Merhaba arkadaşlar ben yazar ama herkes bana 'BöLüm At OroSpu' derler
İntro
Yazar yazar yazar piyuv pupça
VOTELEMEYİ UNUTMA YOKSA VOTE CANAVARI SENİ YERE YATIRIR BAYY
B
U ARADA FULL MAKARA TAŞŞAK EĞLENCE YANİ GERÇEKTE DEĞİL HAYAL ÜRÜNÜ TAMAMEN
°°°
"EMRE BANA BUNU NASIL YAPARSIN BENİM ESKİ SEVGİLİM İLE NASIL YATABİLİRSİN, SENİ ÖLDÜRÜCEĞİM!"seslendi Emre
"HAYIR BEN BİR ŞEY YAPMADIM HAYIR AHHH-"
Korku ile hızlı hızlı nefes alıp veriyordum, gördüğüm rüya beni çok etkilemişti. Emre gerçekten kızar mı Hürkandan hoşlanmam onu cidden çok mu kızdırır, o gün olanlara kızma sebebi arkasından iş çevirdiğimizi düşünmesiydi. Belki o kadar kızmaz, eğer işler ciddileşirse ona söyleyeceğim, bu onunla aramız bozulmasına bile sebep olsa dahi.
Yatakta doğruludum saate baktım alarmın çalmasına daha 1 saat vardı. Ne yapıcam ben böyle...
Acele etmeden yataktan kalktım ve banyoya ilerledim küvette girip duşumu aldım ardından banyo rafımdan fırçamı aldım, dişlerimi fırçaladım.
Dolabıma yürüdüm ve kapağını açtım havalar artık soğuyordu deri ceket giyme vakti gelmişti.
(ben bunu yazana kadar yaz geldi ya)
~~~
Alarmın çaldığı saate hazırlanmıştım ama Emre yoktu...
Beni uyandırmak için odama gelmemişti, her zaman yanıma gelen Emre şuan gelmemişti, şaşkınlık ile kapıya bakıyordum. Sanırım artık beni sevmiyor.
Ayağa kalktım ve odamdan çıkıp onun odasına doğru yürüdüm, kapıyı açmak için kapı kolunu indirdim ama nafile,kilitliydi. Kapıyı çaldım ve açmasını bekledim genelde yapmazdım ama kafamı dayadım ve içeriyi dinlemeye başladım. Su sesi geliyordu, musluk kapandığını duyduğum gibi kafamı kaldırdım ve bekledim.
Kısa süre sonra kilit açıldı ve karşımda Emre'yi gördüm. Saçları darmaduman, üstü başı acele ile giyilmiş gibiydi. "rahatsız ettim ama merak ettim...neden.. gelmedin yanıma..sen iyi misin?" gözleri alevli ve ıslaktı "bu seni ne ilgilendirir ki" dediği şey ile kalbim atmayı bırakmıştı. "ben..ben sadece hep yaptığını yapmadığın için garipsedim özür dileri- sen iyi misin?!" Gözüm kapüşonlusunun kol tarafını kırmızıya boyayan şeye kaymıştı. Merakla yaklaştım ve kapı eşiğinden odaya girdim. "yaklaşma bana Ömer!"
Bir adım daha atıp onun koluna dokundum, benim canım acıyordu gerçekten bunu kendisine yapmış olabilir miydi? "emre.." Kolunu hızlıca benden çekti. "yaklaşma dedim beni anlamıyor musun?!" beni kendinden uzaklaştırıp kendi banyosuna girmişti. Aklım almıyordu Hürkan'ın bahsettiği 'kötü zamanlar' bu muydu? Böylesine hayat dolu birisi kendine bunu nasıl yapabilir. Resmen kendini kesiyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum, bende banyoya gidip ne yapabilirim diye baktım.
"Emre yapabileceğim bir şey var mı lütfen çok kötü kanıyorsun" o hiç bir şey duyuyordu beni görmemezlikten geliyordu. Ona hiç yardımım dokunmuyordu, Anne ve Babama söylemek doğru değildi. Zaten kötü hissediyordu eğer onlara söylersem muhtemelen onu hastaneye yatırırlardı, aklımda tek bir şey yankılanıyordu 'kötü zamanlarında ona destek oldum'.
~~~
Kısa süre sonra Hürkan gelmişti hızlıca Emre'nin odasına geldi ve bana hüzünle baktı, yüzünde hayal kırıklığı vardı, o gelince heyecanlanmıştım. "nerde o?" dedi banyoyu gösterdim "...içeride" zaman kaybetmeden hızlıca banyoya koşmuştu. Kapıyı açıp onu ellerinden tuttu ve kollarına baktı, yüzünde hayal kırıklığı vardı...
Ellerini bırakmıştı ve kollarına dokunmuştu, gözlerine bakıyordu. Elleri saçlarına gitti ve onu kollarıyla sıkıca sardı. İçim bir his ile dolmuştu onlara bakarken hissettiğim bu şey... Kendimi çok kötü hissettiriyordu, kıskançlık.
Sarıldığı tek kişi ben olmak istiyordum.
°°°
ARKADAŞLAR NASIL YAZILIYORDU FIC BEN ANLAMADIM
NE DİYORDUM? VOTLEMEZSEN VOTE CANAVARI SENİ SİKER? YA DA YERE Mİ YATIRIR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
guitars and brothers | porgola
FanfictionEvlatlık alınan Ömerin, kardeşi bir müzisyen. Ömer çocukluğundan beri yetimhanede kalıyordu bir gün zengin bir aile onu evlat edinir