Część Vee-
Spokojnie nie musisz się przy mnie zmienić.
Słuchaj mnie nie mam zamiaru z tobą gadać przeważnie po tym co zrobił mi cesarski coven!
Słuchaj mnie uważnie bo nie lubię się powtarzać.-Wyjełam telerz który odłozylam na stół i usiadłam po czym wyczarowałam ciastka.
Wiem co ci zrobiła moja rodzina.
No właśnie jesteś taka sama!
A mojego brata traktujesz innaczej. Czemu?
Słuchaj on to nie i udowodnił że nie jest taki jak ci którzy mi to zrobili. Ty tam byłaś.
Miałaś dłuższe włosy.
05 coś ci to mówi?
Dobra rozumiem.
Tylko tyle masz na swoją wymówkę?
Tedy byłam innym człowiekiem więc wiem co robiłam by zaimponować wujkowi. Nawet udawałam faceta żeby coś miłego powiedział do mnie. Chociaż ładna fryzura.
Nadal uważam że jesteś potworem.
Byłam tedy w sumie co będę się tłumaczyć dziecku, ale uznaje że poznajesz na prawdę bo na nią zasługujesz. Słuchaj i zapamiętaj to byłam potworem jestem i będę. Nie zamierzam zrobić ci krzywdy te ciastka z magi to na tymczasowy sojusz. Słuchaj zostałam pozbawiona kręgosłupa moralnego,dumy i człowieczeństwa. Jeśli chodzi o to co ci zrobiłam to nie odczuwałam poczucia winy wogule. Słuchaj nić nie czuje do nikogo poza Hunterem i Wujkiem Belosem. Wiem potwór itp:. Ale jednak stworzył mnie taką jaką jestem. Ciałam mu zaimponować nie udało się zawsze porównywał z Hunterem przez co go nienawidziłam przez jakiś czas.
Do Huntera czuję teraz tylko przywiązanie i troskę. Nawet z Luz się nie przyjaźnie. Jest moją misia. Miałam się z nią zaprzyjaźnić z rozkazu Wujka. Nie mam żadnych emocji to tak jak picie wody.
Je..jesteś po...po..potworem
Sumie to tak, ale i tak zjadłaś ciastka bo musisz egzystować.
A i niech ta rozmowa zostanie między nami okej?
W końcu chodzi mi tylko o sronienie.
Nikogo nie zamierzam krzywdzić.
A i tak na koniec nie poznałaś mojego wujka który za nie udaną musie mnie ciał lub mi kazał to robić. Tak zmuszał mie do cięcia się. Jak myślisz przez kogo mamy bliznę na twarzy?
Pa Vee~✨Skończony rozdział✨
CZYTASZ
Munder siostra Hunter One Shot Chyba
FanficNikt tego nie czyta W skrócie. Jesteś Muder. O 4 lata starsza od Hutera.