𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐚𝐫𝐠𝐮𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐒𝐭𝐞𝐯𝐞

105 6 0
                                    

════ ⋆★⋆ ════

𝑅𝑢𝑏𝑦;

Elérkezett egy újabb nap és mint mindig, korán elvégeztem az edzést, lezuhanyoztam, elkészültem majd lementem reggelizni, de a Kapitány meglepetésemre nem volt jelen.

-Nos, ez új. - mondtam majd Natasha jött oda hozzám.

-Jó reggelt Ruby!

-Neked is Nat! Hogy vagy?

-Jól, főzni jöttem. De nagy szükségem lenne a segítségedre. - mondja mire elmosolyodok.

-Természetesen segítek! - válaszoltam majd neki láttunk főzni, egész délelőtt beszélgettünk. Mindenki itt volt, kivéve a Kapitányt.

-RUBY!! - kiabálja a nevem Sam

-Mi az, Sam?

-Jönnöd kellene, hallottam, hogy a Kapitány rólad panaszkodik Furynak. - hadarja el mire mindenki rohanni kezd az emeletre, hogy megbizonyosodjanak róla.

-Mi a problémád, Kapitány? - kérdezi tőle nyugodt hangon Fury.

-Egyszer nem láttam őt, nem egyszer kértem, hogy jöjjön edzésre, hogy ébredjen korábban, hogy segítsen a többieknek, vagy hogy tényleg legyen itt! - magából kikelve kiabált a Kapitány - Tényleg nem értem, hogy miért van Ő itt? - kiabál tovább de mielőtt Fury válaszolhatna neki berontva mentem a szobába.

-Mi a problémád Rogers? - kiabáltam neki

-TE, Te vagy a problémám! - ordítot felém

-MIÉRT? MIT TETTEM? - ordítottam vissza én is

-SEMMIT! EZ A PROBLÉMA RUBY!! MINDEN NAP KÉSŐBB KELSZ FEL A TÖBBIEKNÉL, AZTÁN ELTŰNSZ A SZOBÁDBA, ELŐJÖSSZ ENNI ÉS ESTE EDZÉS HELYETT A TÖBBIEKKEL TE ELTŰNSZ MEGINT!! TÉNYLEG AZT GONDOLOD, HA JÖN EGY KÜLDETÉS, KÉPES LESZEL KEZELNI? - ordította mire vettem egy mély levegőt

-Nem ismersz engem, Rogers... NEM TUDSZ SEMMIT! NEM TUDOD MIKOR KELEK FEL! MIÉRT TŰNŐK EL! HOGY MIT CSINÁLOK A SZOBÁMBAN ÉS HOGY EDZEK-E VAGY SEM! ÉS NEM IS KELL TUDNOD!! FURY A VEZETŐ ITT, HA NEKI NINCS PROBLÉMÁJA VELEM AKKOR JOBBAN TESZED, HA BEFOGOD!! - kiabáltam az arcába majd ott hagyva őket elhagytam az épületet, de hallottam ahogyan Steve szétveri maga körül a dolgokat.

*Toronyban*

-Steve nyugodj le! - szólt rá Natasha

-Ti rendben vagytok vele? - kérdezi miközben csípőre teszi a kezeit.

-Igen, kedveljük őt. - válaszoltak a többiek

-Nem szabadna itt lennie! Ő a leglustább és leghasználhatatlanabb ember akivel valaha találkoztam! - kiabálja mire Bucky megragadja a nyakánál fogva és a falhoz löki. Steve erre csak meglepetten néz rá.

-Nem tudsz róla semmit, amíg meg nem ismered a múltját és hogy most milyen az élete, ne beszélj neki vagy ő róla újra!! - kiabált vele Bucky, miközben Sam megpróbálja elrángatni a Kapitánytól. Rogers köhögve és a torkát dörzsölve felteszi kérdését:

-Miért nem mondod el akkor?

-Megkért, hogy ne mondjam el se neked se senkinek... Azt mondta, hogy ne törődj vele, ez az ő dolga, az ővé és Fury-é senki másé. Plusz, ha úgy érzi, hogy a barátja vagy, magától megnyílik. - magyarázta Bucky

-Hogyan kellene barátkoznom egy gyerekkel? - kérdezte Steve

-SOHA NEM ADTÁL NEKI ESÈLYT, STEVE! SOHA! - emelte fel a hangját Bucky majd elhagyva a szobát Ruby után ment.

-Szóval, mesélt neked a történetéről? Vagy miért tűnik el? - teszi fel a kérdést a Kapitány miközben leül a kanapéra, Bruce pedig mellé.

-Nem mesélt nekem a múltjáról... de egy dolgot tudok.. keményebben dolgozik, mint bármelyikünk... Ne ítélkezz felette, és próbáld megérteni őt... - paskolta meg Steve vállát Bruce, majd elment. Mindenki más is így tett kivéve Natasha aki a Kapitány mellé ült.

-Azóta ismerem amióta te... csodálatos ember és barát... Még nem mesélte el a történetét, de elmondhatom, hogy nagy fájdalmai voltak és még most is vannak, ne támadj és próbáld meg megfejteni milyen életet él most, hogy el tudja mesélni a korábbi életét. - mondta Nat és egyedül hagyta Steve-et és Furyt.

-Szóval én vagyok a hibás? - kérdezte

-Kapitány, hagyj kérdezzek valamit... Honnan tudod, hogy edz-e vagy sem? - kérdezte tőle Fury

-Soha nem láttam az edzőteremben. Egyszer sem!

-Oké, reggelente kimész futni pár órára, igaz?

-Így van! - Fury keresztbe teszi a kezeit maga előtt és Steve-re néz.

-Mondd, honnan tudhatnád, hogy Ruby az edzőterembe van, miközben futsz? Vagy egyáltalán követted őt, amikor ő "eltűnik", ahogy azt mondod?

-Nem... de... - tiltakozott Steve, de aztán elhallgatott.

-Fury!! Nem találom! Nem találom Rubyt! - kiabált Bucky miközben berontott a szobába.

-Ne aggódj Barnes, tudom hogy hová mehetet, jól lesz, csak szüksége van időre.




════ ⋆★⋆ ════

𝐹𝑟𝑜𝑚 𝐻𝑎𝑡𝑒 𝑇𝑜 𝐿𝑜𝑣𝑒 || 𝑺𝒕𝒆𝒗𝒆 𝑹𝒐𝒈𝒆𝒓𝒔Onde histórias criam vida. Descubra agora