tanışma- 1. BÖLÜM

647 20 151
                                    

(y/n'nin ağızından)
Arkadaşım Derin ile aynı evde kalıyorduk ve kirayı paylaşıyorduk.evimizin yakınında bir lunapark vardı ve Derin ile sürekli oraya gidip eğleniyorduk. Lunaparkın içinde restorantında olması şahaneydi. Derin ile çok geç saatlere kadar uyuyoruz. Ben ilk kalkandım saat öğlen 14:23 tü. Öğrenci evinde yaşıyorduk. Haliyle aynı odada kalıyorduk. O uyuyordu. Uyandırmak yerine kahvaltıyı hazırlamaya gittim. Dolapta çok az şey vardı. Biraz peynir, bir iki parça zeytin, biraz meyve suyu, soslar, dünden artan yemekler ve ketçap mayonez fln vardı. Dün sabah son iki yumurtayı yemiştik. Şuan kahvaltılık çok birşey yoktu o yüzden Zeynep uyurken iki dk bakkala gidip gelme kararı aldım.

Dağınık olan saçımı bağladım, üzerimi değiştirdim ve elimi yüzümü yıkayıp ferahladım. Artık gitmeye hazırdım. Dış kapıyı açtım, ayakkabılarımı giydim ve yola koyuldum. Allah'tan bakkal eve yakındı, gidip gelmesi kolay oluyordu. Giderken birşey fark ettim. Ne zamandan beri binadaki bir apartmanın bir katında satılık yazıyordu. Ve o apartmanın önünde şu anda bir kamyon var. Biz bu mahallede birbirimizi hep tanırız. Birşeye ihtiyacımız olduğunda isteriz. Ama bu mahallede hiç görmediğim ve kamyonun yakınında, uzun boylu, esmer, saçı Sedat Peker gibi olan baya yakışıklı biri vardı. Bu mahallede ilk kez görüyordum. Sanarım yeni taşınıyorlar. Geçerken ufaktan ona bir baktım ve oda bana baktı. Birkaç saniye bakıştıktan sonra ilerlediğim için oradan uzaklaştım. Çok tatlıydı.

Sonunda bakkala varmıştım. İki ekmek ve 3 4 tane yumurta aldım. Ve eve doğru yürümeye başladım. Tekrar onu gördüm. Bu sefer beni görmedi, ona rahat rahat bakabildim. Cidden çok tatlıydı. Eve yürürken bizim balkonda Derin'i gördüm. Balkonda boş boş bakınıyordu. En son yeni taşınan kişileri gördü. Bir kişi daha vardı bu sefer. Saçı siyahımsı ve yana doğru geliyordu. Derin onu süzüyor gibiydi bas baya. Sonunda eve vardım, Kapıyı tıktıkladım.

D: bakkala mı gitmiştin?
Yn: evet, kahvaltılık çok az şey vardıda.
D: aynen
Yn: sen baya süzdün o çocuğu.
D: e tabi süzülmeyecek gibi mi
Yn: sende haklısın, herkesin tarzı farklı (güler)
D: evet mesela seninki Sedat Peker misali dimi
Yn: n-ne
D: hadi hadi olm kanmam ben sevdin işte yalan mı?
Yn: yalan

Dedi sinirle ve mutfağa gitti. Dolaba yumurtaların birazını koydu, iki tanesini tavaya kırdı ve pişirmeye başladı.

D: ben içecekleri koyuyorum.
Yn: tamam sen koy.
D: tamamm

Yemeği bitirirler ve sofradan kalkarlar. Derin balkona oturmuş öylece saçını yana atan çocuğu ve yanındaki sırnaşık kıza bakıyor. Kız çok sempatik dursada o çocuğun yanında diye Derin ona kin beslemiş. Balkona y/n de geldi ve Derinin kıza öyle bakmasına bakıyordu.

Yn: ya kızım üzülme belki kuzeni, kardeşi fln
D: ...
Yn: hadi gel gidiyoruz (diyerek Derin'i tutup kaldırdı ve aşağı indiler.
D: ne yapıcaz olm
Yn: ne yapabiliriz? Tabiki tanışıcaz
D: e-emin misin-
Yn: kesinlikle

Dışarıda kendi apartmanlarının girişinde merdivenin önünde öylece nası gidicez? Ne diyicez? Korkusuyla bekliyorlardı. Onlar ise tam karşıdaydı. saçını yana atanın yanında duran kız, bizim kızları fark etti ve yanlarına doğru yaklaşmaya başladı. Güler yüzü ile.

?: Selam ben Zeynep. Buraya yeni taşınıyoruz. Sanarım tanışmak için indiniz ama nasıl bir başlangıç yapacağınızı bulamadınız değil mi?            Zeynep=Z
Yn: şey evet
Z: doğru tahmin etmişim. Ben şurda duran saçını yana atan çocuğun kardeşiyim, adı Hürkan. Yandaki Sedat Pekere benzeyen çocuk ta Emre. Abimin arkadaşı.

Zeynep "kardeşiyim" deyince Derin'in yüzünde oluşan rahatlığı Zeynep görünce küçük tebessüm oluştu.

Yn: bende Y/n, buda arkadaşım Derin. Tanıştığıma memnun oldum.
Z: bende memnun oldum.
D: bende.
Z: bende.
Z: siz abilerimden biraz hoşlandınız sanki
D: y-yok
Z: merak etme söylememm, hatta bence biz iyi anlaşırız. Kanka olalım mı?
Yn: bana uyarı
D: bana da
Z: yess, çok sevdim sizi
Yn: bendee
D: bendee
Z: a gelin sizi abilerimle tanıştırayımm.
Yn/D: olur

(Hürkan'ın yanına giderler)

Z: bakın bu Hürkan
H: Zeynep abi de diyeceksin
Z: öf tamam bakın bu Hürkan abim
H: heh şimdi oldu
Z: of iyi, hadi tanışın.
D: s-selam ben Derin
H: m-memnun oldum
Z: aa bişey kokuyo burda
H: ne kokuyo
Z: a dur sizden geliyomuş buram buram aşk kokuyoo
H: salak salak konuşma Zeynep
Z: sensin salak, neyse hadi sizde tanışın Emre abimin yanına gidelim.
Yn: selam ben Y/n
H: memnun oldum
Y/n: bende
Z: hadi şimdi Emre abimin yanına gidelim.

(Giderler)

Z: buda Emre abim, hadi tanışın.
Y/n: selam ben y-y/n
E: s-selam bende Emre tanıştığıma memnun oldum.
Y/n: bende memnun oldum.
D: selam ben Derin.
E: memnun oldum.
D: bende
Z: hadi olm biraz sohbet edin Hürkan'da da böyle yaptınız.
Y/n: eee tamam
Z: en sevdiğiniz renk ne?
Yn/E: siyah a-
Z: woah aynı, ama herkes aynı kişiyle konuşmasın hadi Derin sende git Hürkanla konuş.
D: t-tamam

(Derin Hürkan'ın yanına ufak ufak adımlar ile ilerler)

D: s-selam
H: selam
D: eee naber
H: iyiyim sen
D: bende iyi, napıyosun
H: hiiç öyle müzik dinliyordum.
D: bende müzik dinlemeyi çok severim. Hangi müzik?
H: yıldızların altında (yazar: tazsiye ederim)
D: çok severim o şarkıyı
H: kulaklığın birini vereyim sende dinle olur mu?
D: eee olur.

Hürkan kulaklığın birini Derin'e takar ve dinlemeye devam ederler.

(O sırada Y/n'ler)

Z: a şey ya benim tuvaletin geldi ama bizimki tadilatta sizin tuvalete girebilir miyim yn?
Y/n: olur tabi git Derin'den iste anahtarı, üzerimde yok.
Z: tamam, teşekkürler.
Y/n: rica ederim.

(Gider)

E: kaç yaşındasın?
Y/n: 20 sen?
E: 22
Y/n: tamam

(Hürkan ve Derin gelir)

D: selamm
Y/n: selamm
H: nabiyonuz
E: hiiç öyle konuşuyoduk
H: pekii
Y/n: siz böyle hep dışarıda mı duruyorsunuz?
E: şey evet
Y/n: hava çok soğuk, eviniz olana kadar bizde kalabilirsiniz.
E: cidden aşırı soğuk teşekkür ederiz.
H: aynen
Y/n: rica ederim, Zeynep zaten evdeydi bize gidelim isterseniz
E: olur

(Eve giderler, kapıya vururlar. Zeynep açar)

Z: aa hoş geldiniz
H: hoş bulduk bücür
D: ya öyle deme kıza hahah
H: alışkın o dime Zeynep?
Z: he he aynen
Y/n: burası oturma odası, geçebilirsiniz.
E: teşekkürler
Y/n: rica ederimm, ben size kahve yapayım mı?
Z: aa hiç olurmu yengeci- ehm yn'cim sen otur ben yaparım.
Y/n: (kızarır) yok ya sen otur yorulma ben yaparım.
Z: tamam gel ikimiz yapalım yengecim
Y/n: olm niye yengecim deyip duruyosun?
Z: e değil misin? Emre bas baya aşık oldu sana. E sende seviyorsun.
Y/n: saçmalama, gidiyorum ben
(mutfağa gider, Zeynep peşinden gelir.)

(Mutfakta)

Z: olm doğru değil mi? Basbaya seviyosun pırlantam- (yüzü garipleşir) pı-pırlantam- evet tamam buldum sana pırlantam diyeceğim. Tabi sorun olmazsa.
Y/n: yok tabiki sorun değil. İstediğini diyebilirsin.
Z: tamam pırlantamm💎💎
Y/n: bende sana worldum dicem, Worldumm🌍🌍
Z: k-kahveler
Y/n: a- doğru, hemen yapalım
Z: evett

(O sırada oturma odasında)

D: Netflix yok ama kaçak siteden dizi izliyoruz ister misiniz?
E: olur, bana fark etmez.
H: banada
D: stranger thingsi biliyor musunuz? Açayım mı?
E: a çok severim açç
H: Emre çok sever
D: a öyle mi Yn de çok sever.
H: a ne güzel
D: hı hı, herneyse açıyorum.
E: açç

(Yazar: olm kahvaltıyla duruyorum bide onca gezdik tozduk karnım kazınıyo yesem mi ln? Dur buldum noodle yerken yazmaya devam edicem ovye nasılım neidhwif)--DUR 1. Bölüme göre baya uzun olmuş- neyse okursunuz siz dicem de sanarım ilk defa 1500 kere fln çıkmıştır birazdan bakıcam notlardan yazıyorum hatta bakim --- o kadar değilmiş lan 1198 kelime eheh herneyse çok boş yaptım ama yazmayı seviyorum AMA KARNIM KAZINIYO ama sonunu yazmadan olmaz

(Her zaman dediğim gibi bana sormak istediğiniz veya diğer bölüme eklemek istediğiniz birşey varsa yorumlara yazabilirsiniz baybayy aşklarr) LAN PARMAGİM UYUSTU

Emre: SANA AŞIĞIM Y/NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin