♤1.bölüm♤

2.2K 76 1
                                    


"Bizim maviye olan aşkımız,
Selanikte açılan bir çift mavi gözle başladı"

Sert adımlarla tugaya doğru ilerlerken,bana doğru bakan er'leri boşvermeye çalışıyordum.

Yanımdan geçen bir er çevirip albayın yerini, er' in değişik bakışları altında öğrenip adımlarımı oraya çevirdim.

Kısa bir sürede albayın odasına gelip dışarıdaki postaya kafamla selam verip kapıyı tıklatıp içeriye girdim.

Hemen hazır ola geçip tekmil verdim.

"Binbaşı Afra Rüya Aydemir Adana emredin komutanım"

Albayın rahat demesiyle hemen eski halime geri geçtim

Kısa keseceğim afra bana bir bildiri geldi doğrumu bilmiyorum ama babanla alakalı gerçekleri öğrenmelisin bunun için DNA testi olmalısın Adanaya gideceksin afra testi ol iki hafta izinlisin

"Emredersiniz komutanım"

Albayın yanından tek bir duygu barındırmayan yüzümle tekrar çıktım çocukluğumu aldı o adam benden benim için pek farkı olmuyor bu tür şeylerin.

Tugayın çıkışına gidip arabamı parkettiğim yere gidip arabama bindim.

Tugaydan çıkarken kapıdaki er'lere baş selamı verip evime doğru süremeye başladım.

Yaklaşık 30 dakika sonunda tek katlı iki artı bir evime gelmiş'tim

Arabamı evin dışına park edip sert adımlarla eve doğru yürümeye başladım,kapıyı açıp anahtarlarımı beylik tabancamı montunu çıkarıp direkt odama geçtim,siyah ama sade bir oda kullandığım için kıyafetlerimin çoğuda siyahdı.

Dolabın üzerinde orta büyüklükte bir çanta alıp içerisine bir kaç parça kıyafet ve iç çamaşırı koyup büyük bölmeyi kapattım,diğer bölmeyede bir kaç makyaj malzemesi ped gibi ihtiyaçlarımı koyup kapattım,ayakkabıya gerek duymadığım için hep yanımda olan postallarımı da içerisine koyduktan sonra hazırdım.

Dolaptan dar paça siyah bir kot pantolon ve beyaz bir gömlek giyip ,bir kenarını içerisi soktuktan sonra hazırdım hava hafif soğuk olduğu için üzerime deri ceket giyip portmantoya geçtim,hafif uzun bir bot giyip yanından fermuarını çektim beylik tabancamı belime takıp son olarak cüzdan ve anahtarları alıp evden çıktım.

Arabaya geçip kısık sesle ve sakin bir müzik açıp yola koyuldum,albay bilet işini halletmişti zaten.

Arabayı hızlı bie şekilde sürüp yarım saatlik yolu on beş dakikada geldiğimde,tam zamanında geldiğimi anladım ,orada olan bir çalışana para karşılığında arabamı tugaya bırakmasını isteyip,arabadan eşyalarımı alıp indim.

Uçağa girerken bir kaç pürüz olsada çalışanlar asker kimliğimi gördüklerinde yüzlerinde utancı görmek beni keyiflendiriyordu.

Uçakta cam kenarı koltuğuma geçip oturdum albay bilerek iki koltuk almış benimde rahat etmemi istediğinden dolayı,kulaklıklarımı takıp hafif bir müzik açıp yolculuğunun geçmesini bekledim zaten bir saatlik bir uçuşum vardı,ve tahmin ettiğim gibi zaman çabuk geçmişti.

Uçaktan inip tekrardan işlemlerden geçip son olarak orta büyüklükteki çantamı alıp bir taksiye atladım,taksiciye en yakındaki iyi bir otele sürmesini isteyip arkama yaslandım,
Arka cebimden telefonumu alıp uçak modundan çıkardım bir iki tane mail den başka bir şey yoktu,zaten albaydan ricam sonucu şuanlık bir tim istememiştim ,kendi timimi uzun zaman önce bir çatışmada kaybettikten sonra dağlarda görev yapmak istemiştim bir ay öncede dağlardaki görevim bitmişti zaten.

Taksi'nin durmasıyla etrafıma bakıp taksiciye baktım,parasını ödeyip taksiden indikten sonra otele doğru adımladım,kapıdan girip direkt resepsiyona geçtim kadına tek kişilik bir oda kiralamak istediğimi söyledim yaklaşık iki haftalık.

Odamın anahtarını alıp asansöre geçtim,asansör onuncu katta durunca 4328 nolu odayı bulup içeriye girdim,tam tahmin ettiğim gibi sağda bir şekildeydi ne büyük ne küçük,banyo diye tahmin ettiğim yere geçip üzerime rahat bir şeyler giyip yatağa geçtim.

Komidinin üzerindeki telefonu alıp resepsiyonu aradım atıştırmalık bir kaç şey söyledim çünkü karnım açtı,kadın saatin geç olduğunu yemeklerin biraz geç geleceğini söyleyip kapattı,benim için sıkıntı yoktu.

Yatağa uzanıp tavana bakmaya başladım,unutabilecek miyim o adamın bana yaptıklarını ya yeni bir aileye alışabilecek miyim nasıl olacak,timimi zaten bu topraklarda şehit verdim ben yine bir ayağım burada olmak zorunda kalırsam.

Ben bunları düşünürken kapı çalmasıyla hafif bir irkilme yaşadım hemen yan tarafındaki telefonu alıp saate baktım nerdeyse kırk dakika geçmişti.

Kapıya yaklaşıp yavaşça kapıyı açtım elimde bir yandan kapının arkasındaki beylik tabancamdaydı,gelenin çalışan olduğunu görünce adama çaktırmadan silahı belime takıp içeriye geçmesi için yol verdim,adamda o sırada içeriye geçmişti zaten.

Çalışan çıktıktan sonra hemen içeriye geçip ne getirdiklerine baktım içli köfte ve mercimek çorbası vardı tatlıda sütlaç,yemeklere hemen gömülüp çabucak bitirdim.

Yemek tepsisini kapının önüne koyup içeriye geri geçtim.

Yarın belkide benim için başka bir gün olacak
Belkide hayatımın dönüm noktası;

♤EFES♤(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin