7

494 39 5
                                    

-Uzumaki naruto-

Teneffüs olunca sasuke direkt sınıftan çıkmış ve kaçmıştı.

Ulan sanki seni yakalamayacakmışım gibi bir de kaçma be

Sıradan kalkıp sınıftan çıktığımda tuvalete kaçtığını gördüm. Mal. İşimi kolaylaştırdı desene.
İç çekip tuvaletin kapısını açacaktım ki hafif aralık kalmıştı ve içeriden değişik hışırtı sesleri, fısıltı ile konuşma sesleri geliyordu. Kapıdan direkt aynaya dogru baktığımda birinin sasukeyi duvarla arasına aldığını ve bileklerini de duvara yaslayarak dibine girdiğini gördüm. Ne yapıyordu bunlar?

Tuvalete gelecej olan kişilere sessizce gitmelerini işaret ettim ama gitmeyip sessizce benim.yanıma geçtiler
Aralarından biri "E bu normal" dedi ve içeri girdi. Bunun nesi normal sikik?

Ama bir şey fark ettim ki cidden sasuke de onu duvarla arasına alan da  normalmiş gibi kimseyle ilgilenmediler. Sasuke'nin üstüne eğilen herif konuşmalarından sonra sasukenin suratına okkalı bir yumruk indirince direkt aralarına geçtim, Sasuke'nin yüzünü ellerim arasına aldım

"LAN PİÇ NE DİYE VURUYORSUN ÇOCUĞA"

Vuran kişi üstünü silkeleyip kalkınca sasukeye sarılıp kendime çektim "Kaçıncı sınıfsın lan sen"

"12"

"Utanmıyor musun 9. Sınıftaki birine bulaşmaya?"

"Paramı versin o da"

"Ne parası?"

"Benden borç para almıştı hala ve hala vermedi"

Sasukeye baktığımda bunun sogru olmadığını söylemek istercesine bana baktı ve daha sonra yüzünü göğsüme gömdü. Arkadaki diğer bir kişi de, "Sasukeyi bu okulda pek sevmezler o bile alıştı bunlara"

"Çıkışta benimle gelin tenha bir yere geçelim orada bende sizi dayağıma alışana kadar döveceğim"

Som sınıf olan kişi bir anda kahkaha patlattı ve omzumu okşadı "Tamamdır aslan parçası bekleriz " gülerek çekip gidince diğer kişi de gülüp onunla birlikte gitti.

"Sasuke neler oluyor bu lanet okulda..."

"boşver..." Bunu dedikten sonra ardından, "Naruto" diyerek başını kaldırdı.  Sorusunu bekleyerek ona baktım
"Bir erkek senden hoşlandığını sana söylese ona kızar mıydın?"
Sorusu beni şaşırtmıştı. Neden sordu acaba... Yoksa beni mi seviyor😭

"O kişi iyi biriyse onunla çıkardım"
"Gerçekten mi?"
"Evet gerçekten"

Yüzündeki hafif kızarıklık ile gülümseyip bana sarılınca emin olmuştum benden hoşlandığına.
Bunu bilmek ister istemez sırıtmama neden olmuştu

Budala-NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin