Fade, Jett ve Reyna ile göz göze gelir. İki tarafda bakışları ile birbirlerinin nefesini keser. Bakışmanın ortasında aniden elektrikler kesilir. İnsan kalabalığı, çıkışa doğru hızla gelirken Fade onların arasında kalarak Jett ve Reyna'yı tekrardan kaçırır. Jett ve Reyna, metrodan gizli bir şekilde çıkar. Zemine çıktıklarında etraflarında onlarca polis görürler. Etrafları sarılır, yukarıdaki helikopterden bir anons gelir.
Anons: Ellerinizi başınızın arkasında birleştirin!Reyna: Ne oluyor? Anlamıyorum.
Jett: Fade'yi bulmamız lazım. Kaçmak iyi fikir değildi.
Reyna: Peki bu polisleri nasıl halledeceğiz.
Jett: Rahat ol😎. Yanında koreli, kunai profesyoneli, Jett var.
Reyna: 🙄
Jett daha önce hep yapmak istediği o yeteneği kullanır.
Jett: BLADEEE STORMMM!!!
Jett, gökten keskin kunailerden oluşan kasırgasını çağırır. Kasırga yaklaşırken Fade onları yetenekleriyle işaretler. Hedef olduklarını anladıklarında kasırgayı hızla getirir.
Kasırga, Jett'in komutları ile içine aldığı kişileri gökyüzüne fırlatır.
Jett, kendisini ve Reynayı kasırganın içine alır. Sonrasında kendisini ve Reyna'yı güvenli olduğunu düşündüğü Kore'ye fırlattırır.
Jett, Fade'yi oyalamak için kasırgayı uzaktan beslemeye devam eder.Fade: Kimse benim elimden kurtulamaz! 🪄 BRING ⏪️
Fade, Jett ve Reyna'yı işaretlediği "BRING" yeteneği ile onları Kore'den Fade'nin konumlandırdığı yere ışınlanır.
Jett ve Reyna şaşkınlık içerisinde Fade'ye baka kalmıştır.Fade: Çok komiksiniz. Zaten intihar edecekmişsiniz, sizi kaçırmamız sizin için büyük bir iyilik.
Reyna: Bizim üstümüzde ne deneyeceklerini çabuk söyle Fade!
Fade: Rahat ol tatlım, sadece yüzlerinizi değiştirecekler ve tabikide beyinlerinizide.
Fade içinden konuşarak "ve tabiki birde ruh nakli hahah"Jett & Reyna: Ne?
Fade: Hayır deme şansınız yok, sizi kendi ülkeniz bile kabul etmiyor artık, oraya geri dönemezsiniz.
Jett ve Reyna kendi arasında sessizce konuşur.
Jett: Artık kaçamayız, ben senin yüzünle ve beyninle yaşamaya razıyım. Peki sen?
Reyna: Bende seve seve senin yüzünle ve beyninle yaşardım, ama benim artık senden başka hayata tutunacak sebebim yok.
Jett: Ben sana onlarca sebep bulurum. Sen yeterki umudunu kaybetme. Çünkü bir kere umudunu kaybedersen sahip olduğun o zirveye asla çıkamazsın.
Reyna: Sen düşünen biriysen neden intihar edersinki?
Jett: Hayır, boşver beni. Hadi şu deneyi yapalım. Kaybedecek neyimiz var? Güçlerimiz mi? Yapma, güçlerimiz bize verdiği faydanın 1000 katı kadarda zarar veriyor zaten.
Reyna: Pekâlâ, Fade! Deneye katılıyoruz.
Fade: Sonunda. Deneyiniz bittiğinde size çok müjdeli bir haberim var. Benim sizin peşinizde olma nedenimde tam olarak buydu aslında.
Jett: Boşversene şunu. Ne söylersen söyle, bizim hiçbir şekilde umrumuzda değil.
Fade: Siz böyle olmak zorunda mısınız? Müjdeli habere sevinemeyecek kadar sizi ne hayattan alıkoyabilir?
Jett: 😴Ne? Pardon, duygusal konuşmalara dayanamıyorumda.
Reyna: Benim hayatta kalmam için Jett'den başka bir sebebim yok.
Fade: Ameliyattan sonra inanın bu düşünceleriniz tersine dönecek. Hadi beni takip edin, sizi çabucak ameliyata alalım.
Fade, Jett ve Reyna'yı hastaneye sokar. Onları ameliyat için hazırlayıp, cerrahların kollarına bırakır. Ameliyathane ve Ameliyathane ekibi hazır olduktan sonra yüz ve beyin nakli ameliyatı başlar. Ayrıca bu ameliyattan sonra Prof. Dr. Kennen ve Fade, Jett ve Reyna'ya bu yüz ve beyin nakli projesi dahilinde olmayan ruh nakli operasyonu yapacaklardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Nakli
ФэнтезиJett ve Reyna birbirini tanımadan önce kendi hayatlarından nefret ediyorlardır. İkisi de kimsesiz, beş parasız ve toplum tarafından dışlandıkları için hayatlarını sokaklarda geçirirler. Bir gün ikisi de intihar etmeye karar verip aynı gökdelende bir...