Bölüm 5: "Noktasıydın Her Şeyin ve Bu Hikayenin"

1.9K 149 119
                                    

Yaşlı Amca - Kediler ve Şarkılar

Çağrı'dan Zeyno'ya gelsin

.

"Her şeyi sana benzetirdim ama hiç kimse benzemezdi sana"

"Her şeyi sana benzetirdim ama hiç kimse benzemezdi sana"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.

Çağrı Koçak'tan

Duru bardakları alıp balkondan içeri geçtiğinde ben de elimdeki tabaklarla peşinden ilerliyordum. Mutfak kısmına geçtiğimizde elindeki bardakları tezgaha bırakıp bana bakmadan tekrar balkona yöneldi. Tabakları bardakların yanına bıraktığımda Duru'nun peşinden gitmek yerine arkamı dönerek tezgaha yaslandım. 

Bir dakikaya yakın sürenin sonunda Duru tekrar geldiğinde önümden geçerek hemen sağ tarafıma elindekileri bıraktı. Dakikalardır süren sessizliği bozacağını belli edercesine tezgahtan uzaklaşıp aramıza bir adımlık mesafe bırakarak karşımda durdu.

Üzgün gözlerle bir süre yüzümü izledikten sonra kollarını belime sardı. "Çağrı, böyle yapma ama." 

İyi hissedeyim diye yapıyordu çünkü Duru'ya göre sarılmak iyi hissettirir, mutlu olmamızı sağlardı. Başımı eğdiğimde yüzünü kaldırmış, kedi yavrusu gibi bana baktığını gördüğümde kendimi zorlayarak gülümsedim. Tabii ki kendimi zorladığımı anladığı için üzülmüştü. 

Mutsuz olmama üzülüyordu.

"Duru," diye mırıldanmamın ardından konuşmama izin vermeyerek sözümü kesti.

"Alt tarafı üç gün, hemen geçecek."

O Zeyno'yu göremeyecek olduğum için üzüldüğümü sanıyordu. Bu halimin sebebi yine Zeyno'ydu ama onu göremeyecek olmam değildi. 

"Mevzu o değil ki." dediğimde belime sardığı kollarını çekerek bir adım geriye çıktı.

Neden bahsedeceğimi anlamış gibi burukça gülümsedi. "Sen balkona çık, ben kahve yapıp geliyorum. Biz bugün, bu konuyu halledeceğiz."

Yaslandığım yerden doğrulup "Yardım edeyim." dedim. 

Başını iki yana sallayarak beni reddetti ve elini sırtıma koyarak beni sol tarafa doğru ittirdi. "Hadi Çağrı, hadi balım."

"Peki." diyerek söylediğine uydum ve mutfak kısmından çıktım. 

Odamdan çıkan Liyos'u gördüğümde yere çöküp yanıma gelmesini bekledim. Liyos'a en son Zeyno'yu ve onun büyüleyici güzelliğini anlatıyordum ama o kaçıp gitmişti. Normalde peşimden asla ayrılmazdı ama kaçtıktan sonra iki saat boyunca asla yanıma gelmemişti.

Peki Madem | ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin