Gelecek ne uzun kelime...Masamda duran bir kaktüs kadar masum ve tehlikeli.Boğuyor beni bu kalabalık.Sislere açılan kapıların sadece bir tanesi Rabbim e uzanıyor.Seccadem!Can yoldaşım!benim güllerle bezenmiş nur yüzlü yolum...
Sevdiğim,beklediğim,özlediğim..
Hayırsız yarim.Bugün yine bir parça dua olup yürüyorsun dilimin ucuna.Fakat bir değişiklik var gibi.Sonbahar güneşi misali doğuyorsun dolunay yüklü sahil boyuna.Doğuyorsun doğmasınada ;ısıtmıyorsun.
İçimi yıkayan deniz buz kesti yokluğunda.Delice bir yanlızlık benimkisi.Düşlerime taç ettiğim bulutlar,gözlerimin ovasındaki yağmurun sebebiler.Çılgınlık bu yaptığım.Saat kulesinin en üstünden tüm dünyaya selam çakarcasına ve sana karışırcasına bu sevda.Siyah kelebeklerin sinsi sinsi uçtuğu göç şehirlerinde ezan sesleri inliyor şimdi."Allah" diyor."Sabret" diyor.ve beklenen o yok oluş.Yerle göğün birleştiği o yerde seni arıyor gözlerim.Neresi diye sorma.Kıyamet derim.Kıyamet azizim.Öyle bir tufan ki akıl erdirilmez.Diyorum ki bu dünyada haramsan bana biraz olsun arafta denk geleyim gülüşüne.Aydınlansın çeşmi siyah sokaklarımın lavanta kokusuna hasret pembe evleri.Ardına kadar aralansın sırlar defteri.Karışsın etim kemiğim toprağa.Ne yapayım helalim saydığım bir çift turnaya aşkla değemeyen o eli.Soruluyor bütün sorular tek tek.Cevabı bilen sağ tarafa bilemeyen sol tarafa geçiyor.Ben ise yine meçhullere karışmış seni bekliyorum.Çünkü biliyorumki aminler boşa değil.Bu tevekkül boşa değil.Hatırlasana ne diyordu şair " Bir tevafuk ol düş yüreğime"...
:)