13.BÖLÜM

547 31 5
                                    

hızlı bir şekilde karargaha giriş yapıp arabayı park ettim.arka koltuktan çantamı alıp teçhizat odasına girdim.

ömer dışında tüm tim burada hazırlanıyordu.

"ooo komutanım hoşgeldiniz"erenin beni fark etmesiyle tüm tim beni farketmişti.

"hoşbulduk eee hazırlıklar tamammı"o sırada bende hazırlanmaya başlamıştı.

"hazırız komutanım"

"ömer nerede bileniniz varmı"

"burdayım komutanım"odaya ömerin girmesiyle tamamlanmıştık işte.

"nerelerdeydin de geç kaldın ömer"

"hiç sormayın komutanım bizimki aşık olmuş"murat abinin ömerin sırtına vurup konuşmasıyla herkesten ooo sesleri yükseldi bian

"ama abi hani söylemeyecektin"

"boşver şimdi murat abiyi kim bu şanslı kız"ömerin sevdiği kızı merak etmiştim.inşallah mutlu olurlar.

"komutanım sır kimseye söylemem hele ki size asla söylemem ama çok yakından tanıdığınız biri"

"söylesene işte oğlum kim olduğunu hem tanıyormuşum işte ne var bunda"şimdi daha çok merak etmiştim benim çok yakından tanıdığım bu kızı

"beni burda öldürseniz bile asla söylemem zorlamayın"bu şimdi niye diretmiştiki nasıl olsa görev dönüşü öğrenirdik acele etmeye gerek yoktu"

"neyse hadi beyler hazırmısınız"

"hazırınız komutanım"teçhizat odasından çıkıp helikopter alanına gidip başta ben olmak üzere sıraya geçtik.

beş dakika sonra albayı görmem ile dikkat diye bağırmam ile tim ve ben hazır ola geçtik.

albay sırayla hepimizin önünden geçip bir kaç tur attıktan sonra konuşmaya başladı.

"bu görevde iki amacınız var bir ölmemek"albay yüksek ses ile konuşmasına derin bir nefes alarak devam etti

"bir diğer amacınız sedo itini buraya sağ bir şekilde getirmek allah yar ve yardımcınız olsun"

"sağol"helikopterin pervanesi çalışmaya başladığında herkes teker teker binmeye başladı en son ben bindiğimdede helikopter havalanmaya başlamıştı

"komutanım bakın inşallah bende evleniyorum siz ne zaman evleneceksiniz"bu çocuk helikoptere binince bir patavatsız oluyordu.

"ömer peki evleneceğinizden kızın haberi varmı oğlum"

"yok komutanım ama inşallah yakın zamanda onunda haberi olacak"ömer o kızdan bahsederken gözlerinin içi parlıyordu bizimki fena aşık olmuştu.

"e komutanım ömer komutanımın sorusunu cevaplamadınız"çaylak ömerin bir alt versiyonuydu.çok çekiyorduk bu iki patavatsızdan

"murat abi vallaha oradan bu salak için kalkamayacağım sen yanındasın halledermisin benim için"

"ayıp ediyorsun başım gözüm üstüne yavuzum"

"ben şimdi bir şey anlamadım komutanım yavuz komutanım sizden ne istedi"

murat abi çaylakın en sesine vurunca çaylakta ne istediğimi anlamıştı.

"bunu istemişti aslanım anladınmı"

"allah razı oldun komutanım çok güzel anlattınız acıdı ama ya"

"komutanım vallaha ben en çok çaylağı seviyorum aranızdan"

YAVUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin