. Jett kunailerini rüzgar elementi ile birleştirerek havada keskin bir hortum oluşturur. Reyna hiçlik enerjisini serbest bırakırken, Jett havadaki kunailerini Reyna'ya doğru ateşler. Kunaileri gören Reyna hiçlik enerji küresini Jett'e doğru gönderir. O sırada havada oluşan aşırı basınç sonucu gök gürlemesinin ardından gökdelenin tepesine büyük bir yıldırım çakar. Yıldırım çakması sonucu ikisi de iki farklı noktaya savrulurlar, Jett'in keskin hortumunun hiçlik enerji küresini patlamasıyla ikiside kürenin patladığı yere doğru çekilir. Birbirleriyle çarpıştıklarında bayılırlar. Ertesi gün kendilerini hastanede bulurlar.

...

Ruh NakliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin