HEPİNİZE MERHABA ARKADAŞLAR BEN GELDİM YAZAR YANİ BİLİYORUM AYLARDIR YOKUM AMA NAPALIM
~~~
İçimde kötü bir hiss vardı. Böyle bir yere gelmek cidden tuhafı ve evet ilk defa geliyordum.
Bizim için ayrılan masaya oturduk ve garson bizim ile ilgilendi "ne alırdınız?" emre uzo istemişti kaanda emreye katılmıştı. Hürkan ise konyak almıştı.
Tabi insanlar zengin olunca içtikleride farklı oluyor. Hürkanın beni dürtmesi ile gerçekliğe döndüm
"Bende bira alayım" aptal ömer herkes havalı şeyler söylüyordu çilekli süt bile daha havalı.. Mal mal.
"eee naber?" ömer
~~~
"İÇ! İÇ! İÇ"
oh yo kendimde değil 15 tane shot attım ve buna devam ediyorum 16.ya uzandığımda damarlı el bana engel oldu ve elimden aldı "HeEy versene" Hürkan sinirle soludu "emre bir şey de"
Hürkandan
"emre bir şey de! dursun" emreden ses gelmeyince ona döndüm aptal emre..
O da sarhoş olmuştu. ben bir daha bunlarla gelmiycem ya...
Kalan 5 içkiyi ömerin elinden alıp içtikten sonra kafamı kaldırdım ama Ömer gitmişti "ah Ömer.. "etrafta Ömeri aradım
Bizim locadan gitmişti. Kalkıp onu bulmaya gittimKızların yanına baktım yoktu piste baktım yoktu en son locaya daldım ve kimi göreyim Mehmet Ali Erbil?!
Ömer, Mehmet Ali Erbilin kucağına yatmaya çalışıyordu ama Mehmet onu üstünden atmaya çalışıyordu.
Bir kaç flash patlaması vardı. Ömeri çekiştire çekiştire götürüyordum. Ta ki Ömer konuşana kadar "HüRkaN sEn MiSin" sinirle soludu hemen yumuşadım "evet benim..
"biliyor musun?" dedi titrek sesi ile konuşmuştu
"ne biliyor muyum?" merakla ona döndüm.
"aslında gerçekten çok tatlısın" demesi ile kalbim teklemeye başladı.
"Gerçekten mi?" nefesimi tutmaya başladım
"evET HATTA SENİ ÖPMEK İSTİYORUM-" elim ile Ömerin ağzını kapatım.Daha fazla skandala gerek yoktu bu nedenle onu bizim araca götürürdüm ve kapıyı kapatım.
"hayır HÜRKAN BEN DAHA FAZLA PARTİ İSTİYORUM" dedi ve deri koltuğa yattı, kıvrandı
"Ömer yeter artık yerinde dur" bu çocuk delirtiyor beni
"Hürkaan" demişti Ömer yanıt vermek istemiyordum ama sonunu merak ediyordum "efendim" yerinde doğruldu ve yanıma geldi "ben çok fena öpmek istiyorum seni ama izin vermiyorsun"
"Ömer saçmalıyorsun" aptal, neden bahsediyordu kapıyı açtım tam çıkarken beni arabaya çekti ve kapıyı kapatı. Beni koltuğa düşürdü ve üstüme çıktı şok olmuştum Ömerin bu kadar güçlü olduğunu bilmiyordum. O beni öpmeye çalışırken onu altıma aldım. Yüzüne yaklaştım 'işte şimdi başlıyoruz' demek isterdim ama alkolü birini öpmek bana tersti bu yüzden onu koltukta bıraktım ve arabadan indim.
Çocukları aramam ve onları bulmam gerekiyordu şansa bakın ki onlarda kapıdan çıkıyorlardı, Emreyle göz göze geldik hemen gözlerimi kaçırdım.
Emre bana garip bir bakış attı sanki bir şeylerin farklı olduğunu anlar gibiydi.
Bizimkilerle şakalaştık ve şoför koltuğuna bindim, onların kafaları güzeldi bu yüzden arabayı benim kullanmam gerekiyordu. Emrede yanıma oturdu."sürebilir misin?" dedi Emre, bende düz bir ifade ile "evet" dedim.
Arabayı çalıştırdım ve Emrenin evine sürmeye başladım.
Uzun bir sessizlik oldu... Aniden bana döndü ve sessizliği bozucak şekilde "Bir şey mi oldu Emre?" dedi, yola bakaren "ne gibi?" dedim. "bilemiyorum fazla soğuksun sanki" demişti gözlerime bakmaya çalışırken "biraz yoruldum sanırım, sana öyle gelmiştir"dedim. Soğuk terler döküyordum.
Arabada garip bir atmosfer vardı radyoyu açtım, emre kafasını cama yaslamıştı aklında bir şey vardı. Dikiz aynasından arka tarafa baktım, Ömer ve kaan sızmıştı
Bende eve doğru sürdüm...
°°°
Ömer ve Emreyi eve getirdim ama Ömer hala baygındı Emre ne yapacağını düşünürken ben Ömerin kapısını açtım ve kucağıma aldım. Emre bana garip bakışlar atıyordu bunları görmezden geldim ve evin kapısına doğru yürüdüm. Evden kaçtıkları için olabildiğince sessiz olmalıydık. Emre sessizce evin kapısını açtı ve yukarı çıkmaya başladık Ömer kollarımda çok can alıcı gözüküyordu, odasına geldim, ayağımla kapıyı açtım ve onu yavaşça yatırdım Ömerin yüzüne yaklaştım ve Ömerin saçını kulağının arkasına koydum. Emre kapıdan bize sert bir ifade ile bakıyordu.
Dizlerimin üstünden kalktım ve kapıya doğru yürüdüm tam çıkarken Emre koluyla beni durdurdu "n'oldu?" o çok sinirliydi ama sinirinin ne olduğunu tam anlayamadım.
Emre elini sinirle çekti ve "bir şey yok seni geçirelim" dedi
Merdivenlerden indik ve kapıya geldik "bir şey olmadığına eminsin değil mi?" dedi. "Hürkan bir şey yok, iyi geceler."
Kapıyı kapattı ve arabama doğru yürüdüm.~~~
SELAM ARKADAŞLAR AYLAR SONRA BEN GELDİM ÖZLEDİNİZ Mİ BEN ÖZLEDİM
VOTELEMEYİ UNUTMA YOKSA VOTE CANAVARI SENİ YERE YATIRIR ÖPTÜM BAYS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
guitars and brothers | porgola
ФанфикEvlatlık alınan Ömerin, kardeşi bir müzisyen. Ömer çocukluğundan beri yetimhanede kalıyordu bir gün zengin bir aile onu evlat edinir