2

704 55 53
                                    

kitabi bu kadar begeneceginizi bilmiyordum 🦍🦍🦍
Şaşırdım dogrusu. Yorum gelmez sandim😗 medyadakinibolumun ortalarinda anlarsiniz

 Yorum gelmez sandim😗 medyadakinibolumun ortalarinda anlarsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

______________________________________

SASUKE UCHİHA

-10.39-

Okul çıkışına kadar çıkmadım sınıftan. Onu görmek bile istemiyordum of çok utanç vericiydi....

Çantamı toplayıp tek omzuma aldım ve çıktım sınıftan. Çıkarken karşımda yine Naruto vardı ve yanında ise sümüklü kızlar vardı. Tabii, halinden memnun o da...

Neden kıskandım bir fikrim yok. Fakat bu cidden çok sinirimi bozuyor.

Yanlarından hızlı bir şekilde geçtim. Eve bir an önce gitmek istiyorum.

"Seni aradım sürekli sınıfını bilmiyordum neden kaçtın ya" arkadan gelen narutonun sesine irkilip ona döndüm. Ne ara arkama geçti VE KIZLAR YANINDA DEĞİL NOLDU BİRDEN

"Beni mi arıyordun? Taşak geçme be gördün beni rastgele söyledin"

Yanıma geçip koluma girdi ve bana goz kırptı "Boş ümit veren biri değilim bebek"

Kolundan ayrılıp göz devirdim, önüme döndüm

"Yavşaksın"

"Kızlar onlara bunu desem çok sevinirdi"

Olduğum yerde kala kalmıştım.... NE YANİ DİĞERLERİNE DEMİYOR MU?

"nasıl yani-"

"Hatta kıskançlıktan seni yemesinler diye onlara ne sevdigimi soyledim almaya gitmeleri icin"

Sıyrılmam lazım.

"Watashi no na wa Kira Yoshikage. Renrei sanjyuu sansai. Jitaku wa Morioh-cho hokuto no bu no bessojidai ni ari, kekkon wa shiite-inai, Shigoto wa Kame-yu chen-ten no kai sha-in de, maiinichi osokuto mo yoru hachii-ji made ni wa kitakusuru Tabaco-o wa sumanai, sake wa tashinamu-tedo, yoru juu-ichi ji ni wa toko nitsukii, kanarazu hajii-jikan wa suii-min o toru yo-o ni shiiteiru. Neru mae ni at-ta-kae miruuku o nomi ni-juu pun hodo no suutorechi de karada o homu-shite kara toko nitsuku-to hodon do asa made jukusui-sa Akanbo no yo ni hiro ya suutoresu o noku sazu nii asa me o samaserunda. Kenko-o shintan de mo ijyo nashito iwaretaiyo.

Watashi wa tsune nii kokoro o heion o ne-gate ik-terun ningen toyukoto o setsumei-shite-iru no dai-yo. Kachi make ni koda wa-tari, atama o kakaeruyoo na torabuuruu to ka, yoru mo nemurenai to ita teki o tsukuranai. Toyuu no ga watashii no shakai ni taisuru shise de ari, sorega jibun no kofuku da to toyuukoto o shiteiru. Mo-tomo tatakatte da toshitemo, watashi wa dare ni mo makenn ga ne..."

Yerimde dikilip tek nefeste bunu söylediğimde yüz ifadesi değişti birden

"Noluyo-"

"Naruto koş kizlari dovuyolar"

"NE?"

koşarak yanımdan ayrılınca yine sinirlendim. ULAN İT SENİN İNSTAGRAM HESABINI BULUP ÇALMAZSAM O KIZLARA DA TEK TEK ANA BACI BABA SÖVMEZSEM BANA DA SASUKE DEMESİNLER

kapıdakı kırık camdan atlayıp koşarak evin yolunu tuttum. Bıktım o kızlardan zaten... Çirkin şeyler. Narutodan hoşlanıyor olabilir miyim ki? Saçmalama daha yeni geldi sasuke bir nefes alsın

"LAN NEDEN YALAN SÖYLEDİN BANA!"

NE? HALA PEŞİMDE Mİ BU!?

"BIRAK PEŞİMİ LAN"

"SENİ YAKALARSAM.."

"NAPARSİN SARİ KAFA"

"KIÇINI ŞAPLAKLARIM"

...mal bu mal

.
.
.

Evin kapısını açıp ayakkabılarımı siklamasyon çıkardım ve çantamı rastgele bir yere attım. Eve geçip kapıyı kapattım

Simdi direkt instagram hesabını bulucam 🦍

Odama geçip masadan telefonumu aldım ve yatağa attım kendimi. Direkt instagrama girdim. Ay şimdi o köylü kızlarına vermiştir instagramını. Gundiler. (Köylüler)

Hinatanın profiline girip takip ettiklerinden Narutoyu buldum. Onun da profiline girdim...

Of önce şu gönderileri bi SS alayım sonra yaparım işim neyse zuhahahaha

Budala-NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin