Aşk bir tesbihse imamesi sevgilidir. Ne yönden bakarsan bak ya da ne taraftan çekersen çek ona varırsın. En güzel aşk Allah'a olandır. Ya Rabbin'e aşık olacaksın ya da Rabbin'e ulaştıracak olana. Ama öyle bir seveceksin ki nefsin paramparça olacak kızaracak şeytanın ateşten gözleri...
Ne demiş şair " Aşık yalnız kalamaz hafız , yâr çıksa kapıdan hayali girer içeri " yalnızlık dediğin nedir ki ; Göz kapaklarının yanından göye doğrulmuş iki avucunun arasına düşen ömür damlasi. Yârin yanında yâre hasret kalmak bu olsa gerek. Bir dolu sen var bu dünyada nereye çevirsem şu başımı bir tanesi İlişi veriyor saçlarımın ucuna. Allah için sabret diyerek inliyor beynim. Kokusu edince sevgilinin , selvi boylu bir rüzgârla sabır diyen diller şükür der durur.
Secdede ayrılık, yalnızlık , mesafe kalır mi hiç ? Dünyanın bir ucunda da olsa beklenen sığdırırsın seccadenin arka safhasına. Bir cemeat oluşur o vakit melekler alkışlar zikrine tevekkül bulayım nura eğle o belin sahiplerini. Biz haydi gel dediğimizde nefse giden değil , haydi gel dediğimizde ölüme giden adamları sevdik. Harama karışmadan helalin tüm saflığıyla temizledik yüzümüzü geçmiş yalanlardan.
Şimdilerde bir ayet doğuyor gecelerimize " ALLAH SABREDENLERLE BERABERDİR" ... :)