Pov
O złoty strażnik. Ciekawe co tu robi Hunter. Sumie na osobności nie gadaliśmy od jaki 5 lat. Jak belos kazał mi być jego niańką to nić dziwnego, mały zawsze uwielbiał mi uciekać, ale za to uwielbiał mnie słuchać. Ciekawe co tu robi. Ciekawe. Witaj Hunterze co tu robi złoty strażnik?
Nie jestem Hunter. A to ty Szept. Czego tu?
Wiesz przesyłem zobacz co tu robi mój stary druh.
Może nie pamiętasz ale nieprzyjazny się ani nigdy się nie przyjaźnimy.
Hunter co się stało?
Możesz mnie tak nie nazywać! Nie jestem nim!- O co chodzi? Jak to nie jest on Hunterem? 100% miał tak na imię. Może on też?
Hunter-po powiedzeniu tych słów maska została ciągnięta przez zmnie. Jego oczy były całe czarowne widać że płakał kilka godzin i nie spał od kilku dni co było widać po cieniach między oczami. Ciąłem go przytulić.
Co się stało?
Nie patrz na mnie! Nie możesz tego widzieć! Nie dotykaj mnie! To nadal boli... Co się stało czemu zakrywa twarz.
Spokojnie wszystko okej?
Nie nić nie jest okej! Czy to wygląda jakby było okej?
Pozostanie to tylko między nami?
Tak.Pov Munder
Jak widzisz jestem trochę wyższa od Huntera nikt tego nie zauważył przez tyle lat. Ja i Hunter to nie ta sama osoba jest moim młodszym bratem. Dlatego czasem jedno nie wie czegoś, albo nasze zachowanie do danej osoby się różni.
Poprostu jest dwóch złotych strazników. On jest tym młodszym o 4 lata,ale dziś wujek i brat mieli do mnie pretensje o to że nie wiedziałam o spotkaniu.
Ale mnie ten Hunter wnerwia i wujek są tacy. Ech. Powiedziałam siedząc przy wzączym jeziorze zucając kaczki z kamieni.
"Czemu nie możesz być taka ją twój brat." Czemu znikasz. Czemu nie możesz być idealna! Dlaczego? Dlaczego? Czemu! To wnerwiajace. Jeszcze to musisz udać chłopaka bo przed tobą złotymi strażnikami byli faceci a twój brat też jest a że jest 2 złotych strazników nikt nie może więc.
Ech... Ja też jestem osobą. Czemu nie możesz tego zrozumieć wuju. Niby jestem silna ale czemu Hunter jest twoim ulubieńcem. Jestem w stanie wejdź co tego jedziora. Pff~ co dziwnego rzuciłeś mnie do takich jęzor wujku. A on by odrazu się poparzył. Jestem lepsza od niego a traktujesz mnie jak gorszą kopię. Pewnie nawet gdybym się utopiłam to by ciebie to nie obchodziło. Ja cem ci tylko zaimponować. Byś mnie chodź raz docenił. Pofalił. Od dzieciaka mnie trenowałeś. Na wojownika. Nie wojowniczkę. Nawet moja płeć ci nie odpowiada. Jak mi kazałeś owijać sobie klatkę piersiową kiedy Hunter zaczął być złotym strażnikiem. Przez to mam cały czas problemy z oddychaniem. Przez co mam gorszą kondycję. Ale i tak mówi że to moje lenistwo. Ech i jeszcze każe pić eliksiry przez które okres mi się spóźnia już 5 lub 6 miesięcy a głos się zmienia na menski potem znowu i tak koło macieja. Chem być sobą. Czemu nie mogę? Jestem od niego mądrzejsza ale jestem gorsza bo nie jestem facetem. Przeklęty wujek seksista. Prubowałam być facetem naprawę przez kilkanaście lat ale nie ciałam tak cierpieć. Przubuje być idealna! A tu takie coś?
A Hunter to a Hunter tamto. To ja umiem czytać do góry nogami lepiej niż ty sam wujku i ten potwór razem.
Ciekawe czy ktoś by zauważył że coś mi jest.
Obciołem sobie włosy jak ma mój brat a ty o zacząłeś mnie lepiej traktować jak miło. Jezu już forma menską weszła mi nawyk. Pewnie martwili cię zakrwawionym dywanem. Skoro nie jestem idealna to nie jestem wystaczająca. W końcu sam mnie wywaliłeś. Robię to co chcesz od dziecka. Kazałeś by mi zabić dziecko dzikiej wiedźmy zrobię to znowu. A ty mnie wywalać z domu.
Spokuję się i zrobię tak byś się o mnie martwił. Tylko skoda że Hunter nie będzie mieć siostry. Ale mówi się trudno. Mam jaką perukę i mejkapu zrobię tak by nik mnie nie poznał lub z bratem nie pomylił, ale przynajmniej on ma Dariusza. Nawet strażnicy kowenu nie wiedzą że jest nasz dwoje. Nawet Kikimora prawa ręka cesarza nie wie. Myślą że jestem facetem bo od tego czasu gdy było można "mi" się "odrzywać" przy ludziach Hunter był.
Ciekawe czy ktoś by mnie przygarnął. Może Lus wiem że się z nią "zaprzyjaźniłam" z roskazuj wuja ale mnie lubi.
Czy ktoś zapamięta mnie jeśli dzisiaj zniknę?
Chesz popływać?
Jak ja nienawidzę innych.
CZYTASZ
Munder siostra Hunter One Shot Chyba
FanfictionNikt tego nie czyta W skrócie. Jesteś Muder. O 4 lata starsza od Hutera.