Sınır:30 oy 10 yorum
Olay yerini gelen time emanet edip buluşma noktasına doğru yürüyorduk en önde sedo p*çi ile ben vardık.
"Çaylak en son kaç yaptın sen şimdi"
"9 komutanım görev dönüşü götürürsünüz artık"
"Hayır ben kabul etmiyorum biz seninle son dakikaya kadar eşit değilmiydik oğlum"
"Evet eşi-"salak ömer hırsından çocuğun lafını bitirmesine bile müsaade etmemişti.
"Duydunmu murat abi itiraf etti az önce"Allah bilir şimdi nasıl bir mazeret uyduracak cimri köpek
"Oğlum çocuğun lafını bitirmesine izin bile vermedin neyin itirafını duydunmu"
"Son dakika hainlik yapıp benim leşimi çaldı hile olduğu için bu yemek kabul edilemez"
"ÖMER"bu sedonun yanında çok gırgır yapmışlardı.normalde olsa sesimi çıkarmaz sedonun bizim keyifli hallerimize şahitlik etsin de Kudursun isterdim ancak ömer mızıkçılık yapınca bir dur demem gerekiyordu.
"Emredin komutanım"
"Vatan toprağına dönene kadar yemek meselesinin bir daha konusu açılmayacak"
"Emredersiniz komutanım"
Ömeri uyardıktan sonra buluşma yerine gelene kadar kimseden çıt çıkmamıştı Buluşma yerine geldiğimizde helikopter bizi bekliyordu.helikoptere ilk önce tim bindi en son ise sedo p*çi ile ben bindik.
Sedonun hiç sesi çıkmıyordu normalde olsa tahrik ederdi bir boklar dönüyordu ama hayırlısı
Helikopter inişe geçtiğinde hepimiz teker teker indik albay helikopter pistinde bizi bekliyordu Albayın önüne başta ben benim elimin altında sedo olmak üzere dizildik.
"Durum raporu ver yüzbaşım"
"Görevimizi sorunsuz bir şekilde tamamladık yaralımız ve zaiyatımız yok komutanım"gür bir sesle albaya durum bildirmiştim
"Bu vatan size çok şey borçlu asker"
"Sağol"hepimiz bir ağızdan bağırdıktan sonra albay yanındaki askerlere sedoyu işaret etti.
Askerler sedoyu götürürken bizde dinlenme odasına geçmiştik.
"Komutanım yine bir görevi daha atlattık"
"Kısmet diğer görevlere inşallah eren ama bilirmisin bilmiyorum ama bir keriz varmış timini hemen hemen her görev dönüşü yemeğe götürüyormuş"
"Valla komutanım çok tanıdık ama çıkaramadım bi"
"Komutanım yoksa o keriz denilen şahıs benmiyim"kendini nasılda biliyor ama
"Bak eren insan kendini nasıl biliyor ama"ömer ikimizede ters ters bakıp önüne döndü
"Ömer itiraz etmeyecekmisin koçum"şimdiye kadar ömerin on tane bahane sıralaması gerekiyordu
"Yok komutanım başlarda itiraz ediyordum ama bu sefer çaylakın hakkıyla aldığına inandım"
"Sen onu bahane bulamadım diye düzeltsene oğlum"murat abi dayanamamış yine ömere laf atmıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAVUZ
Teen FictionBir adam düşünün 3 yaşındayken kaçırılmış bir albay tarafından evlat edinilmiş herşeyi kız kardeşi yiğeni ve vatanı olan, vatanı için gözünü kırpmadan canını verecek bi adam🇹🇷🇹🇷🇹🇷 Bir aile düşünün aralarındaki bağ o kadar kuvvetli ama bi yand...