Gus vs Munder.

2 0 0
                                    

✨Wattpad piszę to 2 raz!✨

Część Munder!
Co jest Gas? Powiedziałam patrząc na chłopaka który jest na chustawke która była tylko liną zawieszoną na drzewie.
Co ciałeś mi powiedzieć?
Ciałem ci powiedzieć że widziałem wszystko. To, jak byłem w głowie Belosa. Widziałam ci to powiedzieć...
Ciałem żebyś...
Ciałeś żebym co? Wiedziałam że wiesz? Że widziałeś jak mnie traktował wujek? Że wysyłał mnie na misie samobójstwą wieku 10 lat? Że udawał że nie istnieje? Że kiedy przyszłam z, a raczej bez ręki to on się przejął tym że dywan zakrawiem a potem mną. Kilka razy próbował mnie zabić dosłownie. Eksementował na mnie obcinać mi kończyny wycinając mi noże grify za dzieciaka na dłoniach potem je skaplał je krwią tytana. Sorka że tak dziwnie mówie ale tyle razy miałam gardło podrzente przeciętne że podczas leczenia uszkodziłam struny głosowe, źle je zleczyłam ale trudno leczy się samej ciebie.

Ale ja nadal kocham wujka, nadal mam peleryna i strój złotego strażnika. Na której wszyłam griff niewidzialności. Żeby nikt jej nie wyrzucił. Dziwnie się na mnie patrzycie gdy ubieram mundur.

Uwielbiam to kocham bycie złotym strażnikiem wiem że dla wasz to jest nie pojęte. Widzę jak się na mnie patrzycie gdy mówię "wujek Belos" dla wasz to potówr dla mnie to wójek. Wychował mnie i brata zaopiekował się nami.

Minster wiedziałem co Belos jej zrobił!
Nie wymawiem jej imienia! Była dla mnie pierwszą miłością zakazanym owocem, była dla mnie kimś takim jak Flapjack dla Huntera. Niby ja i Hunter jesteśmy tą samą osobą. Ale jednak jesteśmy inni. W go lubię cię ja jestem na docepke jako pani idealna Aka pani pełnoletnia.
Nie uważamy tak. Ale nie rozumiemy czemu nap Belosa mówisz nadal wujek.
Jestem empatką czuję wasze emocje. Jednak nie swoje. Jedynie pani Camila ma do mnie miarę pozytywne. Trochę się mnie boi ale cóż poradzić.
Widzę twoje łzy oczach wykasować ci pamięć?
Nie!
Słuchaj wiesz na mój temat za dużo i tak ci je usunę.
Nie wchodź mi do głowy!
Już w niej jesteśmy.
Włośnie śpisz usunę ci te spomnienie z tej głowy. Tak bym powiedziałam gdybym już realu nie krwawiłam. Dlatego uznałam że zrobię że to będzie sen.  Uznasz to za sen a spomienia z głowy Belosa też będą jak sen tylko pamiętaj wysypiaj się, chociaż gdy jestem na starzy gdy śpicie.
Ile nie śpisz?
A który mamy?
25 a co?
Nie chodzi o miesiąc.
Czerwiec...?
Od lutego spałam może 36 godzin łącznie.
To wychodzi jakieś 24 minuty na dobę.
Besenoc pomaga gdy cem by moi bliscy byli bezpieczni.
A i taka rada nie wchodź mi do głowy. Mam zbyd dużo blokad, bez mei pomocy byś nie przeszedł przez iluzie i wiem że przekroczyłeś 2 klasy ale masz 12 lat a ja 12 lat doświadczenia.
Skoro i tak uznasz to za sen to możemy prowadzić szczerą rozmowę.
Co jest między tobią i moim Bratem?
Co nić nie ma! To tylko przyjaźń! Jest dla mnie za stary.
Nie chodzi mi o te emocje. Poważnym wiem że nić nie czujesz do niego bym wyczułam to już dawno.
Ale chodzi, czemu mu też to chesz powiedzieć, że ty wiesz. Wystarczy że ja i Luz wiemy że jest Grimwolkerem nikt inny nie musi wiedzieć. Tak będzie najlepiej.Uwierz mi.
Fila Luz też wie?
Że nasza 2 jest klonami? Tak wie. Ja wiedziałam od dawna ale nadal nie rozumiem tego.
Czemu mu nie powiedziałaś? Może jestem tą samą osobą ale jednak to ja jestem jego straszą siostrą.
Będę bronić tego dzieciaka chodźmy miałam zginąć, chodżbym miałam zabić.

Munder siostra Hunter One Shot ChybaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz