Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerini açıp yatağından fırlamıştı Jaeyun. Bugünün ziyaret günü olmasından dolayı oldukça heyecanlıydı, mutluydu ve gergindi. Karnındaki kelebeklerin heyecandan duvarlara çarpıp durduğunu hissediyordu. Heeseung ile görüşmeyeli haftalar oluyordu ve Jake onu fazlasıyla özlemişti.Sunghoon vardı bir de. Bunca yıldır yanı başındaki yatakta yatan dostundan da uzak olmak zordu ve şimdi ona da kavuşacaktı.
Hayatında her şeyin düzenli ve güzel ilerliyor oluşu onu ister istemez korkutup aklını karıştırsa da beynini böyle düşünmemesi konusunda hemen uyarıyor, güzelleşmeye başlayan hayatına ayak uydurmaya çalışıyordu.
Çoktan uyanmış, yatakta yuvarlanıp duran Riki'ye neşeli bir "günaydın!" ve bir de büyükçe bir gülümseme bahşedip kahvaltıya hazırlanmaya başladı.
"Heeseung gelecek diye mi bu mutluluk?"
Riki cevabını çoktan bildiği sorusunu Jake'e yöneltti. Jake ise güldü ve "Sanırım." dedi çekingence. "Sunghoon gelecek bir de. Şu anlattığım dostum."
Riki anladığını belli eden mırıltılar çıkardı. "Senin aptal aşık Sunghoon biliyor mu Sunoo'nun burada olduğunu?"
"Biliyor, söyledim. Hayatına yeni birisinin girmeye başladığını ve eski defterleri kapattığını söyledi."
"Kimmiş hyung, kimmiş?" Riki'nin meraklı meraklı dibine girip ardı ardına sorduğu sorulara artık alıştığından düz bir ifadeyle karşısındaki çocuğa baktı.
Konu ilişkiler olduğunda fazla meraklı oluyordu.
"Bilmiyorum sormadım, hem sen bugün fazla meraklısın sanki?"
"Ne yapayım işte heyecanlıyım, buraya geldiğimden beri ilk defa ziyaret gününde beni ziyarete gelecek."
Çocuğun söylediği heyecanlı cümleler karşısında gülümsemeye devam etmeye çalıştı Jake. Riki yine aynı şeyi yapıyordu.
İnsanları en derinden yaralayabilecek şeyleri sanki hiç umrunda değilmiş gibi bir çırpıda söyleyip ardından çocuksu ifadesi ile insanların tepkilerini bekliyordu.
Sokaklarda oynayıp okula gideceği yaşta hastaneye düşmesi yetmiyormuş gibi bir de üstüne ziyaretçisinin, özleyecek birisinin bile olmaması Jake'i üzüyordu.
Hayatına geç de olsa ortak olduğu bu çocuğu koruma düşüncesi bütün bedenini kaplıyordu.
"Kim gelecek seni ziyarete? Bu kadar heyecanlandığına göre oldukça sevdiğin birisi olmalı."
Riki'nin gülümsemesi yerini tebessüme bıraktı "Jungwon gelecek, en son dışarı çıktığımda yanıma gelmişti o zaman konuştuk." Cümlesini bitirdikten sonra düşünceli düşünceli etrafa bakındı. "Çok mu heyecanlı gözüküyordum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gözlerindeki yıldızlar, heejake
Fanficlee heeseung yan daireden gelen yüksek sesli şarkılar yüzünden son birkaç gündür her gece olduğu gibi yine uykusundan uyanmıştı. angst