Haza mentünk ahol egy levél várt még hozzá Mycroft küldte. Csupán annyit írt hogy találkozniuk kell Sherlockkal, nyílván még ma el is jön hozzánk és a levelet is szeretné látni. Nos az utóbbi egy kicsit nehéz lesz ha esetleg véletlen nem botlunk bele Enolába mivel már nálla van a boríték.
Nem túl sok idő telt el de már kopogtak is az ajtón. Hallodtam ahogy Mrs. Lane ki kiált a konyhából.
-Már is nyitom!
-Hagyja csak, nyitom én.
És már nyitottam is az ajtót. Igen ki lett volna más ha nem Mycroft.
-Áh már megint itt vagy.
Morogta.
-Üdvözöllek Mycroft!- mosolyogtam kedvesen -és igen megint itt sőt mi több már itt is lakom.
Erre nem válaszolt mert hát mit is tudott volna erre válaszolni, azt hogy gratulálok, azt Mycroft sose mondaná nekem. Vicces nem? Együtt vagyok a fivérével de ő ki nem állhat.
-Sherlock?
-Jövök már drága fivérem!
És már tényleg mellettünk is volt.
Csönd volt amit én törtem meg mikor rájöttem hogy miattam nem beszélnek.
-Jó rendben már megyek is el.
Így inkább eliszkoltam a konyhába hátha valamit tudok segíteni Mrs. Lane-nek.Körülbelül egy olyan fel óra, óra telhetett el mikor meg érkezett Dr. Watson.
-Lily!
-Áh Dr. Watson. Örülök hogy újra látom! Mosolyogtam rá.
-Te is velünk tartasz Duque Luis Orlando del Campo lakhelyéhez?
Kérdezte Watson.
-Ohm nem is tudom.- Néztem Sherlockra aki csak bólintott és egy kisebb mosolyt engedett el felem. -miért is ne? Persze.
Mosolyogtam most már én is.Mycroft fogott egy kocsit. Egyáltalán nem volt semmi fura a hintóba na de a hajtójába valami nem volt szokványos. Mikor megkérdezte hogy hová vigyen minket akkor esett le hogy mi nem stimmel benne. Enola Holmes volt a mi hajtónk. Kuncognom kellett amire Sherlock fel is figyelt és szóvá is tette.
-Mi ilyen vicces Lily?
-Semmi, tényleg, sajnálom.Nem nagyon figyeltem a beszélgetés nagy részére, de mikor a borítékról lett szó elkaptam a fejem a kinti tájról.
-Nocsak drága anyánk kapcsolatba tudott lépni velünk! Micsoda csodák vannak.
-Pontosabban Enolával.
Pontosított Mycrofton Sherlock.
-És mégis mit irt benne?
-Nem bontottuk fel.
Válaszoltam most én.
-Mit gondolsz Mycroft mit jelenthettnek a szemek?
Kérdezte Sheri.
-Miért fivérem te nem tudtad megfejteni?
-Vannak tippjeim miket jelképezhet de a te véleményedre is kiváncsi vagyok.
-Egyértelműen valami díszítmény.
Jelentette ki Mycroft.
-Vagy valami babonás jel.
Vetem fel az ötletet az ablakon kibámulva.
-Nos barátaim én nem ismertem az anyjukat, de a hallottak alapján Miss. Evans nem mond hülyeséget.
Elmosolyodtam, és tudom hogy Enola is mosolyog hogy ha hallotta.Elég nagy dugóba keveredtünk így hát ismét témát váltottunk, még hozzá a témánk központjában az eltűnt hercegné került.
-De vajon miért nem követelnek váltság díjat?
Értetlenkedett Watson.
-Számtalan oka lehet
Válaszolta határozottan Sherlock
-Bár egyik sem reménykeltő.
Mondom a szám szélét elhúzva.
-Tegyük fel a gazemberek a pénz miatt rabolták el, de beiedtek, hogy a nyakukra hozzák a rendőröket, ezért megszabadultak tőle.
-Na de Sherlock!
Böktem meg a felkarját.
-Nem zárhatunk ki semmit amíg nem tudunk mindent.
-Csak nem ennyire sötétek a kilátások. Kell lennie valami más lehetőségnek, teszem azt...
Halkít leljebb a hangján Watson.
-Á, bizonyára sajátos családi helyzetünkre gondol- tapint rá a lényegre Sherlock -abból indult ki hogy saját akaratából ment el a hölgy.
-Lehetséges.
-Igen, de nem valószínű.
-Bár bármely asszony teljes joggal menekülne egy ilyen szeszélyes és szenvedélyes férj elől... De nem hinném én sem.
Mondom el én is a véleményem.
-Hiaba, nem tagadhatja meg katonai múltját.
Vág bele a szavamba Sherlock. Ezért nyílván egy szúrós pillantást kapott.Végre meg indult a forgalom és már a spanyol herceg utcájában is voltunk.
-Mit fog mondani a hercegnek, Holmes?
-Talán majd azt mondom magától szökött el és össze állt kishugunkkal.
Vonta meg a vállát.
-Ugyan már Sherlock ennyire csak nem lehet borzaszto a helyzet.
-Az informátoraim semmit sem mondanak. Úgy tűnik az eltűnt személyek a gyengéim.
-Ne mondj ilyet Sherlock. Tudod hogy ez nem így van!
Fogom meg Sherli kezét és símogatom meg a kézfejét.Sziasztok!
Hat ez most nem sikerült túl hosszú részre de esküszöm igyekszem a kovetkezővel😚😚
ESTÁS LEYENDO
A detektív párja🔍 Sherlock Holmes ff.
FanficEnola Holmes történetek szerint iródik (nagyjából) • • • • • #1 detektív (2022. 11. 11.) #1 holmes (2022. 11. 12) #2 enolaholmes (2022. 11. 13.) #1 Sherlock (2022. 11. 14.)