Merhaba arkadaşlar ben yazar ama herkes bana 'BöLüm At OroSpu' derler
İntro
Yazar yazar yazar piyuv pupça
VOTELEMEYİ UNUTMA YOKSA VOTE CANAVARI SENİ YERE YATIRIR BAYY
°°°
ÖMERDEN
Eve geldiğimiz gibi Emre ile odalarımıza dağıldık, az kalsın yakalanıyorduk...
Hürkanı öpmeye çalışmam ugh, çok utanç verici. Gerçekten bir daha asla içmiyorum. Telefonumdan gelen bildirim ile irkildim. Telefonumu çıkarıp baktım, yazan Hürkan dı. Bu saate bana ne yazıyordu. Merakla mesajı açtım;Hürkan
Uyumadığını biliyorum, bahçeye inme şansın var mı?Ne demeliydim eğer evet dersem sorun olur muydu?
Ömer
Önemli mi?Hürkan
Konuşmamamız gerekiyor emre hakkındaÖmer
Emre ile konuşsana benim ile ilgisi yokmuş işteHürkan
Hayır, of Ömer ben geliyorum kapıyı aç.Ömer
Bilmiyorum korkarım, ya yakalanırsak?Hürkan
Hiç bir şey olmaz söz veriyorum sessiz olucamÖmer
İyi açıyorum kapıyı, neredesin sen şimdi?Hürkan
Kapının önünde.Telefonu elimden bırakıp odanın kapısını açtım,uzun merdivenlerden aşağı inmeye başladım olabildiğince yavaş ve sessiz oluyordum cidden korkuyordum yakalanmaktan.
Büyük kapının önüne geldim ve nefes vererek kapıyı açtım. Kapının yanına yaslanmış deri ceketli Hürkanı görmeyi beklemiyordum "sela-" konuşmasını engelledim ve işaret parmağımı ağzına götürdüm"şhh sessiz ol" dediğimi anlamış olucak ki kafasını salladı ve onu içeriye aldım. Sessizce kapıyı kapatım. Önden merdivenlere yürüyordu ve olan olmuştu parke gıcırdadı olabildiğince sessiz şekilde "heyy dur orada" dedim bu çocuk beni deli edicekti. Çok tedirgin olmuştu.
Elimi ona uzattım ve tuttu, geri geri yürüyordum tıpkı vals yapar gibi merdivenleri çıkıyorduk, hayır kafamda kuruyorum sadece...
O uzun koridora gelmiştik en başta Emrenin odası vardı umarım hürkanın burada olduğunu anlamaz.
Odamın kapısındaydım içeri girdik ve derince nefes verdik. Gözlerimi bir anlığına kapatmıştım "elimi istersen bırakabilirsin" gözümü açtığımda hala onun elini tuttuğumu fark ettim ahh yine mi "özür dilerim öhm ne.. oldu bu saate geldin" aptal ömer of ne kadar salağım.
Hürkan yavaşça konuştu ama dediği ile şoke oldum "Ben Emre ile sevgiliydim" çığlık atmamak için zor duruyordum "Emre çok zor dönemler geçiriyordu onun yanında oldum birlikte müzik bile yaptık hala sıkıntılı olduğu zaman gelir benimle konuşur" şaşırmışlığımı gizliyerek "bunu bana neden anlatıyorsun" dedim. Sesli ve uzunca bir iç çekti. "bunu bende bilmiyorum, sadece bir şeylerin yanlış olmasından korkuyorum" dedi.
Ortamda garip bir atmosfer vardı, ama sanki bir şeyler farklıydı. "neyse, söyleyeceğim şeyler bu kadardı biraz garip oldu özür dilerim ben gidiyim en iyisi yarın okulda görüşürüz" dedi aynı şekilde onu dışarı çıkardım kapıyı kapattım, kapıya yaslandım ve eğildim.
O sırada Emreyi görmeyi planlamıyordum "Ahh-" çığlığım yarıda kesilmişti "shhh sessiz ol kimdi o" olamaz kim miydi o, aa tabi senin eski sevgilin benim ise hoşlandığım çocuk bunu diyemezdim yalan düşün "hiç.. kimse sadece çöpü çıkardım" dedim "bu saate mi Ömer?" dedi Emre. "saate ne varmış ki, ay neyse *yalandan esner* sanırım uyuyacağım yarın okul beni bekler"
Odama doğru çıktım ona yalan söylemek istemezdim. Ama elimden gelen buydu napıcam ben bunu.
°°°
Yine kısa ama bana ne şükredin
VOTELEMEYİ UNUTMA YOKSA VOTE CANAVARI SENİ YERE YATIRIR BAYY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
guitars and brothers | porgola
FanficEvlatlık alınan Ömerin, kardeşi bir müzisyen. Ömer çocukluğundan beri yetimhanede kalıyordu bir gün zengin bir aile onu evlat edinir