Fontos a mai! Az ifjú herceg koronázására készülődik a ház népe. Illetve inkább csak a szolgálók több ugráltatása... akarom mondani a feladataik elvégzése a fő cél, hogy minden a legjobban alakuljon. Semmit nem lehet elrontani, vagy a végén mi isszuk meg a.... Nem, ezúttal megígértem, hogy megváltozom és nagyon jól fogok uralkodni magamon!
-Hajrá... Csak miattad teszem Amelie! - motyogom az orrom alatt, miközben nekiláttam a tisztítószeres vízzel sikálni a királyi udvar koronázásra szánt vörös szőnyeget. Nem igazán volt poros, inkább csak a család számára szerettem volna a mély tiszteletemet tenni, habár sosem voltam ennek a ceremóniának a híve, de... Csak egy cél lebeg előttem és érte megteszem!
-Hmm... Ott még kihagytál egy apró foltot! -szólalt fel egy hang mellőlem, miközben oldalamon éreztem tekintetét. - Nem lenne ellenemre, ha az a folt már nem lenne.. Hogyan is fogalmazzak?! - gondolkodást lehetett érezni a hangjában, viszont én még mindig nem emeltem rá a tekintetem és próbáltam higgadt maradni... - Na igen... Nem szeretném, ha ott maradna! Rossz fényt vet a birodalmunkra! - ekkor egy nevetés tört ki belőle.
Ráemeltem a tekintetemet, kérdőn felvont szemöldökkel meredt felé. Hasához kapta kezét, miközben jól szórakozott a kis műsorán.
'Nem kislány! Szedd össze magad!'
Mély levegőt vettem, majd kifújtam. Nem hagyhatom, hogy tovább szekáljon, de ezúttal tényleg sokkal tartozom a királyi család trónörökösének is.. Hirtelen elfogott egy érzés, amit már régen meg kellett volna tennem, de az egó, amit kiépítettem... Nem hagyta, hogy megtegyem! Minden mást kiejtettem a kezemből, miközben felegyenesedtem, majd tiszteletemet adva, meghajoltam.
-S-sajnálom! ... -kacagása azonban abbamaradt,a mint kimondtam. Értetlenül figyelte reakciómat, miközben épp próbálom magam rávenni a bocsánatkérésre és a kezemet tördelem. -Szeretnék minden kis kiakadásomért elnézést kérni! Bármi legyen a büntetésem, boldogan állok elébe!
-...Uhm... -igen meglepődött arckifejezésre váltott, amint ismét rá pillantottam és egyenes testtartással figyeltem, mi lesz a következő lépés, mivel fog ismét kihozni a sodromból... -Erre semmi szükség! Szeretném, ha megértené.... Keményen meg lesz büntetve! -az állam a padlóig ért, amint meghallottam... -Nem gondoltam komolyan, csak egy kicsit magára akartam ijeszteni! -mosolya szélesebben húzódott az arcán...
-Kérem... fogadja el őszinte bocsánatkérésem! -komoly megbánással folytattam.
-Ne...! -úgy tűnik, nagyon nincs szájízére a vallomásom... Egyre rosszabb képet vág, mintha nem akarná elhinni, amiket épp hall a szavaimból. -Tudom, hogy maga most csak vissza akarja adni az elmúlt "tréfáimat"!
-Nem áll szándékomban! Mindent alaposan komolyan gondolok! -arckifejezésem még mindig nem változott...
Még mindig olyan gyanús tekintettel mered rám, mintha át akarnám verni. A baj csak annyi, hogy egy darabig én is azt hittem, de... Nem! Meg akarok változni! Tudom, hogy képes leszek rá, mert küzdeni fogok érte! Egy jobb Abby leszek... Egy nap!
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙳𝚁𝙴𝙰𝙼 𝙵𝙾𝚁 𝚈𝙾𝚄 || 𝙵𝚊𝚗𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗
FanficEgy család új tagjaként sok akadállyal kell szembenézni, míg a 'valósággal' nem találkozik! Abby Rose, a család új szolgálólánya, egy bezárt szobából figyeli, a házban élők mindennapossá váló tevékenységeiket. Legjobb barátnőjével - Amelie - és egy...