30'

1.6K 79 22
                                    

SELAMMMLAR ASKOLAERRRRR
BU SEFER DÜZ YAZI BÖLÜMÜ ILE GELDIM💅

OHA

Nasıl oldu hicbir fikrim yok ama umarım beğenirsiniz 🤶🤶🤶🤶dostlar 🤶
🦄💖🦄

JUNGKOOK

Yaptığım pastaya ay pardon şahesere son kez baktıktan sonra tepsiyi elime alıp dikkatlice fırına koydum. Kapağını kapattıktan sonra düğmeye basıp geri çekildim. İnternetten aldığım tarife göre eksiksiz bir şekilde yapmıştım pastayı.

Pastanın üstünü beyaz krema ile kaplamıştım. Normal sade pasta gibi görünüyordu fakat içinde havuç parçacıkları vardı. Havuçlara aşık olduğum için ve taehyung'un da seveceğini düşündüğümden içine saklamıştım. Gene iyiydi şerefsiz. Bedavaya yiyecekti pastayı...

Kahve makinasını çalışacağım sırada aklıma gelen şey ile durdum. Ah tabi ya..Taehyung kahve içmezdi ki. O yüzden adımlarımı dolaba yönlendirdim. Kapağı açtığımda dolabın içine göz gezdirdim. Siyah kolayı görünce gülümsedim. Taehyung'un gelmesine daha var. Yaklaşık bir iki saat. Ben o sürede pastayı çoktan soğuması için dolaba koyardım bile. Kola gözüme o kadar güzel görünüyordu ki açıp içmemek için kendimi zor tutuyordum.

İçsem mi...içmesem mi?
İçsem ne olur ki?
Ama asiti kaçar...
Ama bir bardaktan birşey olmaz.
Asiti kaçarsa güzel olmazki.
Yenisini alırım.
Alamam.
Akşam akşam tek başına dışarı çıkmam yasak.
Off.
Zorlukla ve alnımdaki terler ile dolabı kapattım. Koşarak mutfaktan çıktım. Yoksa gerçekten kolayı kafaya dikecektim. Çok terlemiştim. Banyo yapsam iyi olurdu. Odama çıkıp kıyafetlerimi aldıktan sonra banyoya girdim. Yavaş yavaş pantolununu çıkarttıktan sonra birden kapı çalmaya başladı. Kim gelmişti ki? Taehyung'un gelmesine daha vardı.

AY YOKSA ZOMBILER DÜNYAYI İSTİLA ETTİ DE BENDE RİCK GRİMES mı OLDUMM!!!!!????

Olsam olsam sanırım ilk sezonda ölen adını bilmediğim o adam olurdum herhalde. Yada dur ben cesur biriyim. Zombiden mi korkucam hah!

Zil daha da ısrarlı şekilde çalmaya başlayınca elimdeki kıyafetleri bir kenara bırakıp banyodan çıktım. Işığı kapatıp koşar adımlar ile aşağı indim. Tanıdık gelen sesler ile gülümsedim. Ne işleri vardı bunların burada?

"Jungkook yeminle kök salmaya başladım! Aç artık şu lanet ka-..."

Kapının kolunu aşağı indirip kendime çektiğimde jin hyung da susmuştu. Hepsi bana bakarken bir tuhaflık olduğunu hissetmiştim. Üzerime tuhaf bir şekilde bakıyorlardı. Ne vardı üstümde yahu? Anlamaz gözler ile başımı aşağı indirip üstüme baktım. AMAN TANRIM BENİM ALTIM NEREDE?!

Utancımdan kıpkırmızı olan yüzüm ile kafamı kaldırıp birkez daha onlara baktım. Jimin ve Hoseok gülmemek için dudaklarını dişlerken diğerleri ise şok olmuş bir şekilde bakmaya devam ediyorlardı. Ne var yani hayatında ilk defa mı güzel bacak gördün? Uf ne diyorum ben ya.
Arkamı dönmeden önlüğümü bacaklarımı kapatacak şekilde aşağı doğru çekiştirdim. Bu sırada ise yalandan gülümseyerek geri geri hızlı adımlar atıyordum. Tanrım... nasıl bir andı bu böyle?

Merdivenlere geldiğimde köşeyi dönüp hızla merdivenlerden yukarı çıktım. Nasıl bir aptalım ben? Koşarak odama girip altıma dolaptan aldığım siyah bol şortumu giydim. Zaten banyo yapmaya zamanım olmayacaktı anlaşılan. O yüzden üzerime de aynı renkte bol bir tişört giydim. Telefonumu da cebime koyup derin nefes aldıktan sonra aşağı indim. Tamam jungoo sakin ol. Bunlar yaşanmadı....

weird roommate  《Taekook》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin