10

480 40 18
                                    

Birileri belami sikecekmis o kisiye 2. Gondermem bu. Hadi yine iyisin bolum atiyorum ikinci kere senin icin🦍 (uykum var ama tatlı uykumu es gectim bak) seviyorum seni bebeğim

_____ ______ ______ _______ ______ _____

"Ha? Sevdiğim... Kişi?"

"Evet ismini biliyorum"

"H-HAHAH KİMMİŞ Kİ AA BEN BİRİNİ Mİ SEVİYOMUŞ-" işaret parmağımı Sasuke'nin dudaklarına bastırıp yüzüne yaklaştım "İsmi Naruto değil mi"
Yutkunup birden yüzünü kırmızıya bürmüştü. Parmağımı dudaklarından çekince yüzümün, daha doğrusu dudaklarımızın birbirine daha yakın olduğunu  fark ettim.

Utansa ve konuşamasa bile gözleri dudaklarıma kaymıştı. Fark etmiştim.

"Tadımı mı merak ediyorsun hm?"

Bakışlarını dudaklarımdan çekip gözlerime baktı. "Ben... Ben senden hoşlanmıyorum.."

"Bak sen... Yazık oldu. Bende tam seni öpecektim." Üzerinden çekilip iki elimi enseme yerleştirdim "eh başka birini öperim bende. Benden hoşlanan birini"

Yan gözle ona baktığında kaşlarını çatmış yere bakıyordu. Tepkisini ölçmek için "Bay bayy" dediğimde bir anda yakama yapıştı ve kendine çekti beni. Daha konuşamadan bir anda beni duvarla arasına alıp dudaklarıma kapandı. Bunu beklemiyordum..

Bozuntuya vermeden ellerimi beline yerleştirdim. Boyu tam yetmiyor diye parmak uçlarına kalkıyordu diye bir an şirin gelse de rahatsız olsun istemeyip dudaklarından çekilmeden eğilerek bacaklarını kavradım ve kaldırıp kucağıma aldım. Anında düşmemek için boynuma sarıldı.

Dilimi ağzında gezdirmeye başlayınca biraz bekledikten sonra dilimi emmeye başladı. Onu direkt becersem öküzlük olur diye çekilmek zorunda kaldım.

"Öhm... İlk defa mı öpüşüyor birileri"

Başını yere eğip belimin iki yanındaki bacaklarını hafif salladı "Üzgünüm.."

....

Ama...
Benbunungotunuyerim

"YA UZULME YERİM BEN SENİ"

"kotu opustum ama.."

"YOK SAKAYDİ YA"

Başını kaldırıp bana baktı ve gülümsedi "birinin üzülmemi önemsemesi çok güzel bir duygu" gülümsemesine karşılık verince gözlerinden akan yaşları fark ettim. "Ha?" Kucağımdan indirip göz yaşlarını sildim hemen. Fakat bu sefer direkt ağlamaya başladı.

"Benim sasukem neden ağlıyor noldu bakalım hm söyle bana"

Başına sarılıp yüzünü göğsüme gömmesini sağladım ve saçlarını okşadım

"Kim geldi aklına seni ağlatacak kadar söyle sevgiline sasukem"

"Sürekli zorbalık görüyorum Naruto.. alışmış ve normalleştirmiştim aam hiç mutlu hissetmemiştim kötü de... Sen benimle ilgilenirken multu oluyorum ama onlarlayken hiç mutlu değilim"

Dedikleri  beni de üzmüştü. Fakat üzülmeye yer veremem. Sasukeyi kimsebin üzmesine de yer veremem.

"Göreceksin bebeğim. Okulda seninle sevgili olduğumuzu öğrendiklerinde kimse sana dokunamayacak. Göreceksin."

Başını kaldırıp bana baktı "ama beni sevmeyecekler.."

"Seni sevmeyen beni de sevmesin biz birbirimize yeteriz Sasuke" dediğim içini rahatlattığı için sıcak bir gülümseme yayıldı yüzüne ve ardından tekrar yüzünü göğsüme gömdü "seni çok seviyorum Naruto"

Budala-NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin