7'Yangın Merdiveni'

152 12 22
                                    

Bugün erken saate bölüm atıyorum ve cidden uzun yazdım lütfen beğenin

°°°

ÖMERDEN

"ÖMER UYANN OKUL VAKKTİ" emrenin sesiyle aniden kalktım "ya emre napıyorsun ya korkuttun beni" dedim.

"alış kardeşim! hadi kalk giyin kahvaltı edelim" esneyerek "tamam giyinip gelicem çık odamdan.

Üstüme deri ceketimi giydim ve aşağı indim.

O günden bu yana 2 gün geçmişti, saçmaladığımı düşünmeden edemiyordum, özelikle Hürkan'a.

~~~

Kahvaltımızı yapmıştık bu eve geldiğimden beri sanki bir prens gibiydim o kadar iyi davranıyorlardı ki özelikle Emre, abinin olması aslında o kadarda kötü değildi. (Not abim yok ;{ )

Özel arabamıza bindik ve bizi okula götürmeye başladı. İçimde büyük bir heyecan vardı kalbim çok hızlı atıyordu.

Okula gelmiştik, Arabadan indik ve beni sınıfa bırakmaya gidiyorduk okula girdiğimiz anda herkes beni parmakla gösteriyordu.

"AHAHAHAHA MEHMET ALİ ERBİLİN YANINDAKİ ÇOCUK"

"AHAHAH ODA ONUN GİBİ GAY Mİ?"

"aslında tatlıydı gay olduğunu bilmiyordum"

Herkes benim hakkında fısıldıyordu ve Mehmet Ali Erbil ne alaka n'oluyordu.
Yürüken hemen kafamı Emreye çeviririm "Emre neler oluyor neden herkes beni-" derken sözüm yarıda kesilmişti, alaycı bir ses bana cevap veriyordu "hatırlamıyor musun Ömer" kafamı sese doğru çevirdim Hürkandı. Ah lanet olsun neler oldu ne yaptım böyle. "ben..bilmiyorum umarım kötü bir şey yapmadım" dedim

"oh, yok çok kötü şeyler olmadı ama sana bir daha içirmeyi düşünmüyoruz en azından kendi adıma konuşayım" dedi ve işaret parmağı ile saymaya başladı. "Bir Mehmet Ali Erbilin kucağına yatman mı desem iki seni odana kafar taşımam mı üç neyse bunu boşverin sınıfa götürelim seni"dedi

Emrenin yüzü ekşimişti...

Heyecanla sordum "neler oldu Hürkan?"
Yüzüne sahte bir sinir takındı "abiye noldu Ömer" dedi. Paniklemiştim "ben şey özür ben-" derken "şaka yapıyorum Ömer, sadece Hürkan diyebilirsin rahat ol".

"Siz ne ara bu kadar samimileştiniz Hürkan, Ömer?" demişti emre "Yani arkadaşız işte Emre, bir şeyleri abartmıyor musun?" demişti Hürkan merdivenlere giderken "Ha öylemi? o zaman Ömeri de sen bırak kardeşin nede olsa değil mi" emre sinirle çekip gitmişti ona bu aralar ne oluyordu.

Hürkan derin bir nefes verdi "sakın yanlış anlama sigara içmek istiyordur ondandır siniri merak etme"demişti

"sen öyle diyorsan aranız kötü olsun istemiyorum" dedim ve beni sınıfa bıraktı.

~~~

Mert bana tonla soru soruyordu "artık bir cevap ver Ömer" demişti derse odaklanmaya çalışıyordum son sorusuna kadar "o gece ne yaşandı" dedi "bilmiyorum" dedim "ne bilmiyorum hiç sormadın mı"

"hayır ben sormadım ughh teneffüste sorucam. Çok sağol tüm ders aklımda olucak bu" dedim "Ah çok özür dilerim ama dedikodun dağılınca bende meraktan öldüm, en doğal hakkım arkadaşıma sormak değil mi Ömer" demişti. "sessiz ol hoca yakalarsa görürsün" dedim ve sessizleşti.

Konuşmadan sonra teneffüs olmasını bekledim saatler geçmiyor gibiydi.

Zil çalınca heyecanla ayağa fırladım koridora çıktım.

11 lerin katına gitmek için merdivenlere gittim. Basamaklara bastıkça çok korkuyordum ama korkanın çocuğu olmaz ya hani.

Hürkanı sınıf kapısında gördüm ve koşa koşa yanına gittim bana bakıyordu.

"ne oldu Ömer?" onu bileğinden tuttum ve yangın merdivenine doğru gittik "sen gelsene bir şuraya bir şey sorucam"dedim 
Şaşırmış olucak ki" yangın merdiveninde mi? " dedi. Haklıydı ama sorucak sessiz Bi yere ihtiyaçım var yapacak bir şey yoktu.

"cuma gecesi noldu anlat bana, Hürkan aptalık etmedim değil mi" dedim panikle.

Ne diyeceğini bilmiyor gibiydi, tam anlamayıla sıçmıştım.

"şimdi Ömer, ilk başta yine iyiydi, biraz fazla içtin elinden almaya çalıştım nafile tabi her şey tamamdı Mehmet Ali Erbilin kucağına yatana kadar. Ne yalan söyleyeyim kıskan-" derken sözünü kestim "HAYIR SUS O ADAMIN ORDA NE İŞİ VARDI OF" dedim bağırarak.

"bu kadar yeter her halde" demişti Hürkan. "hayır nolur anlat" dedim. Rahat bir ifade ile "kötü hissedebilirsin" dedi
"hayır Hürkan anlat"

"pekii uyarmadı deme"dedi ve sözüne devam etti" seni sadece araba götürdüm yani götürmek istemiştim gerçekten berbat haldeydin ve sonra beni kendine çektin ve öpmek istediğini söyledin"

"ne!?" gelen sesle ikimizde o yöne baktık.

EMREDEN

Düşüncelerden uyuyamıyordum sürekli farklı farklı şeyleri düşünmek, birde Ömer ile Hürkan olayı çıktı ne yapıcaktım bunlarla. Aralarında ne vardı hiç bana da bir şey söylemiyorlardı. Ömerin böyle bir şey yapmasını istemiyordum. İlk derse matematik konulunca harflerde hayal kuruyordum.

Zil çalsada sigaraya çıksam keşke, pakette de 2 tane kalmış lanet olsun ya koca günü nasıl geçiririm.

Zilin çalması ile hızlıca sınıftan çıktım ve yangın merdivenine doğru yürüdüm. Orda kimse olmaz sessiz ve sakindi kimse beni yakalayamazdı. Hiçte yakalanmadım. Ağzıma sigarayı aldım çakmağı ararken kapıyı açtım, açmam ile şoke olmuştum.

Hürkan ve Ömer bir şey konuşuyordu "öpmek istediğini söyledin-" Hürkan neden bahsediyordu "ne?!" demem ile bana dönmeleri bir olmuştu bunlar ne iş çeviriyordu.

Uzunca bakışıyorduk"BANA CEVAP VERİN NOLUYOR BURADA?"sesimi kontrol edemiyordum gerçekten çok sinirliydim, düpedüz arkamdan iş çeviriyorlardı.

Ömer bana yaklaştı ve "Emre lütfen dinle sadece bana cuma günü olanları anlatıyordu yanlış anladın " dedi "öpmek istemek ne anlama geliyor peki LÜTFEN BUNU DA AÇIKLAYIN"Hürkana DÖNDÜM "HÜRKAN BANA BUNU NASIL YAPARSIN NASIL OF CİDDEN KAFAYI YEDİRTİYORSUNUZ, KARDEŞİM O
BENİM" demiştim sinirden elim ayağım titriyordu.  Hürkan bana doğru geliyordu "YAKLAŞMA BANA HÜRKAN!"demiştim.

Bana yaklaşmaya devam ediyordu kollarını açmıştı "Sakin ol Emre gerçekten yanlış anladın o gün olanların benim ile ilgisi yok bana inan" diyordu ve bana sarılmak için hamle yaptı "imkanı yok.. arkamdan iş çeviriyorsunuz.." demiştim. "hayır öyle bir şey yok rahatla, inan bana. Ömer ile sen neysen bende öyleyim gerçekten" sesindeki şefkat ile rahatlamaya başlamıştım.

Ömere döndüm "bu doğru mu?" dedim. "evet doğru Mehmet ile olan olaymış yeni öğreniyorum o günü hatırlamıyordum sormak içindi" dedi  onlara inanmaktan başka seçeneğim yoktu.

Sakinleşince sigaramı yaktım Hürkan sigara içmemden rahatsız oluyordu "gitseniz iyi olur, Hürkan, Ömeri sınıfına bırak" Ömer bu sözüme hemen çıkıştı "ben kendim gidebilirim altı üstü bir kat aşağıda" Hürkan'a işaret ettim ve onu götürdü.

Okul bitince  arabamıza bindik ve şoför eve sürmeye başladı. Ömer hiç pas vermiyordu "konuşmak ister misin Ömer? " dedim "çok yorgunum hiç halim yok eğer sakıncası yoksa biraz dinlenebilir miyim" dedi ve cama yaslandı.

Eve geldiğimizde hemen odalara dağıldık bugün olanları düşünüyordum umarım Hürkan yalan söylemez ona çok güveniyorum, bu beni çok üzer..

°°°

Evet bir bölümün sonuna daha geldik umarım beğenirsiniz lütfen yorumlarınızı esirgemeyin

>^<

VOTELEMEYİ UNUTMA YOKSA VOTE CANAVARI SENİ YERE YATIRIR

guitars and brothers | porgola Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin