Este sikerült épségben beérni a lakásba. Sherlock ahogy lefeküdt el is aludt, mondjuk nem csodálom holt részegre itta magát. Én leültem mellé a földre, Enola meg nézte bátyja legújjabb ügyét ami miatt ivott.
Reggel viszont ott ébredtem ahol Sherlock aludt.
-Enola! Miért pakoltál mindent szét?
-Én nem pakkoltam semmit..
-Lily..
-Nem én voltam
Válaszoltam még a fel nem tett kérdésre.Sherlock sikeresen rá jött hogy Enola a gyufa gyárban "dolgozik" az ügye miatt, ezért fel ajánlotta a segítségét de elutasította En.
-Én vissza megyek
Mondta En
-Én is megyek majd délután. Ha van valami kérlek várj meg.
-Jó, megvárlak
Enola elment én viszont még maradtam Sherlocknál.
-Sherlock
-Lily
Szólítottuk meg egymást teljesen egyszerre.
-Mond te előbb
Adtam át a szót neki.
-Kérlek vigyázz Enolára még gyerek.
-Pont erről akartam beszélni. Ha van valami egyből szólok, figyelek Enre. Tudod féltem Enolát, ez az ügye.. Veszélyesnek tűnik. Az a Sarah túl titokzatos és van a barátnője Mae, ő nagyon ellenszenves Enolával. Ezért is kértem hogy várjon meg. Nem tudom talán míg meg nem oldja az ügyet nem kéne újságíróként dolgoznom. Többet kéne figyelnem rá.
-Lily.. meg értem a félelmed de ne add fel miatta az életed.
-Nem adom csak tudod.. En olyan nekem mint ha a húgom lenne.. és nekem nem maradt már.. senkim.
Könnybe lábadt a szemem. Ez mindig egy érzékeny téma volt nállam és igazából senkinek nem beszéltem még erről.
Sherlock nem válaszolt csak óvatosan át ölelt.
Na és ez az ölelés kellet ahhoz hogy ki adjam magamból a dolgokat, magyarul legörbült az első könnycsep és utánna jött a többi is.
Sherlock pedig csak ölelt nem engedett el.Pár perc múlva abba maradt a sírásom így kicsit elhúzódtam Sherlocktól.
-Köszönöm
-Nincs mit köszönnöd, itt vagyok melletted, ez a legkevesebb azért amit Enoláért teszel.
Mosolygott rám. Én vissza mosolyogtam.Nos már a saját lakásomon gondolkodom hogy hogyan tudnék vigyázni Enolára.
Van egy nagyon rossz megérzésem. Nem tudom mi történt vagy fog történni de a megérzéseim általában igazak.
-Sherlock
Rontok be a lakásába.
-Lily? mi történt?
-Rossz meg érzésem van.
-Ezért rontottál be a házamba.
-Igen
És ebben a pillanatban kopogtak az ajtón.
-Áh Sherlock Holmes.
-Miben segíthetek?
-Tudja Mr. Holmes vagy szólítsam Sherlocknak
Lépett be a lakásba ahol mikor meg pillantott engem lefagyott.
-Ha szabad tudnom kicsoda maga?
Nézett rám.
-Lily Evans, újságíró
-Maga kicsodája Sherlocknak?
-Egy jó barát.
-Kérem fókuszáljon arra amiért jött.
-Ja igen persze, szóval a húgát gyilkosságért körözik.
-Hogy mi?
Akadtam ki. Egy olyan megmondtam nézést küldtem Sherlock felé miközben elkezdtem agyalni hogy hogy húzhatjuk ki ebből az ügyből.
-Nos értem, ezek szerint közölte amit akart.
Köhögött egy kicsit és kitárta a bejárati ajtót.
-Oh.. Akkor.. Viszlát!
Mondta a másik detektív és Sherlock rá csapta az ajtót.
-Én mondtam, Sherlock, én meg mondtam.
Rám se figyelt Sherlock csak ment az ügyéhez amit fel nyitott és lám ki esett ki a rejtett lyukból. Enola.
-Enola?!Sziasztok!
Remélem eddig tetszik a könyv! Tudom tudom nem lett hosszú de ígérem nem soká jön a kövi rész!
ESTÁS LEYENDO
A detektív párja🔍 Sherlock Holmes ff.
FanficEnola Holmes történetek szerint iródik (nagyjából) • • • • • #1 detektív (2022. 11. 11.) #1 holmes (2022. 11. 12) #2 enolaholmes (2022. 11. 13.) #1 Sherlock (2022. 11. 14.)