Merhaba arkadaşlar ben yazar ama herkes bana 'BöLüm At OroSpu' derler
İntro
Yazar yazar yazar piyuv pupça
~~~
Lüks arabanın içinde oturmuştum ve "ailem" ile birlikte tanışıyorduk onca yıl sonra ailem vardı. Evet bu garipti gelen sesle kafamdaki düşünceleri attım.
"ömer evde birde abin var, umarım ki iyi anlaşırsınız" dedi fulya
"annem"in ismi fulyaydı cidden yıllar sonra aile kavramı bana garip geliyordu.
Kafamı sallamak ile yetindim. Babamın ismi Enderdi klasik zengin züppeleri.
Tamam cidden üstüme düştükleri belliydi ama şirketleri için beni aldılar buna eminim bir sürü basın vardı.
Eve gidene kadar aklımda bir sürü düşünce dolaşıyordu. Tamam peki bu düşünceleri ergenliğime veriyorum.
Eve vardığımız duran araba ile anladım. Kapıyı açtılar ve dışarı çıktık büyük bir villa vardı tanrım cidden güzel bir yer ben buna katlanabilirim kim katlanamaz ki?
Etraf çok güzel dizayn edilmişti.
~~~
İçeri girdik ve koltuğa oturduk "ömer istersen kardeşinin odasına git ve onunla tanış zaten cana yakın biridir-" fulyanın sözünü ender kesmişti "her ne kadar buraya gelmesede" fulya devam etti "yukarıda odası ona söyle odanı göstersin sana" dedi
"peki" dedim ve trabzandan tutunarak yukarı çıkmaya başladım duvarlarda abim olduğunu tahmin ettiğim çocuk vardı ve fulya ile ender.
"İçeri girmeyin" yazılı bir oda gördüm kesinlikle orasıydı emindim.
Kapıyı çaldım ve içeri girdim içeride kulaklık takmış Bas gitar çalan biri vardı. Odanın her yerinde Rock gruplarının posterleri vardı, abim olduğunu düşündüm ve onu dürtüm.
Kulaklıklığını çıkardı bana baktı ve ayağa kalktı neredeyse aynı boydaydık. Bana kollarını açarak geldi "hey kardeşim Ömer sen olmalısın ben Emre" dedi sarıldı ve sırtımı pat patladı.
Gülümsedim "şey Emre abi -" derken Emre sözünü kesti "yoo hayır abi demene gerek yok zaten senden sadece bir yaş büyüğüm" dedi Emre
"pekala şey odamı gösterebilir misin"
~~~
"işte burası senin odan, yarın okula beraber gidelim" dedi Emre ve odadan çıktı.
10 dakika sonra fulya ile Ender geldi.
Ender ve Fulya"süpriz!"
Telefon almışlardı sevinçle ayağa kalktım ve onlara sarıldım" Teşekkür ederim! "
DOSTUM bu aileye alıştım bile.
~~~
Huzurla duş aldıktan sonra yatağa geçtim ve sevinçle tavana bakmaya başladım, tanrım uyusam daha iyi olucak.
~~~
VOTELEMEYİ UNUTMA YOKSA VOTE CANAVARI SENİ YERE YATIRIR BAYY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
guitars and brothers | porgola
FanfictionEvlatlık alınan Ömerin, kardeşi bir müzisyen. Ömer çocukluğundan beri yetimhanede kalıyordu bir gün zengin bir aile onu evlat edinir