♤5.Bölüm♤

1.1K 63 41
                                    


"Yıldızlara uzay aracıyla yaklaşsan'da dokunamazsın."

-

Bitti,benim yaptığım iş bitmişti şimdi kafeteryada iremi  bekliyordum.

Yaklaşık beş dakika sonra irem gelmişti,"nasılsıldı yapıldı mı amaliyat"

"Yapıldı mavişim iyi geçti,birazdan uyanır herhalde "
"Anladım bebeğim ben artık gideyim gitmeden önce galeriden araba almak istiyorum zaten tainim burada olduğundan"

"Tamam mavişim sorun değil,en kısa zamanda tekrar gel bir sıkıntın olursa daima kapım açık sana."irem'in yanağından öpüp kafeteryanın dışarısına doğru ilerledim.
Taksiye binip en yakın galeriye sürmesini istedim,araba konusunda pek bir fikrim yoktu arabalardan fazla anlamam zaten o yüzden hangisi gözüme güzel görünürse onu almayı planlıyordum.

Taksicinin bana seslenmesiyle daldığım hayallerden uzaklaştım,ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama bana saniyeler gibi gelmişti
Geldiğim yere baktım oxo galeri.

Kapıyı açıp dışarıya çıktım dışarısı soğuktu  ama bu tür havalara alışık olduğum için ,hızlı adımlarla galeriye doğru ilerledim.

Açık bir alandı daha çok taksi durağı gibiydi ama daha büyüktü her tarafta son model arabalar vardı kapının kapanma sesiyle çevredeki gözlerimi adama çevirdim uzun boylu,iri bir adamdı,üstünde siyah boğazlı kazak üzerine deri ceket altında siyah pantolon vardı.Adamı süzmeyi bitirdikten sonra adamın gözlerine baktım.

O da konuşmayacağımı anlamış gibi konuşmaya başladı.

"Buyrun hanımefendi"
"Araba bakacaktım"
Adam elini öne doğru uzatıp geçmem için yol verdi baş selamı verip yürümeye başladım yürürkende arabaları inceliyordum.

" aklınızda bir model var mı,acaba ona göre yardım edeyim."adama kısa bir bakış atıp kafamı iki yana salladım.

"Hayır,bakıyorum arabalar konusunda pek bir fikrim de yok ,hoşuma gideni alacağım."

"Peki aklınızda bir model var mı spor araba mı istersiniz daha yüksek model mi?"

"Spor tercihim genellikle."

Önden ilerlerken görevli arkamda kalmıştı,biraz daha ilerlerken neredeyse tüm araçlara bakmıştım ama hiç biri istediğim gibi bir araba değildi derin bir nefes verip dönecekken arka taraftaki spor aranı görmemle duraksadım.

Siyah mükemmel bir spor arabaydı

Ne fazla abarttıydı nede fazla sade,arkamdaki çalışana dönüp arabayı gösterdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ne fazla abarttıydı nede fazla sade,arkamdaki çalışana dönüp arabayı gösterdim

"Uzun zamandır sahibi yoktu sizin gibi sahibi olduğu için baya şanslısınız."adama küçük bir tebessüm bahşedip kulübeye doğru ilerledik gerekli prosüdurleri hallettikten sonra,calışan yarın arabayı alabileceğimi söyledi.

♤EFES♤(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin