♤7.Bölüm♤

749 48 16
                                    

"Derdin varsa git denize anlat,bulutlara anlat,Pencere pervazında çiçeklere anlat,insana dert anlatılır mı hiç."

08/05/2023



   Boğazında bir yumru var yutkunsamda geçmeyen bir yumru ağlamak istiyorum ama neyi beklediğimi bende bilmiyorum,bir insan kırıldığı zaman bu duyguları yaşar benim için hiç bir şey ifade etmeyen insanlar,için bu duyguyu hissetmem hiç normal değildi.

Sabaha kadar uyuyamamanın verdiği huzursuzlukla güneşin doğuşunu izlemeye devam ettim.Bu gün nedensizce haraket edecek takatim yoktu,alt kattan sesler gelmesiyle çalışanların kahvaltıyı hazırlamaya başladıklarını anladım.

Oturduğum yerde biraz daha yayılarak yeni doğan güneşin ılık sıcaklığının yüzüme vurmasına izin verdim.Bir süre daha olduğum pozisyonu bozmadan bekledin,aile sevgisini hissetmemiştim ve içimde aile sevgisine özellikle baba sevgisine açlık vardı hani canın çok yansada acı versede bu açlık asla bitmiyordu.

Boynuma dolanan kollarla önce çilek kokusu ve ardından güzeller güzeli sesi bana eşlik etti."günaydın mavişim,şey diyeceğim ya ne zaman gideceğiz hayat kurtarmayı özledim."irem'in bu dediğine gülüp beni saran kollarına dahada sarıldım,"günaydın bebeğim biliyosun ki aç ayı oynamaz kahvaltı yapıp çıkarız,bu gün karargaha geçeceğim işe başlayacağım bu gün." İrem in kıpırdanmasıyla  yüzündeki gülümseme dahada büyüdü.

Kollarımın arasından çıkıp önümdeki tek kişilik koltuğa oturdu ve konuşmaya başladı.
"Senin bu askerlik sevgine her zaman hayranım o helikopterden inerkenki sert ifaden albayın önünde tekmil vermen gerçekten tam sana yakışan bir meslek bulmuşsun."dedi irem
"Bebeğim bu benim için işten de fazla ben buna aşk derim." İrem'de benim konuşmamda sonra konuşmadı oda benim gibi güneşin ılık sıcaklığına kendini bıraktı,ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama ayak sesleri duymamıza ikimizde kapıya döndük,

"Hanımım kahvaltı hazır yedi buçukta herkez masada olur kenan bey herkezin zamanında masada olmasını ister." Dedi hizmetçi,hizmetçi odadan çıkar çıkmaz ireme döndüm ve konuşmaya başladım"şeytan diyorki yarım saat beklet." İrem bu dediğine kahkaha atıp konuşmaya başladı."olabilirdi ama baba bey sinirli gibi duruyo mavişim."

Kıkırdayıp konuşmaya devam ettim,"hadi sen geç hazırlan ben gelirim birazdan." İrem oturduğu yerden kalkıp içeriye geçerken ben bakışlarımı manzaraya çevirdim önümdeki küçük masanın üzerindeki sigara paketini alıp yanındaki zippoyu da alıp yaktım içime derin bir nefes çekip zehirli dumanı havaya üfledim bir nefes daha alıp elimdeki zipponun üstündeki desene baktım aslan kabartmalı bir zippoydu,irem'in yanıma gelmesiyle zippoyu cebime atıp tek nefeslik kalan sigaramdan derin bir nefes daha çektim zehirli dumanı irem doğru bakarak üfledim,

İrem hemen yüzünü buruşturmuştu nefret ederdi sigara kokusundan.son kalan izmariti de küllükte söndürüp ayağa kalktım,irem şöyle bir süzdüm gerçekten fıstık gibi kızdı üzerindeki kıyafetler ona çok yakışmıştı.

Ben ayağa kalkarken irem daha önceden oturduğu yere oturdu adımlarımı odadaki gardırop'a çevirdim,dolabı açtığımda ufak bir şok geçirdim.
"İrem dolabın için sence neden kadın kıyafetleriyle dolu."
İrem cevabı gecikmedi
"Bilmiyorum dua et de bir ablan çıkmasın mavişim." İrem e göz devirip dolabın içine göz gezdirdim.hoşuma giden siyah pantolon, üzerine siyah bir thişört giyip,ön tarafını içerisine koyup üzerime deri ceket geçirdim.

Adımlarımı balkona çevirip irem'in yanına yaklaştım,oturduğum koltuğun önünden sigara paketinden bir dal daha alıp ayağa kalktım üstümü değiştirirken cebime attığım zippoyu çıkartıp sigarayı yaktım.

♤EFES♤(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin