4"maks 2 metre"

239 25 50
                                    

KISA YAZDIM SİKİMDE DEĞİL BB VOTELEYİN AMA

~~~

Cuma günü sıkıcı bir gün geçirmiştik arada bir emre ortadan kayboluyordu. Bu beni tedirgin ediyordu ama üstelemedim normal diye düşündüm.

Okuldan çıktık ve arabaya bindik bu sürede herkese alışmıştım.

~~~
Yemekten sonra canım çok sıkılmıştı, emreyle takılmak iyi olur diye düşündüm zaten şu sıralar çok sıkıntılı.

Odaya direkt girdim aptal Ömer kapı tıktıklasaydın..

Emre camın önünde sigara içiyordu ve benim girmem ile elindeki sigarayı fırlattı, "ben özür dilerim" benim olduğumu görünce nefes verdi "gel Ömer" dedi ve eliyle işaret etti yanına gittim ve koltuğa oturdum "şey emre ben çok sıkıldım bu yüzden gelmek istedim bir de çok üzgün görünüyorsun, neyin var?" emre hemen yüzündeki burukluğu düzeltti ve sıcak bir gülümseme yerleşti.

"saçmalama ömer bir şey yok" elini sigara paketine yöneltti, sigarayı çıkarttı ve yaktı "bu gece evden uzaklaşalım bilirsin cuma günleri sıkıcıdır" dedi

"pekala" dedim ve sigara dumanını farklı yöne üfledi, bir tane verse fena olmazdı."bakma bana öyle Ömer, vermiycem sana"

"ha yok sen nasıl anladın"dedim

"ömer zararlı olmasa vericem... şaka al hadi" dedi elimi pakete uzattım ve bir tane çıkardım.

"ateş?"

~~~
Yatakta takılıyordum tatil olduğu için okul derdi yoktu sabahlıyabilirdim, bu yüzden telefonla takılıyordum.

Saat gece 3 gibiydi bir anda arkamda birinin benim üstüme geldiğini hissettim ve bağırdım "AAA"

"ÖMER SUS LAN benim emre"

"napıyon ya" dedim onu süzdüm o gerçekten yakışıklı olmuştu bu saate nereye gidiyordu "hazırlansana" emre "ne neden" Ömer

"dedim ya sıkıcı bugün bir dışarı çıkalım" emre "ben yarın sandım" emre kıkırdadı ve dışarı çıktı.

Tanrım ne giyicem ki dışarıda da kar soğu var, bu saate nereye gidicez ya.

siyah gömlek üstüne deri ceket giydim altına pantolon.

Sessizce emrenin odasına girdim bana döndü "ne kokuyorsun ya çok hoş" güldüm "afrodikyaz etkili diyor savuç" dediğime kahka attı

"hadi ömer gidelim" dedi ve balkona çıktı. Onu takip ettim ve bana

"hayır atlamam"

"atlıycaksın bal gibi"

"ölebilirim"

"maks 2 metre korkak"

"salak emre ben 9 canlı mıyım çizmeli kedinin bile 1 canı kaldı"

"ya atlarsın ya atarım"

"EMRE YA SİKİCEM DUR BEN ben atlarım"

Balkondan yavaş yavaş kendimi sarkıttım "tamam çok bekledik" dedi emre ve ellerim açtı "KAHPE"

~~~

Arkadaşlar kanala like atmayı videoya abone olmayı unutmayın inş ölmemiştir Ömer

Votelemeyi unutma yoksa vote canavarı seni siker

guitars and brothers | porgola Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin