18 ~Final~

293 21 8
                                    

"Naruto hadi lan!"

Naruto elindeki yüzük kutusu ile kan ter içinde kalmış, iş yerinden çıkan ve buluşacaklqrı yere giden Sasuke'ye uzaktan bakıyordu.

Kiba ve neji ise evlenme teklifi için baskı yapıyordu.

"YA BAK BİR ANLIK TEKLİF EDECEKSİN O DA KABUL EDECEK SEVGİLİSİNİZ ZATEN KABUL EDER AAA!"

Naruto hafiften ağlayarak mızmız çocuklar gibi tek ayağını yere vurdu. "AMA HAYIR YAPAMAM!"

"YAPACAKSIN HERŞEY İÇİN ÇOK GEÇ..."

Naruto yutkundu.

"Allah belanızı versin."

"Vermiş zaten."

"Nası?"

"Sen varsın ya bela için bu yeterli❤️"

Naruto neji'yi itekleyip yutkundu ve buluşacakları yere koştu.

Olabildiğince hoş hazırlanmıştı. Çekiciliğine ayrıcalık katmıştı resmen.

"Evet... Bunu yapacağım. Zamanı geldi."

Sasuke 5-6 dakika içinde gelmişti. Etrafı inceliyordu. Doğayı seviyordu ve ağaçların canlı rengi onu gülümsetmişti.

Naruto'nun karşısına geçti ve onu süzdü. "Ah bu kadar hoş olacağını bilseydim daha iyi giyinirdim..."

"Her halinle en mükemmelisin Sasuke."

Yutkunmuş ve utanmıştı. Naruto Sasuke'nin elini tuttu ve onunla gezinmeye başladı. "Burayı pek kimse bilmez. Küçükken hep gelirdim mesela."

"Çok güzel bir yer... Keşke daha önceden bilseydim."

"Merak etme, Burası sadece bize özel olacak bugün."

Sasukr şaşırdı. Ona baktı.

"Bu ne demek şimdi?"

Naruto gülümsedi. "Unutmak istesen bile unutamayacağın bir anı yaşatmak istiyorum sana burada."

Sasuke kollarını önünde birleştirdi ve güldü. Ondan romantiklik beklemiyordu. "Neymiş o anı."

Naruto derin nefes aldı ve cebine attı elini. "Evet şuan öğreneceksin. Bu yüzden gözlerini kapa." Sasuke güldü ve kapadı gözlerini. Naruto ise yüzüğü çıkarıp direkt olarak parmağına geçirdi. Görüntüsü Sasuke'nin narin parmağında daha da güzeldi...

"Mesela burada artık sadece ban ait olman gibi bir anı. Yani eşim olman?"

Sasuke gözlerini açsa bile şaşkındı. İnanamıyordu bu ana. İkisi de erkek diye defalarca yapmayacağını tutturan bu kişi...

Gülümsemeden edemedi. Kendini toparlayınca ona sarıldı. "ŞU AN NE DİYECEĞİMİ BİLMİYORUM GERÇEKTEN ÇOK MUTLUYUM!"

Naruto da onun beline sarıldı ve gülümseyip yanağını öptü. "Artık eşimsinnn bende çok mutluyum."

Sasuke dudaklarını uzun uzun öptü.

"Seni çok seviyorum."

Naruto gözlerini kıstı. "Hmmm ben daha çok."

"ikimiz de."

&___________________

Diger kitaplarıma da bakabilirsiniz.

Budala-NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin