Jett ve Reyna'nın Türkiye'deki bir hastaneye getirilme sebepleri merak konusudur.
Jett ve Reyna hastanenin avlusuna çıktıkların da Türkiye'deki Lütfi Kırdar hastanesinde olduklarını anlarlar.Jett: Lanet olsun dostum, bizi buraya sadece yüzümüzdeki yaralar için getirmiş olamazlar.
Reyna: Kes ağlamayı buradan kaçmanın bir yolunu elbet bulacağız. Hey! O korkunç robot kafalı doktorlardan biri bizi mi çağırıyor?
: Jett ve Reyna hemen ameliyathaneye gidiyorsunuz. Avluya çıkmanız yasak.
Jett: Kahretsin, şurada bir metro var gel benimle.
Reyna: Sen ciddi misin? Bu halde nasıl kaçarız?
Jett: Burada kalıp o adamların deney maymunları mı olalım sence?
Reyna:
Jett: Bende öyle düşünmüştüm hadi yola koyulalım.
Jett ve Reyna metroya inip Sabiha Gökçen Havalimanı'na gelirler. Jett bilet çalmak için rüzgar gücünü kullanır. Sonra NewYork uçağına yetişmek için koşarlar. Pasaport işlemlerini yapmadıkları için görevli sıkıntı çıkartır.
Reyna: Peki dostum, bunu sen istedin. ~LEER~
Havalimanındaki herkes LEER'in etkisinde kısa süreliğine hipnozite olur.
Reyna ve Jett uçağın gizli bölümüne girer. O sırada LEER'i farkeden psikopat, kelle avcısı, Valorant Dünya'sına yeni katılan o kişi.
.
.
.
.
.
Onun adı Fade.
Fade, Reyna ve Jett'in gizli bir deney için Türkiye'ye getirildiğini biliyordur. Bu yüzden Q yeteneğini kullanarak ikisinin de konumunu tespit eder.Jett: Kahretsin! Fade burada. Reyna Leer'lerinden daha kaldı mı?
Reyna: Üzgünüm, kalmadı. Bütün kredilerimi Odinlere yatırmıştım.
Peki sen...Jett: Bana hiç öyle bakma, bende kullanılacak hiç bir yetenek yok. Ultimi Valorant'ta kullanacağım.
Jett ve Reyna, Metronun ıssız bir yerinde kara kara planlar düşünürken Fade bütün uçakları kontrol eder. Birkaç dakika sonra Fade, metroya indiğinde onları bulur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Nakli
FantasyJett ve Reyna birbirini tanımadan önce kendi hayatlarından nefret ediyorlardır. İkisi de kimsesiz, beş parasız ve toplum tarafından dışlandıkları için hayatlarını sokaklarda geçirirler. Bir gün ikisi de intihar etmeye karar verip aynı gökdelende bir...