Prof. Dr. Kennen, diğer cerrahlarla beraber ameliyata başlar.
Jett ve Reyna'nın beyinlerinin belli bir bölgesi alınıp o boşluğa Valorant hakkındaki her şey kodlanır.12 SAAT SONRA
Çok uzun süren bir beyin ve yüz nakli ameliyatı son aşamasına gelir. Hastalar özel yoğun bakım odalarına alınır. Prof. Dr. Kennen ekip arkadaşlarına ameliyatın bittiğini söyler. Şimdi son ve asıl aşama olan "Ruh Nakli" aşamasına geçilir. Prof. Dr. Kennen, Fade ile birlikte ilk olarak Jett ve Reyna'yı karşılıklı uyanık ama baygın bir şekilde konumlandırır. Gerekli dozlar verilir. İkisini de aynı anda uyutarak ruhları çıkacağı an Fade yeni öğrendiği "Ruhları Kontrol Etme" yeteneğini kullanarak ruhları karşı bedenlere gönderir. Çeşitli işlemler yapıldıktan sonra operasyon başarılı geçer.
Hastalar operasyonun etkisinde günlerce komada kalır.
Jett ve Reyna komadan aynı anda çıkarlar.Jett: Hey! Sen kimsin? Ben neredeyim?
Reyna: Bilmiyorum. Ama bizi buraya kimin koyduğunu bulacağım. Ahh heryerim ağrıyor.
Jett: Ahh, çok yorgunum ben yatacağım. Biri gelirse ona neden burada olduğumuzu sor.
Reyna: Tamam.
Odaya prof. dr. Kennen gelir.
Kennen: Hanımlar, sakin olun. Siz kısa süre önce hafızanızı kaybettiniz ve bizde size yapay beyin taktık.
Reyna: Ne saçmalıyorsunuz? Ne yapay beyni? Hangi yıldayız biz?
Kennen: 2032 yılındayız.
Jett&Reyna: Ne?
Kennen: Ameliyattan çıktığınızda kısa süreli bir komaya girmeniz gerekirden siz 12 yıl boyunca komada kaldınız.
Jett: Biz şuan neredeyiz tam olarak?
Kennen: Valorant'tasınız.
Reyna: Valorant nerede? Hiçbir şey anlamıyorum.
Kennen: Fade gelecek şimdi. Size Valorant hakkındaki tüm sorularınızı o cevaplar.
Reyna: Pekâlâ, şu saçmalık bir an önce açıklığa kavuşsun. Bizde eski hayatımıza geri dönelim.
Jett: Eski hayat demişken, ameliyattan önceki hayatımın bir kesitini bile hatırlamıyorum.
Kennen: Bu durum oldukça normal. Çünkü eski hatıralarınızı yeni beyninize yüklemedik.
(Devamı gelecek...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Nakli
FantasyJett ve Reyna birbirini tanımadan önce kendi hayatlarından nefret ediyorlardır. İkisi de kimsesiz, beş parasız ve toplum tarafından dışlandıkları için hayatlarını sokaklarda geçirirler. Bir gün ikisi de intihar etmeye karar verip aynı gökdelende bir...