𝐌𝐞𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐨𝐟𝐟 & 𝐑𝐨𝐠𝐞𝐫𝐬

117 7 0
                                    

════ ⋆★⋆ ════

𝑅𝑢𝑏𝑦;

Fáradtan sétáltam be a szobámba. Az ajtót magam mögött becsukva levettem a rám izzadt edzős ruhát és elindultam a fürdőszobába. Vettem egy gyors frissítő zuhanyt, majd elkészültem. Magas lófarokba kötöttem a hajam, amikor meghallottam egy hangos korgást.
"Úgy látszik kezdek éhes lenni" - gondoltam magamban, ugyanis semmit nem ettem tegnap dél óta.

-Ugh... Remélem valami jót reggeliznek a többiek, éhes vagyok! - mondtam ki hangosan a gondolataimat miközben kiléptem az ajtón. Lerohantam a lépcsőn, fél óra telt el azóta, hogy végeztem az edzéssel és a konyha már üres volt. Peter és Mr. Stark a nappaliban ültek, míg mások pedig az edzőterembe mentek.

-Jó reggelt! - köszöntem nekik és elkezdtem csinálni a reggelimet.

-Jó reggelt Ruby! - köszönt vissza Tony - Fémkarú megkért, hogy mondjam el neked; ez nem volt gyors! - teszi hozzá, mire én felkuncogok.

-Ő is lement edzeni? - kérdeztem tőle

-Azt mondta, Sam kihívta őt..

-Ooof...

-Jó reggelt Mrs. Carrillo! - szólalt meg Peter is, mire ránéztem.

-Peter... Mit mondtam neked? - felhúzott szemöldökkel kérdeztem tőle.

-Oh persze tényleg!... Jó reggelt Ruby! - válaszolt mosolyogva

-Sokkal jobb! - kacsintottam rá majd visszafordultam és folytattam a reggeli készítésemet.

-Tony! Itt vannak! - kiabált Wanda miközben áthaladt a folyosón.

-Megyek! - mondta miközben talpra állt

-Kik vannak itt? - kérdeztem

-Natasha kisasszony és Amerika Kapitány úr. - válaszolt a kérdésre Peter.

-Ó, tehát visszatértek! - mondtam izgatottan

-Igen! Nagyon kemény küldetést teljesítettek mondta nekem Mr. Stark és sikerült megszereznünk néhány szükséges információt. - magyarázta

-Ez igazán jó hír! - válaszoltam miközben az falatozgattam a reggelimet. - Ó, Peter... Kérdezhetek valamit?

-Persze

-Melyik suliba mész?

-Itt New Yorkban a Midtown Iskolába a tudomány és technológiára. - válaszolja

-Micsoda? - kérdeztem - Én is oda jártam!

-Tényleg?

-Igen! Mond hogy Mrs. Warren még ott tanít?!

-Igen - válaszolja - Istenem! - kuncogok de akkor lép be Fury, Natasha és Steve a helyiségbe.

-Natasha, Steve.. Ő itt a mi új csapattagunk, Ruby! Ruby.. Ők pedig Natasha Romanoff és Steve Rogers. - mutat be minket egymásnak Fury. Felállok és biccentek lassan feléjük.

𝐹𝑟𝑜𝑚 𝐻𝑎𝑡𝑒 𝑇𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒 || 𝑺𝒕𝒆𝒗𝒆 𝑹𝒐𝒈𝒆𝒓𝒔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora