2'damarlı el'

324 33 80
                                    

Merhaba arkadaşlar ben yazar ama herkes bana 'BöLüm At OroSpu' derler

İntro

Yazar yazar yazar piyuv pupça

~~~

"ÖMERRRR UYANNNN" diye bir ses duydum korkuyla doğruldum "nE?!" korku ille karşımda dikilen emreye baktım, lütfen her sabah böyle olmasın.

"HADİİ GİYİN OK-"ona baktım ve "lütfen sessiz ol Emre kalktım bak" dedim bu çocuk manyak cidden nasıl bir insan sabah sabah enerjik olabilir ki.. Heyecan ile konuşmaya devam etti Emre "tamam hadi giyin bekliyorum seni" tebessüm ile"çıkarsan giyinirim"dedim

Elini boynuna sürtü "ah pardon" dedi ve odadan çıktı.

Dolabı açtım ve kıyafetlere baktım dostum bunlar çok pahalı duruyor şimdiden zengin bebesi olmaya başladım- puahahah ben mi hayır ya of...

~~~

Aşağı indim Emre beni kapıda bekliyordu onu görünce gülümsedim. Gerçekten heyecanlıyıdım.

Özel arabası bile vardı tanrım cidden güzel, Emre bana kapıyı açtı ve gülerek teşekkür ettim.

Araba çalışırken heyecanımı bastıramıyordum "Emre ben çok heyecanlıyım" yüzümü elim ile kapatım.

"ömer sakin ol zaten bir şey olursa ben varım aga bişey olmaz rahatla."elimi yüzümden çektim ve ellerim ile oynamaya başladım.

Emre okula gidene kadar bir şey olmayacağını söylüyordu ve en sonunda tanrım seninle başa çıkamıyorum demişti.

~~~

Okula geldiğimizde Emre inip bana kapıyı açtı, titrek adımlar ile yürümeye başladım. Sanırım Emre titrediğimi fark etti ve kolunu omzuma attı okulun içine girdiğimizde herkesin bize baktığını düşünüyordum.

tanrım...bu...çok utanç verici.

Müdür ün  odasına çıktık kapıyı çaldık Emre hemen kendine çeki düzen vermişti içeri girdiğimiz zaman: "oh Emre bize kimi getirdin" dedi müdür Emre zoraki bir gülümseme ile "kardeşimi hocam" dedi "kardeşin olduğunu bilmiyorduk" bir sessizlik oldu ben atıldım "şey sınıfımı öğrenebilir miyim?"

"pekala bir bakalım Ömer değil mi? " evet demiştim, odada klavye sesleri yankılanmıştı. "sen 10 A dasın" teşekkür edip çıktık, beni sınıfıma bırakmaya gidiyorduk.

'10 A' yazılı sınıfın kapısına gelmiştik"Sakın heyecanla-" Emrenin sözünü kesen biri gelmişti "Emreciğim teklifim hala geçerli! " Emrenin sinirlendiğini görebiliyordum "rahat bırak beni artık alya, sinirleniyorum."

Alya denen gülümseyerek beni süzmeye başladı Emre bir şey olacağını anladı ve  içeriye gitmem gerektiğini söyledi, sınıfa girerken kızın benim hakkımda bir şeyler zırvaladağını duydum.

Arkalardan boş bir sıraya oturdum ve onlara bakmaya başladım.

Emrenin çenesi sinirle kasılıyordu ellerini sıkıyordu alya denen kız Emreye yaklaşmaya başlamıştı. Emre onu duvara ittirdi ve oradan ayrıldı.

Ağzım açık izliyordum ta ki "selam!"
sesini duyana kadar.

"selam?" sağıma baktım tatlı bir tipi olan çocuktu "Oh hey ben mert sanırım sen yeni geldin burada otursam sorun Olur mu bilirsin bunlar bir tık" kulağıma yaklaştı "ucube" öyle demesine kıkırdamıştım

Biraz kenara kaydım  yanıma oturdu birazcık konuştuk ve kafa çocuk olduğuna emin oldum.

"bir şey sorucam Emre senin neyin oluyor" demişti tam sorusunu cevaplıycaken öğretmen geldi.

Ayağa kalktık ve hocanın oturun lafı ile geri oturduk.

"ee neyi oluyorsun"hiç zaman kaybetmeden konuştum" ben onun üv-" lanet hoca yüzünden sözüm kesilmişti."aa sen yeni mi geldin kimsin sen?"

"ben Ömer Karaaslan" bir anda herkesin kafası bana döndü tanrım bu utanç verici. Herkes fısıldamaya başladı. "pekala ömer" dedi hoca ve yerime oturdum.

"Ben emrenin kardeşiyim" dedim mert bir kaşını  yukarı kaldırdı "hadi canım onun kardeşi yok ki" dedi "düne kadar yoktu" dedim mert şaşkın bir ifade ile"Nasıl yani" elimi alnıma vurdum"ah mert üvey kardeşiyim"

"şaka yapıyorsun" dedi elimi anlımdan çekerken "mert neden şaka yapayım"

"pardon ya sen şey yani ben obaaa"dedi "Neden bu kadar şaşırdın ki?"

"o zaman sende gitar çalabiliyorsun" ne diyeceğimi bilemedim ve" ben mi hayır ben ah yok ben bilmiyorum öyle şeyleri " dedim

~~~

öğlen teneffüsü çalmıştı mert ile konuşurken sınıfa Emre ve yanında 2 arkadaşı ile gelmişti yine eski haline dönmüştü gülen haline.

Sıranın önüne gelmişti ve" beyler bu benim kardeşim Ömer "

Sarı saçlı çocuk elini bana uzatı" bende kaan memnun oldum"  dedi

Yere bakmaya başladım bir anda önüme damarları belirgin olan bir el geldi "bende hürkan memnun oldum"

***

EVETTT BİLİYORUM en iyi yerinde bıraktım ama sikimde değil saygılarla

VOTELEMEYİ UNUTMA YOKSA VOTE CANAVARI SENİ YERE YATIRIR BAYY


guitars and brothers | porgola Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin