~1~

846 24 7
                                    

Promienie słoneczne przebijały się przez wielkie okno w sypialni siwowłosego jednocześnie oświetlając jego zaspaną twarz. Odwrócił głowę w lewą stronę, a jego oczom ukazała się jego narzeczona która jeszcze nie miała zamiaru wyjść z krainy snów. Mężczyzna zostawił swoją partnerkę i udał się do biura gdzie mógł zdalnie zarządzać swoją firmą. Włączył laptopa, po czym wszedł w program odpowiadający za finanse jego firmy. Firma siwowłosego była jedną z najpopularniejszych firm zajmujących się produkcją muzyczną, promowaniem wielkich artystów, jak i znajdowaniem młodych talentów muzycznych. Erwin Knuckles, przez wielu uważany za wielkiego egoistę i playboya, właściciel firmy A&K4u, miliarder który słynął również z tego iż uwielbiał gadać. Erwin uwielbiał rozmawiać z ludźmi na różne tematy, zaczynające się od tematów pieniędzy kończących się na rozmowach o seksie. Często gdy jego rozmówcy chcieli zapoczątkować nowy wątek w ich konwersacji, Knuckles po prostu im to uniemożliwiał. Kłamstwem było by powiedzieć, że Erwin nie przerywa komuś w zdaniu. On to robił o wiele za często.

Po upewnieniu się, że odpowiednia kwota 1 000 000$ została przelana z konta firmy na konto Erwina, mężczyzna wyłączył laptopa oraz odłożył do go do szafki. Udał się do kuchni w celu zaparzenia mocnego Espresso. Kawa z samego rana to coś co uwielbiał, ustawił program na expresie do kawy po czym czekał. Dopijając swoją kawę przy stole, zauważył jak jego narzeczona zmierza w stronę łazienki. Uznał, że nie będzie jej przeszkadzał w porannym prysznicu. Po 10 minutach kobieta dołączyła do Erwina w kuchni.

- Dzień dobry, kochanie - kobieta podeszła do Erwina, po czym złożyła delikatny pocałunek na jego ustach, którego automatycznie oddał. 

- Ubieraj się, Eva. Porywam Cię dzisiaj, więc powiedz uprzejmie swoim koleżankom, że dziś masz w nie wyjebane. - powiedział, po czym posłał chytry uśmiech swojej narzeczonej.

- Nie mów tak o nich, to nie miłe. Dobrze wiesz, że spotkania z nimi poprawiają mi humor. - odpowiedziała mu, lekko obrażona kobieta. Siwowłosy tylko przewrócił oczami, po czym oznajmił jej, że będzie na nią czekał w aucie.

Droga do kasyna, do którego Erwin miał zabrać Evę była krótka. Każdy kto znał Knuckelsa wiedział iż rzadko stosuje się do przepisów drogowych, zwłaszcza świateł. Gdy para podjechała już pod same drzwi kasyna, Erwin wyszedł z samochodu pierwszy aby otworzyć drzwi swojej partnerce. Kiedy Eva wchodziła już do kasyna, siwowłosy rzucił kluczyki młodemu mężczyźnie oraz skinął głową. Chłopak od razu zrozumiał przekaz oraz zaczął kierować się w stronę samochodu. 

Kiedy Erwin dogonił swoją kobietę, ta rzuciła mu się na szyję i złożyła soczysty pocałunek na jego ustach.

- Dziękuję kochanie! Jak się cieszę że możemy spędzić razem w tym miejscu te kilka godzin. - powiedziała podekscytowana kobieta.

- Eva, dobrze wiem że lubisz czasami postawić duże sumy w nierozsądnych grach, dlatego tu jesteśmy. Chciałem poprawić trochę humor mojej narzeczonej. - powiedział, po czym objął Evę w tali i przyciągnął do siebie.

- Twój budżet na dziś to 15mln $. - szepnął obniżonym głosem kobiecie do ucha.

Chwilę po wypowiedzianym przez Erwina zdaniu, Eva poczuła wibracje w telefonie. Siwowłosy uświadamiając sobie, że przelew na 15mln$ został zrealizowany, uśmiechnął się pod nosem. Eva widząc dość duży wpływ pieniędzy na jej konto od razu poszła do kas aby wymienić nowo nabyte środki na żetony.

Kiedy kobieta odeszła w stronę kas, Erwin oddalił się w stronę loży dla VIP-ów. Napisał Evie krótkiego SMS-a gdzie się znajduje oraz aby się nie martwiła. Gdy siwowłosy dotarł do zamierzonego miejsca, szeroko się uśmiechnął. Erwin początkowo i tak miał jechać do kasyna, ponieważ umówił się tam ze swoim przyjacielem Nicollo Carbonarą, więc stwierdził przy okazji iż zabierze Evę pod pretekstem niespodzianki. Eva i Erwin ostatnio mniej czasu spędzali ze sobą. Kobieta imprezowała ze swoimi koleżankami, natomiast Erwin zajmował się firmą. Dlatego siwowłosy wpadł na pomysł "pseudo" randki w kasynie, wiedząc że kobieta uwielbia grać jego pieniędzmi.

Pętla Nieskończoności | MORWINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz