Bölüm 19

146 13 51
                                    

"Ne istiyormuş?" Yerime oturur oturmaz James'in sorusu ile karşılaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne istiyormuş?" Yerime oturur oturmaz James'in sorusu ile karşılaştım. "İksir için öğlen kütüphanede buluşacağız önemli bir şey değil." Yalan sayılmazdı.

"Bunun için mi seni yanımızdan kaldırdı?" Bu sefer de Violet'ten gelmişti soru. "Dedim ya önemli değil hadi kahvaltımızı edelim." Herkes ikna olmuş gibi kahvaltısını yapmaya geri döndü.

Bir gün yalanlarıma inanmayacaklar diye korkuyorum.

Kahvaltıyı sessiz sedasız bitirmiştik.

"Dersiniz ne?" diye sordu Lily. "Karanlık sanatlara karşı savunma." diye cevapladı Violet. "Ben idmana gideceğim." dedi James.

"Biz Peter ile iksir dersine gideceğiz." dedi Remus. "Ben James'i desteklemeye gideceğim." dedi James'in ekürisi Sirius Black.

"Ben seninle kehanet dersine geliyorum Lils." Şansıma Ravenclaw ile ortaktı ve tahmin edin o dersi kim alıyordu? Tabiki de sevgili abiciğim!

"Geç kalmayalım Elina." Lily ile diğerlerinin yanından ayrılıp kehanet sınıfına doğru ilerlemeye başladık.

"Elina sana bir şey sorabilir miyim?" Kafamı Lily'e çevirdim.

"Tabiki Lily bunu sormana bile gerek yok." diyerek onu cevapladım.

"James'ten hoşlanıyor musun?" Sorduğu soru ile kalakaldım. "Buda nerden çıktı Lily?" diye sorabildim.

Öyle bir izlenim mi vermiştim?

"Sadece sorumu cevaplasan olmaz mı?" Derin bir nefes verdim. "Hayır Lily, James çok iyi bir arkadaş sadece." Aynen çok iyi bir arkadaş.

Susar mısın iç ses!

"Peki Evan ile aranda bir şey var mı?" Lily neyden şüpheleniyordu?

Hayır abimle çıkmam demek istesem de bunu içimde tuttum. "Hayır Lily onunlada aramda bir şey yok. Ne oldu birden bire?" Omuz silkti.

"Bilmem sanki James'ten hoşlanıyorsun gibi geldi ama Evan ile de çok yakınsın." Bu onu rahatsız mı etmişti?

"James'ten hoşlanmam düşüncesi seni rahatsız mı etti?" diye sorabildim. Ani bir reflekse bana döndü. "Hayır neden etsin ki?" Bu sefer omuz silken taraf bendim. "Bilmem fazla meraklısın bu sabah." Omzuna hafifçe vurduğumda kahkaha attım. "Yoksa yeni bir aşk mı doğuyor?" Sorduğum soru karşısında cevap bekledim.

Aslında nasıl bir cevap istediğimi bende bilmiyordum. Evet James'e hissetiğim şeyleri inkar edemezdim ama bu bı gerçekti. Onlar evlenmiş bir aile kurmuşlardı.

"Saçmalama Elina hadi yürü derse geç kalıyoruz." Elimden tuttuğu gibi hızlı adımlar atmaya başladı kehanet sınıfına doğru sürüklüyordu beni resmen.

Lily'nin aklından neler geçiyordu?

Lily'nin aklından neler geçiyordu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SECRET/H.PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin