-
roseanne soyunma odasından çıkarken kapanışa kalamayacak kadar yorgun hissediyordu. bayan kim'e haber verip evinin yolunu tutmaya karar vermişti. bayan kim her ne kadar disiplini ve sertliği ile bilinen biri olsada roseanne'e karşı bu tavrını uzun zaman önce göstermeyi kesmişti. roseanne bayan kim'e kapanışa kalamayacak kadar yorgun olduğunu eve gitse sorun olup olmayacağını sorduğunda bayan kim anlayışla karşılamış gitmesine izin vermişti. roseanne kibarca teşekkür edip selamlayarak kulisten ayrıldı. evi çok uzak sayılmazdı hava da soğuk değildi taksi tutmasını gerektirecek bir neden yoktu. yürümeye karar vermişti. elleri montunun cebinde usul usul evine yürüyordu. bu saatlerde caddede tek başına yürüyor olmak onu hiçbir zaman ürtkütmemişti şimdide ürkmüyordu. daha önceden yağmur çiselemiş afsaltı nemlendirmişti. yağmurlu bir ilkbahar günüydü. yağmur havayı yumuşatmış ılık bir meltem bırakmıştı ardında. dümdüz yolda ilerken evine giden yoldan sola saptı. kaldırıma çıkıp apartmanın bahçesine açılan kapıyı ittirdi. apartmanın kapısına gelince duraksadı. çantasından anahtarlarını çıkarıp kapıya yerleştirdi. roseanne kendini apartman kapısından içeriye atınca kapıyı ardından kapatıp dairesine çıkan merdivenleri adımladı. anahtarları hala elindeydi. kapısını açarak ikinci kattaki dairesine girdi. spor ayakkabılarını küçük ayakkabı dolabına bıraktı. çantasından telefonunu alıp çantasını askıya bıraktı adımlarını salona yöneltecekken fikrini değiştirip yatak odasına geçti. telefonunu makyaj masasına bırakıp gardolabının kapağını açtı. pijamalarını üstüne geçirip üstünden çıkardıklarını banyoya kirli sepetine götürdü. ellerini yıkayıp odasına geri döndü. makyaj masasına geçip makyajını silmeye başladı. normalde çok makyaj yapan biri değildi roseanne. ancak sahne ışıkları altında yüzü solgun görünmemeliydi. bu kuralı sahne alan herkes bilirdi. sahne ışıkları sahnedeki kişilerin rengini solgun gösterirdi. ardından masanın üstünden telefonunu alarak yatağına geçti. telefonunu eline aldı. bildirimlerini ve sosyal medya hesaplarını kontrol etti. bir süre sonra odanın havası ağırlaştı ve içerisi ısındı. roseanne sıcakta uyuyamayacağına karar verince yatağından kaltı odanın penceresini araladı ve yatağına geri döndü. usulca gözlerini kapadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dancer in the Dark | Chaennie
Fanfiction'işini severek ve zevkle yapan balerin park roseanne ona takıntılı bir hayranı olduğundan habersizdi' 3. #parkroseanne - 26.06.2023