Część 1 Początki

15 3 5
                                    

Pierwszy dzień szkoły i nowa klasa. Jestem Dönüş i opowiem wam moją historię szkolnej miłości. Zaczeło się już pierwszego dnia szkoły. Każdy uczeń zajmował ławkę w której chciał siedzieć przez cały rok szkolny. Ja jak zwykle zajełam pierwszą ławkę bliżej drzwi,nie sądziłam że ktoś usiądzie ze mną,bo zawsze siedziałam sama. Jak widać życie lubi nas zaskakiwać. Kiedy prawie wszystkie miejsca były już zajęte,do sali wbiegł spóźniony uczeń. Przedstawił się i przeprosił za spóźnienie,a że nie było wolnych miejsc to usiadł ze mną. Przedstawiłam mu się i potem skupiliśmy się już na lekcji.
*time skip*
Wyszliśmy z sali i postanowiłam bardziej poznać mojego kolegę z ławki. Okazało się, że bardzo lubi biologię tak jak ja. Mieliśmy dużo wspólnych tematów. Na przykład oboje byliśmy aspołeczni i nie umieliśmy znajdować nowych znajomych. Czułam że się dogadamy. Na korytarzu było bardzo dużo ludzi i czułam się nieswojo. Na lekcji matematyki miałam laga mózgu bo na tablicy działo się wszystko za szybko,na szczęście Deku,bo tak mówię na İzuku,pomógł mi zrozumieć zadanie robione na tablicy. W podzięce po lekcji chciałam mu się odwdzięczyć,więc przytuliłam go. Zauważyłam że Deku się rumieni,więc przeprosiłam go,ale na szczęście on lubi się tulić więc zaczął mnie tulić i rozpłyneliśmy się w przytulaniu na dłuższą chwilę. Nagle spytałam:
--Deku,nie przeszkadza ci to,że nie ogarniam matmy?
--Nie szkodzi,ja też kiedyś nie umiałem w matmę,ale ktoś bardzo mi bliski mi w niej pomógł.
--Kto taki?
--Moj nauczyciel All Might.
--Znam go,był bohaterem numer jeden,jest naprawdę wspaniały.
--Cieszę się,że mamy tego samego idola,chodźmy na lekcję bo niedługo będzie dzwonek.
Po jakimś czasie siedzieliśmy już na biologii i myślami byliśmy gdzieś indziej. Chyba się zakochałam,to uczucie jak masz motyle w brzuchu jest naprawdę cudowne. Deku chyba też nie mógł się skupić,widziałam to po nim. Po lekcji zauważyłam,że Bakugou pobił jednego ucznia,pewnie miał powód,ale w sumie on to nawet bez powodu może kogoś skrzywdzić.Nagle Bakugou spojrzał w moją stronę i wolnym krokiem ze złowieszczym uśmieszkiem zbliżał się do mnie.

Szkolna miłość Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz