3"Fahişe Gibi Olma"

245 29 49
                                    

Merhaba arkadaşlar ben yazar ama herkes bana 'BöLüm At OroSpu' derler

İntro

Yazar yazar yazar piyuv pupça

Yazım hataları olursa özür dilemiyorum saygılarla bb işte ironi yani onu da anlayın amk

~~~

Yere bakmaya başladım bir anda önüme damarları belirgin olan bir el geldi "bende hürkan memnun oldum"

Kafamı kaldırdım, gözleri yıldız gibi ışıl ışıl parlıyordu saçları ise gecenin karanlığını almıştı dudakları ise kiraz çiçeği gib- oh hayır bekle dostum kendine gel düşüncelerimi kesen ses bu beyefendiden geliyordu.

"daha fazla bekleyecek miyiz?" sözümü kesen onun sesiydi tanrım bana neler oluyor kendine gel Ömer

Elini sıkıca tuttum. Ah hadi bırak elini Ömer, işler daha garip hale geliyordu..

"elimi alabilir miyim?" kendime gelmiştim.

"ah şey ben pardon özür dilerim tabi al" Aptal Ömer neden neden düzgün konuşamıyorsun..

Hürkan güldü

~~~

Tüm teneffüslerde Emre beni kontrol etti ve gitti.

En sonunda zil çaldı toparlandım ve kapıya çıktım.

Sınıfın önünde duruyordum, bir teneffüs önce beni sınıfımdan alacağını söylemişti Emre.

Telefonda takılıyordum taki tanıdık ses gelene kadar. "ufaklık, takılalım mı?" bu alyaydı üstüme doğru geldi o geldikçe gidiyordum "benden uzak dur"

"sende abin gibi olma"dedi alya, "sende fahişe gibi olma" dedim.

"buna nasıl cüret edersin!" onu daha da kızdırdım "hadi ama hangi yıldayız cüret etme falan ucube misin?" bir anda elini kaldırdı ve bana salladı.

Ellerim ile yüzümü kapattım. Ama vurmamıştı elini biri tutmuştu ah tanrım yine o El.

Geriye doğru çekildim ve arkama baktım arkamda sinirle duran Emre ve onu tutan kaan, önümde ise Hürkan vardı. Ne yapacağımı bilemedim sadece durdum.

Kızın yüzünde korku ile karışmış şaşkınlık vardı.

Hürkan, kızın kolunu hızlıca itti.

"KAAN BIRAK BENİ APTAL BİR KIZA VURACAK HALİM YOK" emre kolunu kaandan çekti ve Kız'a doğru yürüdü.

"sen.. Ben sana ne dedim KARDEŞİME KARIŞMAYCAKSIN DEMEDİM Mİ?"

"ben..."

Cidden çok korkunç duruyordu geriye doğru yürüdüm. Hürkan'a çarpmıştım, tam düşecektim hürkan kolunu omzuma attıp tutu.

Emre o sırada yumruğunu sıkıyordu "bak alya bu konuşmayı önceden yapmalıydım artık biz diye bir şey yok senle hiç bir zamanda olmadım saçma hayaller kurmayı bırak yoksa hoşuna gitmeyen şeyler yaparım"

Alya kafasını salladı o sırada kalbim çok hızlı atıyordu hayır emrenin söylediklerinden değil,hürkanın bende temasta bulunmasından dolayı.

~~~

Araba bizi eve bırakmıştı.

~~~

Yemek masasına çağrılmıştım hemen aşağı inmiştim çok açtım. Aşağı inerken emreyi gördüm.

Onu görmem kadar normal bir şey yoktu zaten. Kolunu omzuma attı "bak, bugün olanlar için özür dilerim ben suçumdu her şey" aşağı inerken "emre sorun değil zaten siz gelmeden önce ona biraz bir şey söyledim, eğer onunla konuşmasam bunu yaşamazdık."  aşağı indik ve masaya doruğu gittik kolunu benden çekti ve oturdu.

"eee Ömer günün nasıl geçti beğendin mi okulunu" dedi ender "evet gayet güzeldi" dedim "beğenmene şaşırdım Emre oraya işkence ile gidiyor" merakla emreye baktım emre cevap vermedi sanki yüzünde hüzün vardı. yemeği yedik masadan kalktık ve Odalara dağıldık yine yorucu bir gündü.

Umarım Emre iyidir

~~~

KANALA ABONE OLMAYI VOTELEMEYİ UNUTMAYIN YOKSA VOTE CANAVARI SİZİ YERE YATIRIR

guitars and brothers | porgola Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin