"Dikkat et olur mu?" Ravenlaw ve Gryffindor maçı başlayacaktı birazdan, diğerlerini göremediğim için Evan ile takılmaya karar vermiştim.
"Merak etme en fazla bir kaç yerimi kırarım." Omzuna vurdum. "Komik değil."
"Quidditch gerçekleri diyelim."
"Elina." Adımın seslenilmesi ile arkamı döndüm buraya doğru gelen bir adet James Potter vardı. "Selam James." Yanımıza vardığında delice gözler ile Evan'ı süzüyordu. "Burada ne işin var?" Diye sordu.
"Bizimkileri bulamadım Evan'ı görünce selam vereyim demiştim." Sözümü bitirir bitirmez omuzumdan tuttu. "Hadi gel seni bizimkilerin yanına götüreyim." Geldiği yöne doğru itelemeye başladı. Arkamı döndüm. "Sonra görüşürüz Evan." O ise elini kaldırabildi sadece.
"James yavaş olur musun?" Neden böyle davrandığını anlamıyordum.
"O çocuktan haz etmiyorum." Evet onu anlamıştım.
"Lily ile takıldığı için mi?" Diye sordum.
Sorumu yanıtsız bırakmıştı.
Biraz yürüdükten sonra Sirius hariç diğerlerini bulmuştuk James hazırlanması gerektiğini söyleyip yanımızdan ayrıldı.
"Sirius nerede?" Diye sordum.
"Bugün ki maçta sunucu McGonagall kendisini kaybetmemesi için bir yerlerde uyarıyordur onu." Lily açıklama yaptı.
"Her zaman ki Sirius Black." dedi Violet.
"Anlayabiliyorum." Sirius Black'i tanımak için yanında 1 saat durmanız yeterli oluyordu.
"Hadi gidip yer bulalım." Remus'un dediği ile yer aramaya başladık.
"Hogwarts sakinleri Gryffindor - Ravenclaw maçına hoşgeldiniz keyifli bir maç olmasını diliyorum nede olsa hepimiz sonucu zaten biliyoruz."
Oyuncular sahaya çıkıyorlardı. "Oyuncular sahadaki yerlerini aldı sayın seyirciler düdüğün çalması ile maç başlayacak."
Düdük çaldı. Oyunun hızına yetişemiyordum.
"North Candy sayesinde Gryffindor 10 puan öne geçiyor."
James'in snitchi aradığını fark ettim ama tek arayan o değildi. Evan'ın da gözü altın snitchdeydi.