Bölümü yine en boktan yerden bitirdim diye sinirlenmis canimin cigeri (mükemmel iltifat) Bende kiramiyorum kendilerini yazayim dedim... butun boktsn smuth yetenegimi ortaya koyucam🦍
____. ______________________ _____. ___
"Naruto yapma boşver hadi vazgeçt-"
Naruto ani bir hareket ile Sasuke'yi önünde yüz üstü yatırdı. Saçını çekerek başını kaldırmasını sağlayp arkadan üstüne eğildi ve ensesini sertçe öptü. "Korkmaaa~~ sevgilin canını acıtmaz değil mi... Acıtmaz." Sırıtarak nefesini boynunda sürüklerken konuşunca sasuke bu yaptıkları yüzünden tahrik olmaya başlamıştı.
"Acıtacağını ikimiz de biliyoruz"
"Bana engel olamayacağını da biliyoruz"
Saçlarındaki elini çekmeden diğer elini Sasuke'nin yüzüne getirip üç parmağını dudakları arasından geçirerek diline sürttü.
"İlk seferin değil mi bebeğim? İyi em ki acıtmayayım"
Sasuke Naruto'nun parmaklarını hiç itiraz etmeden yalayıp emiyordu. O emerken Naruto Sasuke'nin çıplak kalçasını sıkıp okşadı "Bu kıçını öyle bir sikeceğim ki 'bir daha' diye yalvaracaksın bana" parmaklarını Sasuke'nin ağzından çıkararak onu tekrar sırt üstü yatırdı. Bacaklarını iki yana açtı ve direkt olarak iki parmağını Sasuke'nin deliğinden içeri soktu. "AH- AAHN~ NARUTO~"
İsmini inleyen sevgilisine karşılık dudağını yalayarak sırıtsa da şuan meşguldü. Parmaklarını içine sokup çıkarmakla bayağı meşguldü. Karşısında inildeyen sevgilisini yatağın yorganını sıkarak ve gözleri devrilerek inlerken görünce içine girmeye daha da hevesleniyordu. Biraz daha beklemek istemiyordu fakat bu çocuğun canını da acıtamazdı.
Yine de.. Seviştikten sonra zaten her türlü ağrıları olacaktı. Ne zararı olur?
Üçüncü parmağını da sokarak bir bacağını omzuna aldı ve bacağını ısırarak öptü
"NARUTO~ ACIYOR~"
"hadi ama sesin hiç öyle demiyor ki hatta tam tersine 'seks kölenmişim gibi bağırta bağırta sik beni' diyor"
Parmaklarını içinden çıkarmadan birbirinden ayırarak genişletiyordu deliğini. Sasuke ise içine girip çıkan parmaklarla dahi büyük zevkle inliyordu.
Naruto Sasuke'nin deliğini genişletirken diğer elini bacağından çekip yaladı ve penisini kavrayıp okşayarak ıslattı. İyice ıslattığından emin olunca parmaklarını Sasuke'nin deliğinden çıkarıp penisini kalçalarına sürttü.
"Naruto... Seni içimde hissetmeyi çok istiyorum... İkimizi de bekletme, yap şunu"
"Sen bilirsin bebeğim"
Penisini direkt deliğine bastırarak içine soktu. Sasuke Bacaklarını kendisini beceren sevgilisinin beline sararak yüksek bir ses tonu ile inledi. "Ç-Çok büyük- Acıtıyor..." Sesi ağlak çıkan sasuke anca bu cümleyi kurabilmişti. Naruto umursamadan hızlanarak onu daha çok inletmeye koyulmuştu.
Ancs bu kadar yazabildim ühü😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Budala-NaruSasu
FanfictionSasuke, sırf okulun popüler erkeğine aşık oldu diye onunla sürekli dalga geçildi. Tipi,kılığı iyi olsa da yine de her zerresi ile dalga geçildi. o çocuk son sınıf,sasuke ise 9. sınıftı. Bu da ayrı bir dertti tabiki. Aradan fazla zaman geçmeden o çoc...