34

905 66 2
                                    


Gecis bolumudur. (Onemli olaylar var he🙂)

.
.
.
.
.



"Olduğun yerde kal."

Elimdeki kağıtlar ile yavaşça arkamı döndüm. Hassiktir ama yani şimdi..güvenlik görevlisi olduğunu düşündüğüm adam elindeki feneri gözüme soka soka yanıma doğru ilerlerken Jimin ve diğerleri odanın iyice içinde girmişti. Iyide ben kopya kağıtlarını çalmamıştım!

Jimin ve diğerlerine inanmaz bakış attıktan sonra kolumdan tutulmam ile o tarafa döndüm.

"Bu kağıtlar da neyin nesi böyle? Üzgünüm ama müdüre bildirmem gerekiyor."

"Onun suçu yok. "

"O haklı. Kağıtları alan bizlerdik."

Diğerleri odadan tamamen çıkıp arkama geldiklerinde gözlerimi kapattım. Tanrım...bu anı yaşayacak ne yapmıştım?

Güvenlik arkada biz ise önden müdürün odasına ilerliyorduk.

"Evet bay kim. Şuan odanıza götürüyorum. Peki efendim."

Lanet olası konuşmayı dinlemek bile sinir bozucuydu.
Jimin kulağıma eğilip; "Jungkook gerçekten özür dileriz." Dediğine derin nefes verdim.

"Sonra Jimin."

Pek konuşacak gibi bir havam yoktu. Üstelik tüm aptallık bendeydi. Jennie'nin astım hastası olmadığını şimdi hatırlamıştım. Bide koşarak ilacı getiriyordum. Cidden aptaldım.

Kesin yarın ki sınavım da iptal olacaktı. Güvenlik beni şikayet etmişti. Ağlamamak için zor tutuyordum kendimi şuan. Önca emeğim boşa gidecekti. Üstelik Taehyung da gelio bana kızacaktı ama ben hiçbirşey yapmamıştım!

Güvenlik önce kontröl odasına gidip tüm ışıkları açtıktan sonra müdürün odasının kapısını açmıştı. Hepimiz içeri geçmiştik. Sandalyeye oturup başımı ellerim arasına aldım. Bide annemi çağırmasalar iyi olurdu. Bide onun çenesiyle uğraşamazdım. En çokta taehyung'a ne diyeceğimi düşünüyordum. Bana inanmasını umuyordum sadece.

"Siz burada bekleyin. Hemen geliyorum." Başımı kaldırmadan güvenliği dinledim. O gidince sesizlik de bozulmuştu.

"Al ışte. Şimdi sıçtık. Hem sınav soruları gitti hemde yakalandık. "

"Cidden şuan sorunumuz bu mu? Lanet olsun okuldan atılabiliriz."

Mark'a katılıyorum. Şuan konuşacak halim bile yoktu. Yağan yağmurda nasıl bir düşünce ile geldiysem. Buradaki herkese kızgındım. Özellikle de jimine. Ne yani beni çağırdın da ne oldu. Herşey daha boka battı sadece. Gece gece bay kim'i de buraya cağırmıştık. Bayan Kim zaten benden hoşlanmıyordu. Şimdi daha da nefret edecekti. Belki Taehyung'u bile doldurabilirdi.

Bilemiyorum.

Yarınki sınavım kesin iptaldi benim için.

Kapının açılması ile hepimiz o tarafa döndük. Bay kim gelince ayağa kalktık.

"Oturun."

Sesinden anlaşılıyordu sinirli olduğu. Disipline gitmesek iyiydi. Dolaşıp masasına oturdu ve sandalyesini daha çok yaklaştırdı masaya. Ellerini masanın üzerinde birleştirip önündeki kağıtlara baktı.

"Ne bunlar?"

Çıt çıkmıyordu. Titreyen bacağımı durduramazken gelen ses irkilmeme sebep oldu.

"Konuşsanıza!"

weird roommate  《Taekook》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin